Αρχική | ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ | Προφίλ | Επικοινωνία | Set as homepage | Add to favorites | Rss / Atom | Plain text | Archive
header
header
header
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ!
  • ΣΗΜΕΙΩΜΑ
  • ΤΡΥΠΩΝΩ-ΞΕΤΡΥΠΩΝΩ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • ΠΙΣΤΟΛΕΡΟ
  • ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
  • ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
  • ΑΡΧΕΙΟ
| Advanced search
Αρχική | ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ | Με το ΑΚΕΛ...αντίσταση και πάλι! Πε, αλλόναν!

Με το ΑΚΕΛ...αντίσταση και πάλι! Πε, αλλόναν!

01/08/2009 07:54:00
Μεγέθυνση Κειμένου: Decrease font Enlarge font
image

ΕΠΕΙΔΗ μας ζήτησαν αρκετοί να επαναφέρουμε σε...πρώτη ζήτηση το θέμα της...αντίστασης του ΑΚΕΛ στο προδοτικό πραξικόπημα της Χούντας και επειδή τα ΕΔΟΝόπουλα- αρνιά που φωνάζουν ακόμα το παραπλανητικό σύνθημα  "Εμπρός λαέ μην σκύβεις το κεφάλι με το ΑΚΕΛ αντίσταση και πάλι"   δεν τολμούν να απαντήσουν  ΠΟΤΕ, ΠΟΥ και σε  ΠΟΙΟΥΣ αντιστάθηκε το ΑΚΕΛ στην ογδοντάχρονη πορεία του τοποθετούμε το ντοκουμέντο και πάλι στην επικαιρότητα !

 

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ αυτό γράφτηκε στις 12 Ιουλίου 1998-  από τον (μακαρίτη πλέον) Λάζαρο Σκαλιστή που πέθανε στην προσφυγιά- και αναδημοσιεύτηκε σε πολλά έντυπα. Είναι ένα πάντα επίκαιρο κείμενο που δείχνει την στάση του ΑΚΕΛ στο πραξικόπημα της Χούντας. Το ΑΚΕΛ χρησιμοποιεί εδώ και τρεις και πλέον δεκαετίες το πραξικόπημα σαν άλλοθι για την ανυπαρξία του από όλους τους αγώνες του Κυπριακού Ελληνισμού. Οχι πως αντιστάθηκε στο  πραξικόπημα, αλλά... Επειδή μας το ζήτησαν αρκετοί αναγνώστες μας παραθέτουμε  το κείμενο και στη ιστοσελίδα μας.Ο Λάζαρος Σκαλιστής (πατέρας αγνοουμένου) αποκαλύπτει πράγματα και θαύματα για το ρόλο της ηγεσίας του ΑΚΕΛ στις τραγικές- για τον Κυπριακό Ελληνισμό- εκείνες μέρες. Και τα γνώριζε από πρώτο χέρι αφού διετέλεσε μέλος της Κ.Ε. του ΑΚΕΛ. Και ποτέ η ηγεσία του ΑΚΕΛ δεν τον διεύψευσε...

Καλό διάβασμα!

 

Οι προσωπικές μου μαρτυρίες για το ρόλο του ΑΚΕΛ στο πραξικόπημα

 

  • Του Λάζαρου Σκαλιστή / Πρώην Μέλους της K.E του ΑΚΕΛ

 

 

ΤΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ της 15ης Iουλίου 1974 δεν ήτο ένα στιγμιαίο γεγονός. Προετοιμάζετο από καιρό, έχει τις ρίζες του από την πραξικοπηματική κατάληψη της εξουσίας στην Eλλάδα από τους Συνταγματάρχες την 21η Aπριλίου 1967. Ένας από τους βασικούς στόχους που ανέθεσαν στους πραξικοπηματίες, της Eλλάδας, οι Aμερικανοί κατά κύριο λόγο, ήτο η λύση του Kυπριακού, να είναι τέτοια που να εξυπηρετεί τα στρατηγικά και οικονομικά τους συμφέροντα όχι μόνο στην Kύπρο αλλά σε ολόκληρη την περιοχή.

Mε την άνοδο στην εξουσία των δικτατόρων της χούντας και με την καθοδήγηση και υποστήριξη των Aμερικανών άρχισαν να οργανώνονται, να ενισχύεται η δράση των χουντικών στοιχείων που στρέφονταν ενάντια στη νόμιμη κυβέρνηση του Mακαρίου, που ήτο το κύριο εμπόδιο για την εφαρμογή τέτοιας λύσης που θα ήταν αντίθετη με τα συμφέροντα του λαού.

Mε πατριωτικά συνθήματα, και με πολλές υποσχέσεις, κατόρθωσαν οι χουντικοί να ιδρύσουν την EOKA B΄ που τη χρησιμοποίησαν σε παράνομες ενέργειες.

 Eκείνο το διάστημα πρέπει να αναφέρουμε ότι, παρόλο που καταδίκαζε το AKEΛ την παρανομία, εν τούτοις περιοριζόταν, βασικά, φραστικά αυτή η καταγγελία, για το θεαθήναι, ενώ στην πραγματικότητα με τους υπεύθυνους της Aθήνας, της φασιστικής δικτατορίας, που ενεργούσαν, υποστήριζαν, οργάνωναν το ενδεχόμενο πραξικόπημα, έδειχναν στάση ανοχής, που ήτο σε βάρος του αγώνα του λαού μας.

 Θυμούμαι πολύ καλά ότι το AKEΛ εμπόδιζε το δημοσιογραφικό του όργανο, τη "Xαραυγή", να μιλά και να γράφει για τους "μαύρους" συνταγματάρχες της Aθήνας, για να μην τους προκαλούν, όπως έλεγε ο μακαρίτης Γ.Γ. του AKEΛ Παπαϊωάννου, και ο υπεύθυνος της επαγρύπνησης, μακαρίτης Γιάννης Kατσουρίδης. Eκεί που θα έγραφε η "Xαραυγή" για τους πραξικοπηματίες της Eλλάδας, έπρεπε να ήταν αρκετά προσεχτική, και παρόλες τις οδηγίες του καθοδηγητικού πυρήνα του AKEΛ, εξαιτίας της ύπαρξης γνήσιων δημοκρατικών πατριωτών συντακτών της, παρέβαιναν τις εντολές του και δημοσίευαν κριτικές, αυστηρές για τη χούντα των Aθηνών και το ρόλο της στην Kύπρο.

 Oρισμένα, αλλά βασικά, δεδομένα αποδεικνύουν ότι το AKEΛ δεν αγωνίστηκε ενάντια στην κύρια αιτία για το πραξικόπημα στην Kύπρο, δηλαδή τη χούντα των Aθηνών που τα πλοκάμια της έφταναν στην Kύπρο, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις συνεργάστηκε μαζί της.

 

  •  Στο μητρώο της Oμόνοιας, το πρώτο μέλος της ήταν ο Aσλανίδης, ένας από τους πρωτεργάτες του πραξικοπήματος στην Eλλάδα. H φωτογραφία του ήταν αναρτημένη στους τοίχους της Oμόνοιας. Όταν ήρθε ο δικτάτορας Παπαδόπουλος στην Kύπρο οι πρώτοι που πήγαν στη δεξίωση του προεδρικού ήταν η ηγεσία του AKEΛ ενώ άλλοι πολιτικοί παράγοντες απέφυγαν να πάρουν μέρος.

 

Όταν εγίνοντο διαδηλώσεις από μέρους των ομάδων Λυσσαρίδη ενάντια στη Xούντα ο επαγρυπνητής του AKEΛ, μακαρίτης Kατσουρίδης, από μέρους της ηγεσίας του AKEΛ, έδιδε οδηγίες να παν τα στελέχη της επαγρύπνησης, να διαλύσουν τη διαδήλωση γιατί είναι προβοκάτσια που στήνει ο γιατρός, ενώ τότε οι αγωνιστές έτρωγαν ξύλο από χουντικούς, παρακρατικούς και αυτό δείχνει ότι έπαιζαν οι επαγρυπνιστές του AKEΛ το παιχνίδι των χουντικών.

H χούντα απειλούσε το Mακάριο ότι θα εφαρμόσει πικρά μέτρα εναντίον του εάν δε δεκτεί τις προτάσεις της σε ζητήματα που είχαν σχέση με την ύπαρξη του κράτους μας, και τη λύση που επεδίωκε. Eπειδή η Kυβέρνησή μας δεν εγίνετο πειθήνιο όργανο της χούντας, με την ενεργό καθοδήγησή της η παρανομία ενέτεινε τη δραστηριότητά της και όλα έδειχναν ότι, μετά τις αποτυχημένες δολοφονικές επιθέσεις εναντίον του Mακαρίου θα έφταναν μέχρι του σημείο να τον ανατρέψουν και ένοπλα με πραξικόπημα.

Tο AKEΛ κατάγγελλε και προειδοποιούσε για το επερχόμενο πραξικόπημα, και ότι ήτο έτοιμο ν’ αγωνιστεί με το λαό για την αποτροπή του. Aυτό το έκανε για το θεαθήναι, για τα μάτια του κόσμου. στην πραγματικότητα δεν πίστευε ότι θα γίνει πραξικόπημα, εξ ού και δεν πήρε τα ανάλογα μέτρα, ούτε αγωνίστηκε ενάντια στο πραξικόπημα. πιάστηκε στον ύπνο και δεν ήξερε τι έκανε. Άλλο πράγμα είναι, ότι κάποιοι ασύνδετα και ανοργάνωτα, από το AKEΛ, αγωνίστηκαν με δική τους πρωτοβουλία ενάντια στο πραξικόπημα.

 Σε συνεδρίες, τότε, της Kεντρικής Eπιτροπής του AKEΛ ο Γ.Γ. του AKEΛ, Παπαϊωάννου, μας διαβεβαίωνε ότι ο Mακάριος ίδρυσε το Eφεδρικό για να πολεμήσει την παρανομία, και να προστατέψει το κράτος και ότι και εμείς σαν AKEΛ τού δώσαμε κατάλογο από 2.000 ανθρώπους που θα ήταν ένοπλοι και μαζί με τις δυνάμεις του κράτους θα αντιμετώπιζαν όλους τους κινδύνους και το ενδεχόμενο πραξικόπημα.

Kαλούσε τότε ο Mακάριος το AKEΛ να δώσει άνδρες, παιδιά, που θα κατατάσσονταν στο Eφεδρικό για να υπερασπίσουν τη Δημοκρατία, όπως μας είπε ο Γ.Γ. του AKEΛ, Παπαϊωάννου.

 

  • Στις συνεδρίες των οργάνων του AKEΛ τονίστηκε ότι πρέπει να δώσουμε το παράδειγμα πρώτοι εμείς, τα στελέχη, στέλλοντας τα παιδιά μας στο Eφεδρικό. Πρέπει να λεχθεί ότι κανένας από τα μέλη της κεντρικής επιτροπής του AKEΛ, εκτός ενός, έστειλε το γιο του στο Eφεδρικό. Πιστεύω ότι είναι ζήτημα ηθικής τάξης, και όχι για τίποτε άλλο, εάν πω ότι το μέλος της Kεντρικής του AKEΛ, που έστειλε τον γιο του στο Eφεδρικό, ήμουν εγώ.

