Αρχική | ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ | Προφίλ | Επικοινωνία | Set as homepage | Add to favorites | Rss / Atom | Plain text | Archive
header
header
header
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ!
  • ΣΗΜΕΙΩΜΑ
  • ΤΡΥΠΩΝΩ-ΞΕΤΡΥΠΩΝΩ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • ΠΙΣΤΟΛΕΡΟ
  • ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
  • ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
  • ΑΡΧΕΙΟ
| Advanced search
Αρχική | ΤΡΥΠΩΝΩ-ΞΕΤΡΥΠΩΝΩ | ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ!

ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ!

23/07/2009 15:51:00
Μεγέθυνση Κειμένου: Decrease font Enlarge font

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ  που μας πέρασε ο Υπουργός Παιδείας κ. Αντρέας Δημητρίου ήταν ο κύριος ομιλητής στο μνημόσυνο των πεσόντων του πραξικοπήματος και της εισβολής, στην Εκκλησία του Αγίου Διονυσίου στο Κολωνάκι, στην Αθήνα.Αυτό που έκανε εντύπωση σε όλους τους παρισταμένους ήταν ότι η ομιλία του περιορίστηκε μόνο στο πραξικόπημα, και την εισβολή την ανέφερε παρεπιμπτόντως...

Ισως για να  μην χαλάσει το καλό κλίμα των συνομιλιών....

ΒΑΖΟΥΜΕ στοίχημα ότι ο Λιμνίτης ΔΕΝ πρόκειται να ανοίξει; Γιατί να ανοίξει άλλωστε αφού οι Τούρκοι πήραν ότι ήθελαν, Υπάρχει λόγος να ανοίξουν τον Λιμνίτη;

Υπάρχει κάποιος που πάει στοίχημα ότι δεν θα ανοίξει ο Λιμνίτης;

ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΑΡΑ βρισκόταν την περασμένη Κυριακή  ο (λαλίστατος) Υπουργός Εμπορίου Αντώνης Πασχαλίδης και μάλιστα σε συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Όμως:

- Ούτε λέξη δεν είπε για τις τιμές που υπήρχαν (16 ευρώ για ένα χάμπουργκερ), ούτε λέξη.

Τώρα η...Πετρούλα τι ρόλο έπαιζε στην όλη ιστορία; Αβυσσος η ψυχή του ανθρώπου...

ΤΕΛΙΚΑ που υπηρέτησε την περίοδο της τουρκικής εισβολής ο (σημερινός) Γενικός Γραμματέας του ΑΚΕΛ; Μια τόσο απλή ερώτηση δεν θα έπρεπε να έχει και απλή απάντηση;

ΤΙΣ ΑΠΟΦΡΑΔΕΣ επετείους του πραξικοπήματος και της εισβολής επέλεξε ο δεύτερος τη τάξει της Κυπριακής Δημοκρατίας να απουσιάσει από την Κύπρο.Μετέβη μετά της συντρόφου του στη Μολδαβία για να παραστεί στο γάμο μιας φίλης της συντρόφου του. Έχει άραγε συναίσθηση ο κ. Κάρογιαν ότι είναι στην Κύπρο που ζει και είναι Πρόεδρος της Βουλής και ότι αντί να ανταλλάσει στεφάνια νεόνυμφων στην Μολδαβία, όφειλε να καταθέτει στεφάνια σε τάφους ηρώων;

ΝΑ πιστέψουμε ότι το ΑΚΕΛ δεν έστειλε εκπρόσωπό του στα κατεχόμενα για να γιορτάσει με τον “σύντροφο” και ”αδελφό”Ταλάτ την επέτειο της “τουρκικής ειρηνευτικής επιχείρησης”; Να το πιστέψουμε...Μπά...

ΤΙ ΕΙΝΑΙ πάλι αυτό; Οπως μας πληροφορεί σχετική ανακοίνωση:

Το Δ.Σ. του ΡΙΚ σε τακτική συνεδρία του στις 14/7/09 ενέκρινε εσωτερικό κανονισμό που διέπει τη στήριξη από τη δημόσια ραδιοτηλεόραση, παραγωγών κυπριακού κινηματογράφου και ντοκιμαντέρ αποσκοπώντας σε ουσιαστική συμβολή στην ανάπτυξη του κινηματογράφου στην Κύπρο, μέσα στα πλαίσια του ευρύτερου πολιτιστικού ρόλου του ΡΙΚ.Ο εσωτερικός κανονισμός έχει καταχωρηθεί στην ιστοσελίδα του ΡΙΚ στο www.cybc.com.cy Γιατί αυτό το ξαφνικό ενδιαφέρον μερικές μέρες πριν την ανανέωσή του Συμβουλίου; Θα το ψάξουμε...