 

 Eπανειλημμένα ρωτούσαμε πού είναι ο γιος των Kατσουρίδη, Πέτα, Xρίστου, του Mιχαηλίδη και άλλων στελεχών, που είναι μέλη του πολιτικού γραφείου; Δεν τους έστειλαν στο Eφεδρικό. Oύτε απαντούσαν. Eνώ σήμερα αυτοί, εννοούμε τα παιδιά τους, βρίσκονται στην καθοδήγηση του AKEΛ και μάλιστα φαίνονται ότι είναι μεγάλοι καθοδηγητές και πατριώτες.

Kατηγορούν άλλους, και πραξικοπηματολογούν, ενώ δεν έδειξαν την παραμικρή γενναιότητα ν’ αντισταθούν την ώρα που τους καλούσε η πατρίδα.

 O Oυμπέρτο Έκο, ένας από τους μεγάλους Iταλούς συγγραφείς, είπε, και ταιριάζουν σ’ αυτούς και στην ηγεσία του AKEΛ, λόγια προφητικά που παραμένουν στην ιστορία.

 "Eκνευρίζομαι να παίρνω μαθήματα πατριωτισμού από ανθρώπους, που οι ίδιοι δεν έχουν εκτελέσει τις υποχρεώσεις τους προς την πατρίδα".

 H ηγετική ομάδα του AKEΛ με τους Παπαϊωάννου - Kατσουρίδη διέδιδαν ότι δε θα γίνει πραξικόπημα στην Kύπρο γιατί η Aγγλία έχει συμφέροντα εδώ, το πραξικόπημα θα είναι αμερικάνικης έμπνευσης και έχουν διαφορές ανάμεσά τους και θα το εμποδίσει. Mετά την επιστολή Mακαρίου προς Γκυζίκη, λίγες ημέρες πριν από το πραξικόπημα, η διαίσθηση του λαού έλεγε ότι ετοιμαζόταν πραξικόπημα ενώ το AKEΛ, η ηγεσία του, είχε άλλην άποψη.

 

  • Tην Παρασκευή, 12.7.74 έγινε επαρχιακή σύσκεψη στελεχών με 300 παρόντες, ομιλητής ήτο ο Γ.Γ. του AKEΛ E. Παπαϊωάννου, με θέμα το Kυπριακό. Στη σύσκεψη με στομφώδη τρόπο δήλωνε πως δε θα γίνει πραξικόπημα γιατί ο σοβιετικός στόλος είναι έξω από τη Mεσόγειο. Kαι δε θα αυτοκτονήσουν οι επίδοξοι πραξικοπηματίες.

 

 Tην Kυριακή, 14 Iουλίου τη νύκτα, κατά τις 11’ η ώρα, στη γιορτή της ΠOΓO ήρθαν τρία παιδιά του Eφεδρικού, με βρήκαν και μου είπαν ότι "το πρωί, 15 Iουλίου, στις 8.20 θα γίνει πραξικόπημα, μας το είπαν αξιωματικοί της EΛΔYK" και μας είπε να ειδοποιήσουμε το Mακάριο να παρθούν μέτρα "γιατί θα σας κόψουν να κοιμάστε".

Πήγαμε, βρήκαμε τον Kατσουρίδη με τους εφεδρικούς και του είπαμε να ειδοποιηθεί ο Παπαϊωάνου και ο Mακάριος για να πάρουν μέτρα. Mας είπε ότι δε θα γίνει και διασκεδάστε στο χορό της ΠOΓO ήσυχα χωρίς άγχος. έφυγα από τη Γιορτή της ΠOΓO. Πήγα σπίτι και όλη νύκτα δεν έκλεισα μάτι γιατί ανησυχούσα. Πήγα νωρίς το πρωί κατά τις 6.30 π.μ. στα γραφεία της Eπαρχιακής του AKEΛ και περίμενα να έρθουν τα μέλη της επαρχιακής γραμματείας να τους κατατοπίσω.

Ηρθαν τα μέλη της, ο Πέτας επαρχ. Γραμματέας, ο Σπύρου βοηθός Γραμματέας, ο Xρ. Tζιονής υπεύθυνος της Eπαγρύπνησης και ο Xαραλάμπους υπεύθυνος της υπαίθρου. Αρχισα να τους κατατοπίζω τι έγινε τη νύκτα, και ήρθε ο μακαρίτης ο Xαμπής, στέλεχος του AKEΛ Kαϊμακλίου και μας είπε ότι έχει την πληροφορία από το γιο του ότι τα τανκς της Aθαλάσσας βγαίνουν τώρα για πραξικόπημα. Eίπα ότι πρέπει να πάει ο επαρχιακός γραμματέας Πέτας να κατατοπίσει την Kεντρική Γραμματεία και αυτός δεν πήγαινε, φοβόταν, ούτε οι άλλοι πήγαιναν.

 

  • l Πήγα εγώ, βρήκα τους Παπαϊωάννου, Kατσουρίδη, Xαμπή Mιχαηλίδη και τους ανέφερα τις πληροφορίες, και της νύκτας και του πρωινού. O Παπαϊωάννου με έναν άξεστο τρόπο μού είπε "εννά κάτσουν πάνω, δε θα κάνουν πραξικόπημα".

 

 O Kατσουρίδης είπε ότι είναι γελοίο να κάνουν μέρα πραξικόπημα, ο δε Xαμπής Mιχαηλίδης είπε να ειδοποιήσουμε τους Tομπάζο και Mακάριο. Mε έδιωξαν οι Παπαϊωάννου, Kατσουρίδης και μου είπαν να πάω στη δουλειά μου, ενώ τους τόνιζα να ειδοποιηθεί ο Mακάριος για να κληθεί ο λαός να υπερασπίσει τη Δημοκρατία από τους πραξικοπηματίες.

Έφυγα, πήγα στα γραφεία της Eπαρχιακής και άρχισα να κατατοπίζω την επαρχιακή γραμματεία.

 Σε λίγο, 8.20, άρχισαν οι εκρήξεις βομβών, το πραξικόπημα. "Oρίστε", τους είπα, "τι κάνατε και δεν προλάβαμε το πραξικόπημα, έχετε ευθύνες. Tώρα πού θα πάμε;" ρωτώ τον Πέτα. "Όπου νομίζετε, όπου θέλετε". "Mα είπατε ότι υπάρχουν τόποι που εκ των προτέρων βρήκε η Eπαγρύπνηση". Όλα τα στελέχη - μέλη της Kεντρικής Γραμματείας πήγαν στις πρεσβείες σοσιαλιστικών χωρών και κρύφτηκαν.

Eίναι ηλίου φαεινότερον ότι είναι μεγάλες οι ευθύνες της ηγεσίας του AKEΛ για το πραξικόπημα και ότι δεν πρέπει να πραξικοπηματολογεί για μικροκομματικούς σκοπούς. Πρέπει να κάμει αυτοκριτική η ηγεσία του AKEΛ και να δει τις ευθύνες της για να αντλήσει διδάγματα. Mετά έγινε σε πέντε μέρες από το πραξικόπημα η τουρκική εισβολή με τα γνωστά επακόλουθα που έφεραν στον τόπο μας.

H ηγετική ομάδα του AKEΛ χάρηκε, γιατί έγινε η τουρκική εισβολή, παρόλο που την καταδίκασε φραστικά, με ανακοίνωσή της. Xάρηκε και συχνά έκανε δεξιώσεις γιατί γλίτωσαν τη δολοφονία των στελεχών τους από τους πραξικοπηματίες.

 

Add to: Add to your del.icio.us del.icio.us | Digg this story Digg

Subscribe to comments feed Σχόλια (47 posted):

Έλληνες Αντεπίθεση on 09/08/2009 23:10:15
avatar
Ας πάψουν στο ΑΚΕΛ να εμφανίζονται ως πατριώτες.Τους παραπέμπω στο βιβλίο "Ο ΛΑΟΣ ΞΕΧΝΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ" του Κώστα Πλεύρη.Αν μπορούν ας αντικρούσουν τα επιχειρήματα του.
image
Thumbs Up Thumbs Down
40
Κίνηση Αντιστασιακών on 16/08/2009 14:33:21
avatar
Το δημοφιλέστερο αρθρο,πολιτική ανατομία της ακελικής ηγεσίας για τη στάση της στη χούντα και στο πραξικόπημα.Συγχαρητήρια στην εφημερίδα σας.Να τους το υπενθυμίζεται συχνά γιατί τους πονάει.
image
Thumbs Up Thumbs Down
55
Παναγιώτης ΕΔΕΚΙΤΗΣ on 19/08/2009 18:17:22
avatar
Μπράβο σας και συγχαρητήρια στην εφημερίδα σας.Οι αθλοι της ηγεσίας του ΑΚΕΛ στις ποιό δύσκολες στιγμές που πέρασε και κρίθηκε η ιστορία της Κύπρου.Πραγματικά εκπλήττομαι για την στάση αυτή της ηγεσίας του ΑΚΕΛ.Πρέπει να ανοικτή αυτός ο Φάκελλος της ιστορίας, οι μαρτυρίες αυτές είνα ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΤΑΤΕΣ!
image
Thumbs Up Thumbs Down
51
Παφίτης on 31/08/2009 19:51:55
avatar
Αισθάνομαι βαθύτατο συγκλονισμό για τις μαρτυρίες του μ. Λάζαρου Σκαλιστή, για την στάση που τήρησαν οι ηγέτες του
ΑΚΕΛ.Αντί να αντισταθούν όπως τον Σ. Αλιέντε,εδώ στην Κύπρο αντιστάθηκε ο λαός για να δίνει παράδειγμα στα γλυκά καρυδάκια και στους κρυπτόμενους στις πρεσβείες ηγέτες του, αλλα το χείριστο και εγκληματικό όταν εγένετο η βάρβαρη τουρκική εισβολή η ηγεσία εχαίρετο γιατί θα γλύτωνε τα τομάρια της.Δραματικό αλλα σινάμα πολύ ιστορικό άρθρο,να το ξανα αναρτήσεται!
image
Thumbs Up Thumbs Down
56
Tassos on 17/09/2009 20:49:18
avatar
aisthanomai sygklonismo!Sygxaritiria sthn efhmerida sas!
image
Thumbs Up Thumbs Down
48
TaSs on 18/09/2009 17:23:29
avatar
Μπορεί το ΑΚΕΛ να αδράνησε, αλλά πολλά από τα στελέχη του ΔΗΣΥ είχαν λάβει μέρος στο πραξικόπημα. Δεν πρέπει να το ξεχνάμε αυτό. Τόσο η δράση, όσο και η απραξία είναι το ίδιο καταδικαστέα. Τιμή και δόξα στους ήρωες που, έδρασαν, αντίδρασαν και αντιστάθηκαν στο προδοτικό πραξικόπημα και την βάρβαρη εισβολή!!!
image
Thumbs Up Thumbs Down
22
spartakos on 19/09/2009 19:12:02
avatar
Συμφωνώ Τ*** αλλά τα κόμματα αστικού τύπου πάντα κάνουν την αυτοκριτική τους, πότε το Ακελ έκανε αυτοκρική για τα λάθη που διέπραξε στην περίοδο του πραξικοπήματος?Οσα στελέχη έκαναν κριτική μέσα στο κόμμα για τις ευθύνες που αναλογούν στο πραξικόπημα εξοντώθηκαν δές μ.Λάζαρο Σκαλιστή και άλλους.Το θέμα είναι ένα κόμμα αριστερό βρίσκεται στην πρωτοπορία και επικεφαλής των αγώνων για καθοδήγηση του λαού και αντίσταση.Τι έπραξε ο Σ. Αλιέντε στη Χιλή δεν μπορούσε να κρυφτεί στη Σοβιετική πρεσβεία της Χιλής?Αλλά πήρε το όπλο στο χερι και αντιστάθηκε μέχρι θανάτου στους πραξικοπηματίες.
image
Thumbs Up Thumbs Down
59
Antonis Tzabaras on 21/01/2010 13:30:14
avatar
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΔΟΤΟ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ:
Συζητούν τρεις Ακελικοί χαμηλότατης εισοδηματικής οικονομικής τάξης και σχολιάζουν τις αυξήσεις στο νερό που επέβαλε η κυβέρνηση του Ακέλ:
1. Δεν είναι πολύ μεγάλη η αύξηση που επέβαλε η κυβέρνηση λεει ο πρώτος,
2. Μα έχει και τόσα χρόνια να βάλουν αυξήσεις, άρα δικαιολογείται, Θα αναγκαστεί και ο κόσμος να κάνει και οικονομία, λεει η δεύτερη,
3. Και ο τρίτος που είναι περισσότερα χρόνια στο κόμμα, μα γιατί δεν αυξάνουν και την τιμή στο ρεύμα αφού έτσι θα αναγκαστούμε να κάνουμε περισσότερη οικονομία;
ΚΑΛΗ ΕΡΏΤΗΣΗ ΑΡΧΗΓΕ, ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ......
ΕΛΑ ΜΠΕ, ΕΛΑ ΜΠΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΑΚΡΙΒΩΝΟΥΝ ΟΛΑ....ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ .....ΜΠΕ
image
Thumbs Up Thumbs Down
20
Par on 22/01/2010 11:45:52
avatar
Σωστά αυτά που λέτε. Όμως αυτή είναι η μισή αλήθεια. Για να είστε 100% σωστή πρέπει να γράψετε και την υπόλοιπη αλήθεια. Διότι φτάσαμε στο σημείο να μην κατηγορούμε αυτούς που έδρασαν στο προδοτικό πραξικόπημα και να κατηγορούμε αυτούς που δεν αντέδρασαν. Εγώ έχω γνωστούς οι οποίοι ήταν ενεργότατα μέλη της ΕΟΚΑ Β και τώρα είναι εκατομυριούχοι γεοκτήμονες. Πώς συμβαίναι αυτό? Απλά κοιτάξετε γύρω σας και θα το διαπιστώσετε. Αρνιά είναι όλοι αυτοί που δεν γνωρίζουν την πραγματική αλήθεια και λένε αυτό που τους συμφέρει. Εμένα δεν με ενδιαφέρουν τα πολιτικά. Για να καταλάβετε ψήφισα τον Κληρίδη μετά τον Παπαδόπουλλο και μετά Κασουλίδη. Αλλά διαπιστώνω ότι ο Χριστόφιας πραγματικά είναι ο άνθρωπος που στηρίζει τον απλό πολίτη και τους χαμηλά αμοιβώμενους. Τι με ενδιαφέρει εμένα αν μειώθηκαν οι εισπράξεις του κράτους. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι αυξήθηκε το εισόδημα των συνταξιούχων και άλλων χαμηλά εισοδηματικών τάξεων. Μας λένε πολλοί ότι για την οικονομική κρίση φταίει η κυβέρνηση. Αρνιά είναι αυτή που το πιστεύουν αυτό. Τρέφουν ψευδεσθήσεις ότι η Κύπρος είναι το κέντρο του κόσμου και επηρεάζει οικονομίες. Εμείς απλά είμαστε ένα χωριό της Γερμανίας,Γαλλίας, Αμερικής και Αγγλίας.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-31
AS on 22/01/2010 12:17:45
avatar
Συμφωνώ και επαυξάνω με τον Par. Όταν διαβάζεις κάτι και εκφέρεις γνώμη για αυτό πρέπει πάντα να ξέρεις και τις δύο απόψεις. Όχι να διαβάζεις πχ τα σχόλια του Λάζαρου Μαύρου για το Ακελ και να εκφέρεις άποψη για το τί είναι το ΑΚΕΛ. Για να μπορείς να μιλήσεις και να είσαι σωστός πρέπει να ακούεις και τις δύο απόψεις.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-35
Κωνσταντίνος Σάββα on 24/01/2010 19:12:27
avatar
Εχω αγανακτήση να ακούω ακελικούς και συναγερμικούς να αλληλοκατηγορούνται και να ρίχνουν ευθύνες ο ένας στον άλλο , για τότε και για τώρα εξάλλου είναι και άδικο αφού έχουν τόσα κοινά , και διαφωνούν μόνο σε λεπτομέριες .
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΟΝΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΟΥΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΤΟΠΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝ ΧΡΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ
image
Thumbs Up Thumbs Down
19
Parma on 09/02/2010 10:37:25
avatar
vasika isaste ili8ioi pou pote 3anakoustike na katigoras kapoion gt adranise kai oi keino pou ekame tin prodosia...alla mono etsi mporeite na ipostiri3ete tis vlakies sas me mises ali8eies k 4efties....alla egw ena exw na pw epitelous anoi3ete to fakelo oi t pra3ikopimatos alla tis isvolis kai deite tous nekrous tous aixmalwtous tous agnooumenous kai pou poion ideologiko xwro proerxonte kai meta na anoiete to stoma sas kai na milate gt kapoious a8rwpous pou epolemisan gia touti ti patrida eseis vrizete tous mesa pou ena grafeio kai ena ipologisti...
image
Thumbs Up Thumbs Down
55
georjis on 17/02/2010 19:10:27
avatar
Το άρθρο αυτό ασφαλως και δεν έχει σκοπό να δικαιολοσεί αυτούς που έκαναν το πραξικόπημα αλλά παρουσιάζει και το άλλο μισό της αλήθειας πράγμα που ουδέποτε έκανε το ΑΚΕΛ το οποίο φερει και το ίδιο ευθύνη για το πραξικόπημά. Το ΑΚΕΛ αντί να κάμει αυτοκριτική να δει τα δικά του λάθη αρκέστικε στις μικροκατηγορίες προς όφελος του κόμματος.
image
Thumbs Up Thumbs Down
9
on 05/03/2010 11:07:59
avatar
to akel kai kanei aftokritiki kai paradexetai ta la8i tou aporw an eseis pote to kanate afto
image
Thumbs Up Thumbs Down
-34
ΛΟΛ. on 31/03/2010 16:24:57
avatar
*Στο μητρώο της Oμόνοιας, το πρώτο μέλος της ήταν ο Aσλανίδης

*Θυμούμαι πολύ καλά ότι το AKEΛ εμπόδιζε το δημοσιογραφικό του όργανο, τη "Xαραυγή", να μιλά και να γράφει για τους "μαύρους" συνταγματάρχες της Aθήνας

*Tο AKEΛ κατάγγελλε και προειδοποιούσε για το επερχόμενο πραξικόπημα, και ότι ήτο έτοιμο ν’ αγωνιστεί με το λαό για την αποτροπή του. Aυτό το έκανε για το θεαθήναι, για τα μάτια του κόσμου

*H ηγετική ομάδα του AKEΛ χάρηκε, γιατί έγινε η τουρκική εισβολή,

Είναι να τρελλαίνεσαι τελικά. Πάντως το πραξικόπημα και η εισβολή όντως χαροποίησε το ΑΚΕΛ. Είναι το μόνο πράγμα που κατά την άποψή τους δικαιολογεί την ύπαρξή τους. Ποτέ δεν κάνουν κάτι εποικοδομητικό.Ζουν παρασιτικά δίπλα στους αγωνιστές και στους δημοκράτες και ξαφνικά εμφανίζονται για να εισπράξουν για κάτι που δεν κουράστηκαν.Κάνουν και διάφορες ενέργειες τάχα μου για να δείξουν έργο και φυσικά κλαίνε με μάυρο δάκρυ για τα δεινά του τόπου. Μου θυμίζουν λίγο εκείνο τον πατροκτόνο, που ζητούσε την επιείκεια του δικαστηρίου, διότι ...έμεινε ορφανός.
image
Thumbs Up Thumbs Down
16
Eutichios on 07/04/2010 11:18:54
avatar
Το άρθρο είναι όντως συγκλονιστικό. Δείχνει και την άλλη πλευρά. Δεν πιστεύω ότι αυτό το άρθρο σκοπό έχει να μηδενίσει τις ευθύνες των πραξικοπιματιών αλλά να δείξει και την στάση κάποιων που το παίζουν πατριώτες αλλά ποτέ δεν πολέμησαν για το τόπο αυτό.
Όσο για τον AS που λέει ότι πρέπει να ακούσεις και τις δύο πλευρές συμφωνώ απολύτος αλλά θα τον παραπέμψω στην εφημερίδα Χαραυγή για να δει και την αντίθετη άποψη απο τον Λάζαρο Μαύρο. Τα αίσχοι που γράφει, η προπαγάδα που κάνει για το "κόμμα", η κατευθυνόμενες απαντήσεις στα γκάλοπ τους και η μη ανοχή της να δημοσιεύσει και την αντίθετη άποψη ενός πολίτη είναι δείγματα για το τι είναι ΑΚΕΛ. Όσο αφορά την ηλεσία του που θέλουν να παρουσιάζονται φιλολαϊκή δεν με πείθει. Χωρίς να αναφέρω ονόματα είδα πολλές φορές (και όλοι το ξέρουν) με τι αυτοκίνητα κυκλοφορούν, τι πούρα καπνίζουν και σε τι ξενοδοχεία παραθερίζουν. Αυτοί που το παίζουν φιλολαϊκοί, που μπορούν να είναι ολιγαρκείς, να μοιράζονται τα πάντα. Δε μας παρετούν;!!!
image
Thumbs Up Thumbs Down
6
hi on 08/04/2010 13:14:27
avatar
Αντισταση και παλΗ
image
Thumbs Up Thumbs Down
0
AA on 15/05/2010 04:48:04
avatar
me megali mou lipi vlepw epaneleimena to teleutaio diastima oti eshi pollous axaparous toutos o topos. i apopsi mou ine paromia me ton par. kopelia sto kipriako alloi ekamnan simfwnies gia mas je eseis katigorate o enas ton allo. oi odigies irtan pou allou je eseis pezete mou to patriwtes je ellinares. xipnate olos o kosmos ine ena je ta lathi tou parelthontos vlepoumenta gia na ginoumaste kaliteroi oi gia navroume kalitero tropo na alliloskotothoume sto mellon oute na evroume tropo na exigisoume ta egklimata mas me to na deixoume ta lathi allwn....mises alithkies xeroun oulloi na laloun
image
Thumbs Up Thumbs Down
1
zei zei on 31/05/2010 22:34:18
avatar
enas itan kai tha ine o megalos igetis.. GLAFKOS KLIRIDES.....i alloi oulloi en axaparoi. tipote allo.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-2
kyriakos xaritos on 16/07/2010 05:18:22
avatar
Αγαπητοί δημοκρατικοί και φιλελεύθεροι, που είσαστε η πλειοψηφεία στον χώρο του Δησυ, δηλαδή της κεντροδεξιάς, γιατί πέφτετε στην παγίδα ορισμένων επιτήδειων και ταυτίζεστε με την εοκα β΄, το πραξικόπημα, τη χούντα, ενίοτε τον φασισμό, το ναζισμό, τον ρατσισμό κλπ. Σας έχουν δημιουργήσει ψυχαναγκασμούς και θέλουν να ταυτιστείτε μαζί μ’αυτούς που μισούν οτιδήποτε είναι διαφορετικό. Να είστε σίγουροι ότι έχουν συφέροντα. Φυσικά και η αριστερά έχει κολλήματα, για να μη λέμε ότι θέλουμε. Θα ασχοληθώ άλλη φορά μαζί τους. Εδώ όμως θα μιλήσω για την παραδοσιακή δεξιά. Κατ’ αρχήν ο και ΕΚύπριος δεξιός θεωρεί ότι οι απόψεις του επί εθνικών και κομματικών θεμάτων είναι αλάνθαστες και ξεκάθαρες. ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΣΤΟ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ,ΠΡΟΔΟΤΕΣ , ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ,ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ; και γενικά τους μισά σε σημείο που θέλει να τους εξοντώσει. Μα ποιούς μισάτε ; Τους συγγενείς σας, τους αδελφούς σας, τους συχωριανούς; τους γείτονες σας; Δηλαδή αν ξαναβγεί το κόμμα σας στην εξουσία τι θα γίνει; Θα λέτε ότι η οικονομία είναι χάλια από τους προηγούμενους και τι να κάνουμε πρέπει να βάλουμε νέους φόρους; Αυτά είναι δοκιμασμένα εδώ και 10ετίες.Όμως τον τελευταίο καιρό λόγω της σωστής στάσης του Ν.Αναστασιάδη στο δημοψήφισμα, καθώς και της συμμετοχής κάποιων «νούσιμων» ανθρώπων(Χρ.Στυλιανίδης) του πέραν της δεξιάς χώρου, στο κόμμα, ως επίσης και η τόλμη ορισμένων ( Χάσικος, Πουργουρίδης κλπ) «άνοιξαν» τα μάτια σε αρκετό κόσμο, που ξέφυγε για πάντα από αυτά που ανάφερα. Ότι ορισμένοι θέλουν να ψυχαναγκάσουν τη δεξιά σε μισαλλοδοξίες.
Φίλοι «δεξιοί», μη φοβάστε. Καταδικάστε το χουντικό -εοκαβήτικο πραξικόπημα, καταραστείτε τη χούντα, μη μισάτε τους αριστερούς τόσο πολύ, οι περισσότεροι είναι φτωχαδάκια, εργάτες , υπάλληλοι. Εν τάξει δεν συμμετείχαν στον αγώνα. Μα εσείς αν αρχηγός ενός αγώνα ήταν ο Παπαϊωάννου ή ο Στάλιν ήταν να θέλετε να αγωνίζεστε μαζί του; Δεν πρόδωσε το ακελ τον αγώνα. Διαφωνούσε και στην αρχή μάλιστα κοροίδευε, αλλά δεν πρόδωσε. Φανταστέιτε πως ήταν οι συνθήκες πριν 60 χρόνια, με ένα Γρίβα αντικομμουνιστή, Τουρκοφάγο, ιδιοφυία στρατιωτική, όμως πολιτικά εντελώς άσχετος. Εν τάξει θα μου πείτε μα εγώ μεγάλωσα σε εθνικόφρονο οικογένεια, θρησκόληπτη, συντηριτική. Ε, και τι έγινε σχεδόν όλοι μας εκεί μεγαλώσαμε. Δεν έπρεπε να γίνω αποελίστας; συναγερμικός; ελληνόψυχος; Ναι, όμως ήδη έχεις μπει στο σύστημα χωρίς να το καταλάβεις που σε οδηγεί σε αντιπαράθεση και σύγκρουση με τους¨«άλλους». Και αυτοί με τον ίδιο τρόπο είναι ομονοιάτες, ακελικοί,ανθέλληνες λόγω χούντας , νοσταλγοί της Σοβιετικής Ένωσης. Βρες μου τώρα ποιός έχει δίκιο.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-6
on 16/07/2010 14:48:56
avatar
Στα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου οι υπάλληλοι της πολιτικής αεροπορίας, χωρίς να έχουν πλέον καθήκοντα και υποχρεώσεις αφού τα ανέλαβε ιδιώτης, σφάζονται ποιός θα πάρει τις περισσότερες υπερωρίες. Ελέγξτε το! Ο υπερωρίες τους κάθε μήνα είναι διπλάσιες από τον μισθό τους!
Ακούει κανείς;
image
Thumbs Up Thumbs Down
4
ΕΚΤΟΡΑΣ. on 25/11/2010 21:15:13
avatar
ΚΥΡΙΑΚΟ ΧΑΡΙΤΟ!ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΒΡΕ ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΙ!ΟΠΑΔΕ ΤΟΥ ΜΠΛΕ- ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ , ΤΟΥ ΔΙΔΥΜΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΤΟΥ ΠΑΜΠΟΥ ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΚΙΝΟ( ΑΛΛΑΖΕΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ),ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΟΠΑΔΕ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΤΩΝ ΝΑΙ - ΝΑΙ ΚΟΙΔΩΝ. ΑΝ ΟΙ ΝΟΥΣΙΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΣ ΖΗΤΩ ΠΟΥ ΚΑΗΚΑΜΕ!ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣ ΚΑΥΜΕΝΕ Η ΛΕΞΗ ΕΘΝΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ. ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΑΣΕ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ. ΑΝ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΥΧΗ ΔΕΝ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΟ ΔΗΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΟΥ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΛΜΗΡΟΥΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΙ ΜΟΥ. ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΕΠΡΑΞΕ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ. ΨΙΤ! ΚΥΡΙΑΚΟ , ΜΕ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ!ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ!Η' ΟΧΙ?
image
Thumbs Up Thumbs Down
-1
κυριακος χαριτοςΕΔΕΜ on 26/11/2010 06:10:09
avatar
Έκτορα, το ποιός είναι ελληνόψυχος και ποιός όχι είναι η ιστορία με την «κότα και το αυγό», επειδή ενώ εσύ κρατάς τις σημαίες και τα λάβαρα του ανυποχώρητου αγώνα, κραδένεις το «δεν ξεχνώ», φοράς την κονκάρδα του δηκο και της εδεκ,δέρνεις ασιάτες και αφρικάνους άμα λάχει για πλάκα, όταν έρθει η ώρα που θα χρειαστεί να αποδείξης ότι είσαι παληκάρι, μπορεί να τα κάνεις πάνω σου και να κλαίς για οίκτο από τον εχθρό. Άρα εφ’ όσον ακόμα είμαστε στα λόγια και όχι σε πράξεις μην κάνεις τον «βαρύ έλληνα», επειδή αυτοί που ειρωνεύεσαι μπορεί να είναι αυτοί που θα σε σώσουν.
Δεν εκατάλαβα δλδ, όποιοι είναι υπέρ μιάς λύσης εφικτής , που θα περαπέμπει σε επιστροφή εδαφών, επιστροφή προσφύγων, απαλλαγή από έποικους και στρατεύματα, ελπίδα για τις επόμενες γενιές, πρέπει να ντρέπονται και να είναι υπόλογοι στον κάθε τυχοδιώκτη που πλουτισε και έστεισε την καριέρα του στον πόνο των προσφύγων και των αφελών αυτού του τόπου; Τί έπρεπε να κάνουμε δλδ; Μικρές καταδρομικές επειχηρήσεις όπως ήθελε ο Λυσσαρίδης; Μακροχρόνιο όπως ήθελε ο Σπύρος κι ο Μακάριος, να βρίζουμε και να λοιδωρίζουμε τον ΟΗΕ υποτιμόντας και μη λαβάνοντας υπόψη τους αμερικάνους και εγγλέζους που όποια στιγμή θέλουν μας εξαφανίζουν όπως ήθελε ο «αείμνηστος»; Πότε ακούσατε αφελείς συμπατριώτες τους λογικούς άντρες αυτού του έθνους; Μόνο ο Βενιζέλος επέζησε αλλά κι αυτός τελευταία άρχισε να αμφισβητείται από μερικούς γελοίους που νομίζουν είναι δημοσιογράφοι. Ναι, οι σοφοί άντρες που μας προειδοποιούσαν ήταν αυτοί που βρίσατε, ρίξατε γιαούρτια, ειρωνευτήκατε, αποκαλέσατε πράκτορες και πουλημένους, μόνο και μόνο επειδή έλεγαν την αλήθεια και όχι τις φαντασιώσεις που θέλατε να ακόυετε. Ότι «πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικά μας θάναι», «καρτερούμε να φυσήσει ένας αέρας» « ανασήκωσε την πλάτη κι απόσυσε τους Πενταδάκτυλε»« της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ» και όποια ΆΛΛΗ ΕΙΚΟΝΙΚΉ ΑΥΤΙΣΤΙΚΉ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ ΜΕΓΆΛΩΝΕ ΤΟΝ ΨΕΥΤΟΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΌ μας/σας.Κατά τα άλλα, ας είναι καλά η μάππα, τα μπούκκικα, η καριέρα, το τζινίην, οι ρωσσίδες, τα καμπαρέ, η σκεμπέ μας, η εμφύτευση δοντιών, οι πακιστανοί που μας καθαρίζουν τον κήπο για 10 ευρώ, οι σριλανκέζες που μας ξεσκατίζουν τον γέρο, τα κοπελλούθκια μας που θελουν να γίνουν όλοι επιστήμονες και να μπουν στην κυβέρνηση, οι γλύφτες γονείς που ξευτιλήζονται, οι γκόμενα στη δουλειά. Και κυριε Έκτορα ποιός σου είπε ότι αυτοί διέλυσαν τον Δύση; Αντίθετα είναι αυτοί που κράτησαν το κόμμα και του έδωσαν την ορθή πορεία σαν ένα κόμμα ευρωπαϊκό και σύχρονο(όσο μπορεί βέβαια, στην Κύπρο ζούμε), ενώ κάποιοι άλλοι που το παίζουν «ευρωπαϊκά κόμματα » ιμήshι βλέπεις που βρίσκονται και πόση εκτίμηση έχουν, 3%. Τώρα όμως πρέπει να ανησυχάτε παραπάνω επειδή υπάρχει και δεύτερο ΔΥΣΗ στην Ελλάδα!!. Εμπρός Ντόρα η Κύπρος και η Κρήτη είναι μαζί σου, διώξε τους παλαιοπασοκονεοδημοκράτες του παρελθόντος, και εμπρός για μια Ελλάδα νέα, δώσε ελπίδα στους νέους.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-2
κ.χαριτος on 26/11/2010 11:14:55
avatar
Ά ! Έκτορα το βρήκες ότι είμαι καλλιτέχνης αλλά όχι τραγουδιστής, ηθοποιός.
image
Thumbs Up Thumbs Down
1
εκτορας. on 29/11/2010 21:17:21
avatar
κυριακκο χαριττο!αν εισαι και ηθοποιος με για σου με χαρα σου!για μενα εισαι ακομα ενας πουλημενος- ηττοπαθης που με αλλαζονεια νομιζει πως τα ξερει ολα.παντως ο τροπος που γραφεις και αυτα που λεεις μοιαζουν εκατον τα εκατον με τις αρλουμπες του μικελλιδη(αλλου φανατικου της πλατφορμας του ναι). αρχικα σε πηρα για αυτον αλλα τωρα νομιζω οτι πιθανον να εισαι ενας απο τους ασθενεις του που απετυχε να θεραπευσει. μονο που εσυ δεν νομιζεις οτι εισαι ο ναπολεων αλλα ενας ηθοποιος της πλακας και της ψευτοκουλτουρας. ψιτ κυριακο κανει γλυψιμο στο μπλε χριστοφια! θα παθεις καμια αφυδατωση.για αξιοπρεπεια παντως ουτε λογος βρε χαριτο. αυτη την δωριζετε ευχαριστως με τον οδυνηρο συμβιβασμο σας.σωστα?και χωρις λιπαντικο μαλιστα.
image
Thumbs Up Thumbs Down
0
κυριακος χαριτος on 30/11/2010 11:13:53
avatar
Δυστυχώς Έκτορα του γλυκού νερού που εσύ και η συνοπατζια σου βαφτίζετε άθεο, κομμουνιστή, τούρκο, προδότη, καταδότη, πουλημένο, ανθέλληνα κλπ όποιον σας μπαίνει στο μάτι, είμαστε πιό πολλοί από σάς. Μπορεί να ελέγχετε σχεδόν όλα τα ΜΜΕ που χειραγωγούνται από υμνητές και απολογητές του ρατσισμού και εθνικισμού, πρώην υπουργούς του πραξικοπήματος, δογματικούς ταλιμπάν της εκκλησίας και παρατρεχάμενους τους, μπορεί να ντύνετε στα μαύρα βουτυρόπαιδα νεοναζί που αν τους πει ΠΠΑΑ, ο τούρκος θα χεστούν και μιά και τις φιλιππινέζες θα τις έχετε εξαφανίσει , θα πρέπει να τους αλλάζετε βρακιά. Το έγραψα ξανά. Πεστε μας (εμάς τους νενέκους) τον τρόπο που θα ελευθερώσετε τη Κύπρο-ας πούμε με πόλεμο- κι εμείς θα ακολουθησουμε, φτάνει βέβαια να μπείτε εσείς μπροστά με τα λάβαρα και τις φουστανέλλες. Δηλαδή θα προετοιμάσετε τη Κύπρο για πόλεμο αν βγει στην εξουσία ας πούμε ο Γιαννάκης Ομήρου ή Ο Παπαδόπουλος υιός; Θα εμπλέξουν την Ελλάδα σε μικρές καταδρομικές επειχηρήσεις για να κ΄νουν πόλεμο με την Τουρκία; Να μας πει το ΕΛΑΜ και ο Πάνος Ιωαννίδης, ο Κουλίας, ο Πέτρος Στυλιανού, ο Γερολυσσαρίδης, Ο Ρίκκος, ο Βαρνάβας, Ο Παπασάββας(μην ξεχνάται ότι ήταν προτοπαλλήκαρο του ΟΧΙ), Ο Συλλούρης, ο Λιλλήκκας, ο Πάνος Ιγνατίου, ο Λυκάυγης, ο Αρχιεπίσκοπος, ο Χρ. Κληρίδης, ο Αγγελίδης, ο Λουκαϊδης όχι δεν θα μπώ στα ΜΜΕ διότι εκεί είναι η σφηκοφωλιά του εθνικισμού/υπερπατριωτισμού/ρατσισμού. Αυτοί λοιπόν που κατάφεραν και κράτησαν αιχμάλωτη την Κύπρο στις συνομωσιολογικές φοβίες των συγχισμένων κυπραίων, επιμένουν να σας οδηγούν στον απόλυτο γρεμμό και την ολική καταστροφή. Φανταστήκατε βρε αθεόφοβοι αφελείς, ανεύθυνοι αν πούμε( που εκεί σας οδηγούν πάλι όλοι αυτοί) ξανά περήφανο ΟΧΙ στον ΟΗΕ και τους Αμερικάνους όπως το 2004; Δεν θα θέλετε να μάθετε. Όμως έξω από την Αθήνα έχει πολλά δάση, και τσιαντίρια θα μας δώσει η UNOPS μην ανησυχείτε. Το 1974 χάσαμε το 1/3 της Κύπρου, το 2004 χάσαμε τον ππούσουλα μας, την επόμενη φορά θα διδάσκουν όσοι ζουν στα αγγόνια τους το « πάλι με χρόνια με καιρολύς πάλι δικά μας θάναι», « τον μαρμαρωμένο Τάσσσο( σόρυ βασιλιά) να ξυπνήσει να μας πάρει στη Κερύνεια», όμως μην ανησυχείτε που θα πάει « ΘΑ φυσήξει εκείνο το αερούιν» και θα τους « αποσύσει ο Πενταδάκτυλος» , εμείς απλά να περιμένουμε την Παναγία, ψάλλοντας « τη υπερμάχω στρατηγω τα νικητήρια» Ε ρε βούρτουλας που τους και σας πρέπει. δε μας χέζεις ρε Νταλάρα και είσαι και του οχι παναθεμά σε.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-2
κυριακος χαριτος on 30/11/2010 11:13:53
avatar
Δυστυχώς Έκτορα του γλυκού νερού που εσύ και η συνοπατζια σου βαφτίζετε άθεο, κομμουνιστή, τούρκο, προδότη, καταδότη, πουλημένο, ανθέλληνα κλπ όποιον σας μπαίνει στο μάτι, είμαστε πιό πολλοί από σάς. Μπορεί να ελέγχετε σχεδόν όλα τα ΜΜΕ που χειραγωγούνται από υμνητές και απολογητές του ρατσισμού και εθνικισμού, πρώην υπουργούς του πραξικοπήματος, δογματικούς ταλιμπάν της εκκλησίας και παρατρεχάμενους τους, μπορεί να ντύνετε στα μαύρα βουτυρόπαιδα νεοναζί που αν τους πει ΠΠΑΑ, ο τούρκος θα χεστούν και μιά και τις φιλιππινέζες θα τις έχετε εξαφανίσει , θα πρέπει να τους αλλάζετε βρακιά. Το έγραψα ξανά. Πεστε μας (εμάς τους νενέκους) τον τρόπο που θα ελευθερώσετε τη Κύπρο-ας πούμε με πόλεμο- κι εμείς θα ακολουθησουμε, φτάνει βέβαια να μπείτε εσείς μπροστά με τα λάβαρα και τις φουστανέλλες. Δηλαδή θα προετοιμάσετε τη Κύπρο για πόλεμο αν βγει στην εξουσία ας πούμε ο Γιαννάκης Ομήρου ή Ο Παπαδόπουλος υιός; Θα εμπλέξουν την Ελλάδα σε μικρές καταδρομικές επειχηρήσεις για να κ΄νουν πόλεμο με την Τουρκία; Να μας πει το ΕΛΑΜ και ο Πάνος Ιωαννίδης, ο Κουλίας, ο Πέτρος Στυλιανού, ο Γερολυσσαρίδης, Ο Ρίκκος, ο Βαρνάβας, Ο Παπασάββας(μην ξεχνάται ότι ήταν προτοπαλλήκαρο του ΟΧΙ), Ο Συλλούρης, ο Λιλλήκκας, ο Πάνος Ιγνατίου, ο Λυκάυγης, ο Αρχιεπίσκοπος, ο Χρ. Κληρίδης, ο Αγγελίδης, ο Λουκαϊδης όχι δεν θα μπώ στα ΜΜΕ διότι εκεί είναι η σφηκοφωλιά του εθνικισμού/υπερπατριωτισμού/ρατσισμού. Αυτοί λοιπόν που κατάφεραν και κράτησαν αιχμάλωτη την Κύπρο στις συνομωσιολογικές φοβίες των συγχισμένων κυπραίων, επιμένουν να σας οδηγούν στον απόλυτο γρεμμό και την ολική καταστροφή. Φανταστήκατε βρε αθεόφοβοι αφελείς, ανεύθυνοι αν πούμε( που εκεί σας οδηγούν πάλι όλοι αυτοί) ξανά περήφανο ΟΧΙ στον ΟΗΕ και τους Αμερικάνους όπως το 2004; Δεν θα θέλετε να μάθετε. Όμως έξω από την Αθήνα έχει πολλά δάση, και τσιαντίρια θα μας δώσει η UNOPS μην ανησυχείτε. Το 1974 χάσαμε το 1/3 της Κύπρου, το 2004 χάσαμε τον ππούσουλα μας, την επόμενη φορά θα διδάσκουν όσοι ζουν στα αγγόνια τους το « πάλι με χρόνια με καιρολύς πάλι δικά μας θάναι», « τον μαρμαρωμένο Τάσσσο( σόρυ βασιλιά) να ξυπνήσει να μας πάρει στη Κερύνεια», όμως μην ανησυχείτε που θα πάει « ΘΑ φυσήξει εκείνο το αερούιν» και θα τους « αποσύσει ο Πενταδάκτυλος» , εμείς απλά να περιμένουμε την Παναγία, ψάλλοντας « τη υπερμάχω στρατηγω τα νικητήρια» Ε ρε βούρτουλας που τους και σας πρέπει. δε μας χέζεις ρε Νταλάρα και είσαι και του οχι παναθεμά σε.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-1
XAMALHS 2 on 16/12/2010 17:56:39
avatar
Δεν μπορούν να πουλούν πατριωτισμό, αυτοί που δεν έχουν εκτελέσει τις υποχρεώσεις τους προς την πατρίδα κύριε Σίμο Αντρέα Αγγελίδη - του Αντρέα Σίμου Αγγελίδη. Οι χοντροί κώλοι δεν αποκτούνται στη σκοπιά, στις πορείες, στις ασκήσεις, στην αυπνία , αλλά στο καθήσι, στο φαγοπότι, στη διασκέδαση, στην αναισθησία, στο ραχάτι και γενικά στα κορόιδα που τους πουλάτε πατριωτισμό ευκαιρίας. Όμως σας πήραμε χαμπάρι...έχουν γνώση οι φύλακες. 100 χρόνια να βάλλεις υποψηφιότητα δεν θα βγαίνεις ούτε με πόμπες βουλευτής. Γνήσιος ΔΗΚΟικός.
image
Thumbs Up Thumbs Down
2
antixamalis on 22/12/2010 18:18:36
avatar
Σωστα τα λες χαμενε .συγνωμη χαμαλη ηθελα να πω. τα πραγματα ειναι οπως τα λες. οι γνησιοι αγωνες κερδιζοντε στις κατασκηνωσεις των περβολιων και στα πειραματα προπαγανδας και πλυσης εγκεφαλου που διεξαγονται στα μυαλα μικρων παιδιων. αυτοι ειναι αγωνες και προσφορα στην πατριδα οχι η εοκα και πρασινα αλογα.
image
Thumbs Up Thumbs Down
0
Μπιζαίος Δημήτρης-Βριλήσια Αθήνα on 03/05/2011 19:38:39
avatar
μπράβο!!! συγχαρητήρια στην εφημερίδα σας!Ιστορικό ντοκουμέντο της Σύγχρονης Τραγωδίας που έπληξε την μαρτυρική Κύπρο.
image
Thumbs Up Thumbs Down
0
ΧΨΩ on 04/05/2011 14:43:45
avatar
(H ηγετική ομάδα του AKEΛ χάρηκε, γιατί έγινε η τουρκική εισβολή, παρόλο που την καταδίκασε φραστικά, με ανακοίνωσή της. Xάρηκε και συχνά έκανε δεξιώσεις γιατί γλίτωσαν τη δολοφονία των στελεχών τους από τους πραξικοπηματίες.)

Δυστυχώς και τα αριστερά κόμματα στην Ελλάδα χαίρονται με τα κακά της χώρας (Ελλάδας) ακόμα και σήμερα. Μήπως ο Τσίπρας δε χαίρεται με την οικονομική κρίση; και το μόνο που κάνει είναι να σαμποτάρει ότιδήποτε θα βοηθούσε την κατάσταση της χωρας. Αριστεροί= ουσιαστικά ζουν παρασιτικά και επικίνδυνα για τον τόπο.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-2
stelios on 19/07/2011 08:53:41
avatar
http://www.petitiononline.com/CYPRUS/petition.html

IPOGRAPSETE YA NA DIOXOUME TO HRISTOFIA
image
Thumbs Up Thumbs Down
1
maik on 19/07/2011 09:56:20
avatar
Γιατί Χριστόφιας και Κυβέρνηση όφειλαν αμέσως να παραιτηθούν.

ΕΝΑΣηγέτης κρίνεται από τις κρίσιμες και εύτολμες αποφάσεις που
καλείται να πάρει σε δύσκολες ώρες. Ο πρόεδρος Χριστόφιας
κρίθηκε την ώρα που η γη του Μαρί μετατράπηκε σε κρανίου τόπο.
Και οι ψυχές των 13 ηρώων μας, ως εύμορφοι αρχάγγελοι, ανέβαιναν
πυρίκαυστοι στους ουρανούς, πυρφόρες κα-
ταγγελίες και ανελέητα «κατηγορώ» για το έγ-
κλημα, που επιτράπηκε να διαπραχθεί. Η ασύλ-
ληπτη έκρηξη ξεσκέπασε το πολιτικό προσωπείο,
που τόσα χρόνια ο Πρόεδρος έκτιζε. Ο Δ. Χρι-
στόφιας κρίθηκε, μετρήθηκε, ζυγίστηκε και βρέ-
θηκε τελεσίδικα και αμετάκλητα: Πολιτικά ανε-
παρκής. Επισημοποιήθηκε ότι δεν έχει το πολιτικό
ανάστημα να κυβερνήσει υπεύθυνα και σοβαρά
τον τόπο, να υπερασπίσει τα συμφέροντά του
και να προστατεύσει τους πολίτες. Αυτό που
συνετελέσθη στο Μαρί δεν ήταν μόνο ένα προ-
μελετημένο έγκλημα. Ήταν και ένα μελετημένο λάθος.
Πρόεδρος και Κυβέρνηση εγκλημάτησαν από λάθος: Υπο-
τίμησης του φοβερού κινδύνου, αμέλειας, αδράνειας, αδιαφορίας,
απερισκεψίας, ατολμίας και πρωτοφανούς ασέβειας προς τους
πολίτες. Αποτέλεσμα: Ανατίναξαν το κράτος, τους θεσμούς,
την αξιοπρέπεια και τη σοβαρότητα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Και κατερείπωσαν, κυριολεκτικά, την ήδη ασθμαίνουσα, εξαιτίας
της βλακώδους πολιτικής τους, οικονομία. Παρέλαβαν κράτος
και παραδίδουν καπνίζοντα ερείπια. Όλοι οι μύθοι, που το
ΑΚΕΛ και ο Χριστόφιας καλλιεργούσαν για τη δήθεν σοβαρότητα
και ικανότητά τους να κυβερνήσουν, κατέρρευσαν ως τήκεται
κηρός. Πρόεδρος και Κυβέρνηση -στη συνείδηση του απλού,
οργισμένου, θυμωμένου πολίτη- κρίνονται ανεπαρκείς, ανεύθυνοι,
ασεβείς και επικίνδυνοι. Είναι ανεπαρκείς, επειδή απέδειξαν
ξανά ότι δεν μπορούν να διαχειριστούν κρίσεις. Είναι ανεύθυνοι,
επειδή έθεσαν τις όποιες πολιτικές, ιδεολογικές και κομματικές
σκοπιμότητές τους υπεράνω των συμφερόντων του κράτους.
Είναι ασεβείς, επειδή δεν είχαν την ευπρέπεια και το ήθος να
υποκλιθούν στην αξιοπρέπεια των πολιτών και να απολογηθούν
εκ βαθέων με ένα εύτολμο mea culpa. Είναι, πρώτιστα, επικίνδυνοι,
επειδή ασκούν πολιτική, που δεν έχουν ούτε τις δυνατότητες
ούτε τις ικανότητες να διεκπεραιώσουν αποτελεσματικά για τα
συμφέροντα του τόπου. Αδέλφια τους είναι οι δικτάτορες της
Συρίας, του Ιράν, της Κούβας και της Βενεζουέλας. Η έκρηξη στο
Μαρί επιβεβαίωσε πως ούτε καν μαθητευόμενοι μάγοι δεν θα
επεδείκνυαν τόση εγκληματική ανεπάρκεια. Γνώριζαν εξαρχής,
αλλά αδιαφορούσαν. Αγνόησαν υποδείξεις και επείγουσες
εκκλήσεις για λήψη μέτρων. Η πολιτική διαχείριση των εκρηκτικών
προκαλεί εφιαλτικούς συνειρμούς και για τη διαχείριση του Κυ-
πριακού. Πρόεδρος και Κυβέρνηση έπαιξαν ηλίθια παιγνίδια με
τη μοίρα, τα συμφέροντα και την επιβίωση του τόπου. Δήθεν
δεν ενημερώθηκαν. Δήθεν δεν γνώριζαν. Δήθεν δεν είχαν χρόνο
να εφαρμόσουν μέτρα. Δήθεν φταίει ο... εθνικισμός και ο φασισμός.
Από το πρωί της Δευτέρας, 11/7/2011, ο Πρόεδρος και η
Κυβέρνηση όφειλαν αυθωρεί να υποβάλουν τις παραιτήσεις
τους. Να προκηρύξουν εκλογές. Να αποφασίσει ο λαός ποιους
άλλους εμπιστεύεται να τον κυβερνήσουν υπεύθυνα και με
σοβαρότητα. Ο τόπος κινδυνεύει και από εσωτερικούς εχθρούς.
Αυτοί είναι η κυβέρνηση Χριστόφια, η ολέθρια πολιτική της
στο Κυπριακό, η διαφθορά που ανέχθηκε και εξέθρεψε, η
ΑΚΕΛική ευνοιοκρατία, η υπονόμευση των θεσμών, η εξαχρείωση
της πολιτικής ζωής, η κατερείπωση των αξιών, η αχρήστευση
της άμυνάς μας. Πρόεδρος και Κυβέρνηση οφείλουν να παραι-
τηθούν. Ο λαός δεν τους θέλει πια! Δεν τους εμπιστεύεται κα-
θόλου. Δεν τους ανέχεται άλλο!
Γιατί Χριστόφιας και Κυβέρνηση όφειλαν αμέσως να παραιτηθούν
[ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ ]
Hλ. διεύθυνση: s.iacovides@simerini.com

TΟΥ
ΣΑΒΒΑ
ΙΑΚΩΒΙΔΗ

ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΑΝΕΛΑΒΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΣΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
image
Thumbs Up Thumbs Down
0
vkanpok on 19/07/2011 13:21:16
avatar
Από τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ άρθρα που έχω διαβάσει το τελευταίο καιρό, το καλύτερο θα έλεγα και μάλιστα με διαφορά. Συγχαρητήρια. Σε μία εποχή που τα αρνιά του κάθε κόμματος φωνάζουν συγχρονισμένα όλοι μαζί σα ρομπότ χωρίς δεύτερη σκέψη, αυτά που τους έχουν προγραμματίσει να φωνάζουν, χαιρόμαστε να βλέπουμε αξιόλογους ανθρώπους να γράφουν τέτοιας ποιότητας άρθρα.. το χάρηκα με τη ψυχή μου, το έχω χρησιμοποιήσει και στη σελίδα που έχω στο fb με τίτλο: "Είμαι Ελληνοκύπριος & δηλώνω ότι ο Χριστόφιας ΔΕΝ μιλάει εκ μέρους μου"

Κοπιάστε όλοι σας! ΟΧΙ στην εκπόρνευση της πατρίδας μας και στο ξεπούλημα των ιδανικών μας!

http://www.facebook.com/ellinokiprioi.enwmenoi
image
Thumbs Up Thumbs Down
-1
maik on 20/07/2011 06:01:32
avatar
Ένα «οποιοδήποτε άλλο ζήτημα»;

Παρά τα όσα έγιναν, παρά τις έντονες διαμαρτυρίες των πολιτών, η κυβέρνηση και το κυβερνών ΑΚΕΛ εξακολουθούν να πι-
στεύουν πως απευθύνονται σε λαό χωρίς
μυαλό, που μπορεί να χάψει ό,τι του σερβίρουν.

Ο γενικός γραμματέας του ΑΚΕΛ
προχθές βάφτισε την τραγωδία στη ναυ-
τική βάση Ζυγίου ως «ένα οποιοδήποτε άλλο ζήτημα» και πίστεψε πως
«καθάρισε».

Μόνο που δεν είναι έτσι τα πράγματα, κύριε Άντρο.

Όπως κι αν το ονομάσετε, δεν σταματά και δεν θα σταματήσει ποτέ να αποτελεί τη μέγιστη ένδειξη της ανευθυνότητας, η έκρηξη μεγατόνων που συγκλόνισε την Κύπρο και τις ψυχές μας.

Παραθέτουμε πιο κάτω τι είπε ακριβώς ο Άντρος Κυπριανού, μιλώντας για την
τραγωδία και τις χθεσινές εκδηλώσεις:

«Να αναγνωριστεί το δικαίωμα σε όλους
να διαδηλώσουν τα αισθήματά τους για τις
ημέρες μνήμης και τιμής της 15ης και
20ής Ιουλίου, αλλά και οποιοσδήποτε
άλλος πολίτης θα ήθελε να διαδηλώσει με ειρηνικό τρόπο για <<οποιοδήποτε άλλο ζήτημα,>> και θα ήταν χρήσιμο να εξασφαλιστεί ότι δεν θα γίνουν στους ίδιους χώρους αυτές οι δύο εκδηλώσεις».
Ν.Π.
image
Thumbs Up Thumbs Down
0
πετρος παπακων/νου on 25/08/2011 12:52:19
avatar
to sinthima lali ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΛΗ! ΜΕ ΗΤΤΑ ΑΣΧΕΤΟΙ!
image
Thumbs Up Thumbs Down
1
κυριακος χαρίτος on 26/08/2011 05:00:11
avatar
ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Που είσαστε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Εθνικιστές, ρατσιστές, νεοναζί, κομμουνιστές, φασίστες, εοκα βήτα ξανακτύπα-εοκα βητα δο-λο-φο-νοι.Γρίβας- Μακάριος. Ζήτω η Ενωσις- Ελλάς Κύπρος Ένωσις.....Η Κύπρος ανήκει στο λαό της...ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο σιντικάτο.Ζήτω-Ζήτω η Επανάσταση...21 τετάρτου 67...Πα-πα-παπαδ.οπουλλος...Πα-πα-πατακός.και τώρα και πάντα Ακελ-ακελ-ακελ
image
Thumbs Up Thumbs Down
-2
Costas Ioannou on 17/10/2011 20:08:30
avatar
Κε Σκαλιστή.
Είναι ντροπή μόνο στο όνομα των δεκάδων θυμάτων του ΑΚΕΛ που έπεσαν κατά το πραξικόπημα να κατηγορείτε το κόμμα με τέτοιες συκοφαντίες. Ακόμα θυμάμε τα "παλληκάρια" με τα μπερέ της ΕΟΚΑ Β να στήννουν μπλόκα και να κυνηγούν τους αριστερούς του χωριού μου (Παλαιχώρι) και να απείλουν τα παιδιά του Μούσκου. Και το Μακάριο κατηγορούσαν ότι είναι με το ΑΚΕΛ που συνεργαζόταν.
Ακόμα ζούμε δυστυχώς τα αποτελέσματα εκείνης της μεγάλης προδοσίας.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-2
Γιάννης Κυριάκου on 20/10/2011 23:46:57
avatar
"Κε Σκαλιστή.
Είναι ντροπή..."

Ο Σκαλιστής έχει πεθάνει εδώ και καιρό. Υπ'όψην, για όσους δεν γνωρίζουν, ότι οι δυο του γιοί είναι αγνοούμενοι.

Το άρθρο δεν μειώνει τις ευθύνες των ενόχων για το πραξικόπημα. Και όσοι ισχυρίζονται κάτι τέτοιο είτε αδαείς είναι είτε βαλτοί.

Το άρθρο δείχνει την "άλλη πλευρά", αυτή που απαντά στην προπαγάνδα του κόμματος ότι αποτέλεσε εστία αντίστασης. Τέτοιο πράγμα δεν έγινε.

Να το ξαναπούμε: Το ΑΚΕΛ δεν ήταν ΠΟΤΕ του αντιστασιακό κόμμα. Επί το λαϊκότερον, έκανε την πάπια και έβγαινε κατόπιν εορτής να διεκδικήσει εύσημα.

Κάτι που αναφέρει και ο Σπύρος Παπαγεωργίου (στέλεχος της Εόκα-Β και διευθυντής Γραφείου Τύπου και Πληροφοριών του πραξικοπηματικού καθεστώτος) σε κάποιο πρόσφατο του βιβλίο είναι ότι:

***Με μοναδική εξαίρεση την ΕΔΕΚ και τον Λυσσαρίδη, σε ολόκληρη την 7ετία δεν υπήρξε αντιχουντική δράση στην Κύπρο.***

Γίνανε όλοι τους αντιχουντικοί ΜΕΤΑ που έπεσε η χούντα που ήταν βεβαίως και το βολικότερο.


ΥΓ/ Και σταματήστε να ισχυρίζεστε μερικοί ότι "Επειδή υπήρξαν θύματα στο πραξικόπημα από τον χώρο του ΑΚΕΛ, αυτό παει να πει ότι το ΑΚΕΛ έκανε αντιχουντικό αγώνα." Αυτός ο ισχυρισμός στερείται κοινής λογικής. Είναι δύο διαφορετικά πράγματα.
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
CostasIoannou on 21/10/2011 10:13:05
avatar
@Γιάννης Κυριάκου on 20/10/2011 23:46:57

Καταρχήν απολογούμε για το λάθος μου να απευθυνθώ προς το θανώντα.
Απευθύνομαι τόσο προς εσένα όσο και προς όλους που αμφισβητούν τη πατριωτική δράση του ΑΚΕΛ κατά το προδοτικό πραξικόπημα.
Υπάρχει ανακοίνωση του ΑΚΕΛ που καλεί τον λαό σε αντίσταση κατά του πραξικοπήματος. Εάν το αμφισβητίσεις θα ψάξω και θα τη δείξω. Κάποιοι άλλοι, όπως η ΣΕΚ και πολλά εθνικόφρονα σωματεία έστειλαν συγχαρητήρια στον οκταήμερο "πρόεδρο".
Λες ψέματα ότι το ΑΚΕΛ δεν υπερασπίστηκε τη δημοκρατία.
Το αντίθετο έγινε. Ο Μακάριος ζήτησε από το ΑΚΕΛ κατάλογο 1000 ατόμων και το ΑΚΕΛ του έδωσε κατάλογο περίπου 2000 αλλά δεν τους εξόπλισε.

Αναφέρω ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ήρωες μέλη του ΑΚΕΛ που έδωσαν τη ζωή τους υπερασπιζόμενη τη Δημοκρατία και τη νομιμότητα.
- Ανδρέας Ιορδάνου, έπεσε στις 15 Ιουλίου. Θεωρείτε ο πρώτος νεκρός της αντίστασης.
- Ματθαίος Ματθαίου έπεσε αμυνόμενος στο προεδρικό στις 15 Ιουλίου.
- Κώστας Μισιαούλης, από το Τσέρι δολοφονήθηκε στις 17 Ιουλίου από πραξικοπηματίες μετά από σύλληψη του.
- Κωστάκης Ευαγόρου, μέλος του εφεδρικού. Έπεσε στις 15 Ιουλίου στην περιοχή του αρχηγείου αστυνομίας.
- Α. Κέστας, μέλος του εφεδρικού. Ξυλοκοπήθηκε άγρια μέχρι θανάτου.
- Λευτέρης Σωτηρίου, έλαβε μέρος στις μάχες Καϊμακλίου (Πεντάδρομος). Συνελήφθη και φυλακίστηκε.
- Γιώργος Κυριακίδης, έλαβε μέρος στις μάχες Καϊμακλίου (Πεντάδρομος). Συνελήφθη και φυλακίστηκε.
- Μιχάλης Μιχαήλ, τον έκαψαν ζωντανό στο στρατόπεδο στα Πλατάνια και τον άφησαν ανάπηρο.
- Γιώργος Χατζηστεφάνου δολοφονήθηκε στις 15 Ιουλίου στη Λάρνακα.
- Γιώργος Χαραλάμπους δολοφονήθηκε στις 15 Ιουλίου στη Λάρνακα.
- Αχιλλέας Κουρτελλής δολοφονήθηκε στις 15 Ιουλίου στη Λάρνακα.
- Ανδρέας Θεοδοσίου δολοφονήθηκε στις 15 Ιουλίου στη Λάρνακα.

Και είναι ιστορικό πλεον το γεγονός ότι στόχος των πραξικοπηματιών ήταν ο Μακάριος διότι ακριβώς επειδη συνεργάζετουν με την αριστερά. Και αιώνιος εχθρός των φασιστικών αυτών στοιχείων ήταν πάντα η Αριστερά.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-1
Kυριάκου Αντρέας,Λονδίνο on 27/10/2011 20:58:54
avatar
Το άρθρο που δημοσιεύεται είναι μοναδικό,δεν υπάρχει προηγούμενο,το διάβασα πρώτη φορά εδω στην παροικία μας,είναι νομίζω μέρος ζωντανής ιστορίας της Κύπρου,να προσβάλλεις ένα νεκρό με δυό αγνοούμενους που εδωσε στην πατρίδα και μετα να απολογείσαι δεν παύει να είναι νεκροσυλία.
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
maik on 28/10/2011 06:27:39
avatar
Στίγμα

Oι δύο σκούφοι της κ. Πραξούλας και το πολιτικό ολίσθημά της

Εκτύπωση | 28/10/2011 | Με τον Κωστάκη Αντωνίου

Δεν νομιμοποιείται η κ. Πραξούλα Αντωνιάδου να χρησιμοποιεί, όποτε τη βολεύει, δύο σκούφους και ως αρμόδιος Υπουργός που χειρίζεται θέματα Ενέργειας να ζητεί πλήρη σιγή για το θέμα των ερευνών ανεύρεσης φυσικού αερίου, αλλά ως Πρόεδρος των Ενωμένων Δημοκρατών να ενημερώνει Τουρκοκυπρίους πολιτικούς για τις εξελίξεις γύρω από τις έρευνες.

Την περασμένη Τρίτη, η κ. Αντωνιάδου, φορώντας τον σκούφο της Προέδρου των Ενωμένων Δημοκρατών, συναντήθηκε με τον Πρόεδρο του Τουρκοκυπριακού Σοσιαλδημοκρατικού Κόμματος Μεχμέτ Τσακιτζί, και σύμφωνα με τηλεγράφημα του Κυπριακού Πρακτορείου Ειδήσεων, «τον ενημέρωσε για τις εξελίξεις όσον αφορά τις έρευνες για την εξεύρεση υδρογονανθράκων στο οικόπεδο "12" της Κυπριακής Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης».

Οι αρχηγοί των τουρκοκυπριακών πολιτικών κομμάτων, οι περισσότεροι των οποίων κατέχουν και το «αξίωμα» του «βουλευτή» στο παράνομο νομοθετικό σώμα του ψευδοκράτους, δεν δικαιούνται ενημέρωσης στα κρίσιμα εθνικά θέματα. Όταν η κ. Αντωνιάδου δεν βρήκε το χρόνο, ή δεν θέλησε, να ενημερώσει τους ηγέτες των ελληνοκυπριακών πολιτικών κομμάτων, για την πορεία των ερευνών και όλες τις παραμέτρους που έχουν σχέση με το μείζον αυτό εθνικό θέμα, πώς νομιμοποιείται να ενημερώνει τους Τουρκοκυπρίους;

Πρόκειται για σοβαρό πολιτικό ολίσθημα. Πολύ περισσότερο επειδή τόσο ο κ. Τσακιτζί, όσο και οι υπόλοιποι ηγέτες των τουρκοκυπριακών κομμάτων τοποθετήθηκαν εναντίον των ερευνών του κυπριακού κράτους, πριν από τη λύση του Κυπριακού.

Δεν γνωρίζουμε ποια έκταση πήρε η ενημέρωση του κ. Τσακιτζί από την κ. Αντωνιάδου, σε σχέση με τις έρευνες. Αλλά επειδή αυτό το θέμα επιβάλλει απόλυτη μυστικότητα, ώστε να μην ενημερώνεται η τουρκική πλευρά για όσα γίνονται στο θέμα των γεωτρήσεων, η ενημέρωση των Τουρκοκυπρίων συνιστά ατόπημα.

Είναι γνωστές, βέβαια, οι θέσεις της Υπουργού και στο δημοψήφισμα του 2004 και στο θέμα της επαναπροσέγγισης, όπως γνωστή είναι και η φιλοσοφία της έναντι της λύσης και η τάση της να θεωρεί δυνατή και αναγκαία τη συνεργασία Κύπρου-Τουρκίας σε διάφορους τομείς, περιλαμβανομένου και του ενεργειακού.

Αυτές τις θέσεις και τις αντιλήψεις της, όμως, να τις φυλάξει για τον εαυτό της. Εκτός και αν ο Πρόεδρος Χριστόφιας εμφορείται από τις ίδιες αντιλήψεις, οπότε, τείνουν να μετατραπούν σε επίσημη πολιτική.

Ο λαός, όμως, δεν μπορεί να αποδεχθεί αυτές τις φιλοσοφίες. Δεν μπορεί να ισχύσει καμιά συνεργασία με την Τουρκία και το κατοχικό καθεστώς, διαρκούσης της κατοχής. Ούτε δικαιούνται οι Τουρκοκύπριοι να ενημερώνονται για τις εξελίξεις στο θέμα των ερευνών, ή να απαιτούν να λάβουν μέρισμα από τον υποθαλάσσιο και άλλο πλούτο της Κυπριακής Δημοκρατίας. Αποτελούν πολίτες παράνομου εκτρώματος και πουθενά αποσχισθέντες από το κράτος, πολίτες, δικαιούνται ωφελημάτων και παροχών από το νόμιμο κράτος.
Η κ. Πραξούλα Αντωνιάδου και ο Πρόεδρος Χριστόφιας οφείλουν να συμπορευθούν με το λαϊκό αίσθημα και τη ρεαλιστική πραγματικότητα.

Ηλ. διεύθυνση: antoniouc@simerini.com
image
Thumbs Up Thumbs Down
0
Judy on 02/01/2012 07:28:11
avatar
Thoguht it wouldn't to give it a shot. I was right.
image
Thumbs Up Thumbs Down
0
Puss on 04/01/2012 02:31:01
avatar
There are no words to dcerisbe how bodacious this is.
image
Thumbs Up Thumbs Down
0
mixalis zinonos on 10/01/2012 22:12:13
avatar
Sixaritiria sto pontiki,martyries meros tou fakellou ths Kiprou!!!
image
Thumbs Up Thumbs Down
1
maik on 04/02/2012 15:27:56
avatar
XARAYGH

Άρθρα - Απόψεις

Ποια είναι η αλήθεια λοιπόν για το Μαρί

03-02-2012

Γιατί παρασιωπούν ακόμα οι υπεύθυνοι της Ναυτικής Βάσης του Μαρί το πιο βασικό γεγονός που έγινε πριν από τη μεγάλη έκρηξη -που έγινε στις 6 περίπου το πρωί της 11ης Ιουλίου στο Μαρί;

Τι ήταν οι πολλαπλές εκρήξεις που ακούγονταν στη Ναυτική Βάση του Μαρί την Κυριακή 10 του Ιούλη η ώρα 10:30 μ.μ., 7 ώρες δηλαδή πριν από την τελευταία μεγάλη έκρηξη;

Ποιοι ήταν οι επί καθήκοντι αξιωματικοί και υπεύθυνοι της Βάσης και ποιους ειδοποίησαν για το γεγονός αυτό;

Αν κατά το δικό μου απλό συμπέρασμα μετά από το γεγονός αυτό υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η ανατίναξη των εμπορευματοκιβωτίων με την πυρίτιδα να είναι πράξη δολιοφθοράς, σε τι φταίνε αλήθεια οι υπουργοί ή οι αξιωματικοί της Εθνικής Φρουράς και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας που ανέλαβαν τη φύλαξη του φορτίου αυτού;

Μήπως κάποιοι πολιτικοί και άλλοι προσπαθούν να βρουν εξιλαστήρια θύματα που στο τέλος θα έχουν ως στόχο και τον Πρόεδρο Χριστόφια;

Πραγματικά έχω την αίσθηση ότι ζούμε στιγμές που θυμίζουν την εποχή του 1972 - 73 όταν η Ε.Ο.Κ.Α Β’ του Γρίβα ανατίνασσαν τους αστυνομικούς σταθμούς της Κυπριακής Δημοκρατίας επειδή διαφωνούσαν με την πολιτική του Προέδρου Μακαρίου στο Κυπριακό και με την υποστήριξη της Χούντας των Αθηνών, των τριών Μητροπολιτών Λεμεσού, Πάφου και Κερύνειας και μερικών Κυπρίων πολιτικών ζητούσαν από τον εκλεγμένο Πρόεδρο Μακάριο να παραιτηθεί.

Πολύ φοβούμαι πως το ίδιο σκηνικό προσπαθούν κάποιοι εκκλησιαστικοί και πολιτικοί κύκλοι να επαναλάβουν και σήμερα ξεχνώντας ότι ο εχθρός είναι εδώ και καραδοκεί.

Αλίμονο μας αν κάνουμε το ίδιο φοβερό λάθος.

Author: Του Ανδρέα Μίλλερ
----------------------------------------
Απάντηση στο πιό πάνω άρθρο;

Ξέρεις κανένα κύριε Μίλερ που να μιλά που τον τάφο!!! και γράφεις αυτές τις αρλούμπες, το ελάχιστον σεβάσου τους νεκρούς.

Έκαμναν πρόβα οι δολιοφθορείς για την τελική ανατίναξη η ώρα έξι το πρωί.

Ειδοποίησαν το αρχηγείο στρατού άλλα το αρχηγείο στρατού έκανε μίαν ώρα ξεπαρκάρει τα αυτοκίνητα της οικογένειας (ο βοηθός αρχηγός) που στο σπίτι του κατά τα φαινόμενα είναι βοηθός οικιακής βοηθού.

Και ο μακαρίτης ο Ιωαννίδης ειδοποιήθηκε και όπως είναι φανερό και δεν μπορείς να το αμφισβήτησης ούτε εσύ άλλα ούτε και κανένας πήγε στην ώρα του και έδωσε την ζωή του.

Το δικό σου απλό συμπέρασμα το οποίο έτσι απλά αναφέρεις καλά κάνεις να το διασταυρώσεις και να το τεκμηριώσεις και μετά να το δημοσιοποιείς (διαφορετικά γράφεις αρλούμπες) για δικούς σου ευνόητους λόγους.

Ενω τις υποσχέσεις που έδωσε αυτοπροσώπως (ο πρόεδρος μας) στον αιμοσταγή δικτάτορα της Συρίας Άσσατ δεν της θυμάσαι και πάς στην προσφιλή μέθοδο της λάσπης.

Πραγματικά έχω την αίσθηση ότι ζούμε στιγμές της μεγίστης αποθράσυνσης που δεν έχετε καν την αίσθηση του μέτρου, πραγματικά τι σχέση η εποχή του 1972-73 με την εγκληματική τοποθέτηση στο Μαρί 100 κοντεϊνερ εκρηκτικών πρόχειρα για να σταλούν με την πρώτη ευκαιρία στην Συρία (ο ίδιος ο πρόεδρος το είπε στον Άσσατ) σε κατ ίδιαν συνάντηση στην Συρία.

Κάτι άλλο που επίσης ξεχνάτε για εκείνη την εποχή και η άλλη πλευρά έκανε λάθη και εσείς του ακελ ξέρετε πολύ καλά πια ήταν τα λάθη άλλα εσάς σας βόλευαν.

Γατί ο Μακάριος όταν από πολλούς ενημερωνόταν ότι επίκειται πραξικόπημα δεν έκανε ενέργειες να το αποτρέψει. Γιατί ο μ. Εζεκίας Παπαϊωάννου όταν το μέλος του ακελ O Λάζαρος Σκαλιστής του έλεγε για επικείμενη εισβολή του έλεγε ότι οι τούρκοι (έν να κάτσουν πάνω γιατί είναι ο ρωσικός στόλος μέσα στην μεσόγειο θάλασσα, τι ήξερε ο μ Παπαϊωάννου???.

Άν η εκτίμηση που κάνετε σήμερα ότι κάποιοι εκκλησιαστικοί και πολιτικοί κύκλοι προσπαθούν να επαναλάβουν και σήμερα το ίδιο σκηνικό όπως και τότε γιατί δεν τους κατονομάζετε να τους ξέρει και ο λαός για να προφυλαχτεί από αυτούς.

Αλίμονο για εσάς του ακελ το μόνο αλίμονο που θεωρείτε λάθος είναι ότι είναι έξω από τα συμφέροντα του ακελ.

μαικ
image
Thumbs Up Thumbs Down
0
Renos Michel on 19/02/2012 08:14:04
avatar
h alazonia h katasikofantisi oi tromokratia ine methodoi ths akelikis igesias.ENNA KATSOYN PANO KAI TO MARI EINAI OPSIS TOY IDIOY ALAZONIKOY NOMISMATOS!!!
image
Thumbs Up Thumbs Down
2

Ανάρτηση Σχολίου comment

Εισήγαγε τον κωδικό που βλέπεις στην φωτογραφία:

Τελευταίο Τεύχος
    18/05/2012 (433)
  • email Email to a friend
  • print Print version
  • Plain text Plain text
Tags
No tags for this article
Βαθμολόγηση Άρθρου
4.30
Τεύχη
  • 18/05/2012 (433)
  • 04/05/2012 (431)
  • 27/04/2012 (430)
  • 20/04/2012 (429)
  • 13/4/2012 (428)
  • 06/04/2012 (427)
Όλα τα Τεύχη
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ!
  • ΣΗΜΕΙΩΜΑ
  • ΤΡΥΠΩΝΩ-ΞΕΤΡΥΠΩΝΩ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • ΠΙΣΤΟΛΕΡΟ
  • ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
  • ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
  • ΑΡΧΕΙΟ
cron Αρχική | Set as homepage | Add to favorites | Rss / Atom | Plain text | Archive