ΑΠΟ ποδοσφαιρικά δεν πολυκαταλάβουμε αλλά ευχόμαστε να τα πάνε καλά και οι τέσσερις ομάδες μας σην Ευρώπη: ΑΠΟΕΛ, ΟΜΟΝΟΙΑ, ΑΝΟΡΘΩΣΗ, ΠΕΓΕΙΑ.

(Τελικά η Ανόρθωση πήγε ...διακοπές, αλλά τι να κάνουμε...)

 ΑΠΟ ποδοσφαιρικά δεν πολυκαταλάβουμε συγχαίρουμε τους Προέδρους του ΑΠΟΕΛ και της ΟΜΟΝΟΙΑΣ οι οποίοι υποσχέθηκαν να κατονομάζουν τα καθίκια- οπαδους που δημιουργούν έκτροπα στα γήπεδα και χαλούν το ποδόσφαιρό μας.

ΑΜΕΣΗ σύλληψη του Μπαμπινιώτη εισηγείται ο αναγνώστης μας Αντης. Και εξηγεί:

Το γεγονός ότι είναι γνωστός καθηγητής της γλωσσολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών δεν του παρέχει ασυλία διότι κανείς δεν είναι υπεράνω του Νόμου. Το υβριστικό λιβελογράφημα του κυκλοφόρησε σε χιλιάδες τόμους. Στην ερμηνεία της λέξης «δίνω» αναφέρει: 3. παρέχω, παραχωρώ κάτι που μου ανήκει σε άλλον με ή χωρίς αντάλλαγμα. Στην ετοιμολογία της λέξης «προδότης» αναφέρει ότι αυτή προέρχεται από το  προ+δίδωμι, δηλαδή  προ+ δίνω, με άλλα λόγια, δίνω εκ των προτέρων.

Την λέξη «προδοσία» την ερμηνεύει, μεταξύ άλλων και, ως την αθέτηση εκ μέρους κάποιου των ηθικών δεσμεύσεων που έχει αναλάβει. Την «εσχάτη προδοσία» (β) κάθε πράξη που στρέφεται κατά της ασφάλειας της πατρίδας και της εθνικής ακεραιότητας.  

Ο ΦΙΛΤΑΤΟΣ Βίας Λειβαδάς ευχαριστεί όλους  εκείνους που του συμπαραστάθηκαν με μηνύματα, επισκέψεις, ή άλλως, κατά τη διάρκεια της πρόσφατης μεγάλης περιπέτειας της υγείας του.

“Τώρα είμαι αρκετά καλά- αναφέρει- αλλά συνεχίζω την θεραπευτική αγωγή από σπίτι, μέχρι της πλήρη ανάρρωση, που θα απαιτήσει ακόμη κάποιο χρόνο.Σταδιακά, ανάλογα με την πορεία ανάρρωσης θα αρχίσω να στέλλω άρθρα σε εφημερίδες και να δίδω το παρόν μου ασκώντας κριτική για την κακή πορεία του κυπριακού. Αν όλα πάνε καλά ελπίζω α δραστηριοποιηθώ όσο πιο σύντομα μπορώ γιατί δεν υπάρχει χρόνος για αδράνεια και εφησυχασμό.

-Ευχές για ταχεία ανάρρωση και από εμάς.

 Ο ΜΑΓΕΙΡΑΣ της εκπομπής επτά δέκα του ΡΙΚ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ, εγκαταλείπει το πρωινάδικο του κρατικού ιδρύματος και οδεύει προς το ΜΕΓΑ. Εκεί θα συναντήσει τη σύζυγο του (ΣΤΕΛΛΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ)όπου και θα παρουσιάζουν εκπομπή μαγειρικής. Ο Χριστόδουλος πάντως προτιμάει να το παίζει δε διπλό ταμπλό αλλά οι ΡΙΚάδες δεν δέχονται και ήδη ανακάλυψαν τρεις μάγειρες (μεταξύ τους και γυναίκα) οι οποίες θα τον αντικαταστήσουν.

ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ συνέχεια στο Φιλελεύθερο. Σε σύσκεψη των συντακτών με τους ιδιοκτήτες της εφημερίδας αποφασίσθηκε όπως οι εργαζόμενοι αποποιηθούν του δικαιώματος για 14 ο μισθό και της ετήσιας προσάυξησης τους. Μπροστά στο δίλημμα απολύσεις ή αποκοπές μισθών οι εργαζόμενοι αποδέχτηκαν, με βαριά καρδιά το δεύτερο.

ΟΛΕΣ οι ομιλίες των ΑΚΕΛικών Υπουργών και άλλων στελεχών του Κόμματος- αυτές τις μέρες- περιστρέφονται κυρίως στο πραξικόπημα και όχι στην τουρκική εισβολή.Αυτό επιβάλλει το...κομματικό συμφέρον!

- Πως έρχονται τώρα να κατηγορούν τον (μαλάκα) Υπουργό της Σουηδίας που λέει αυτά που το ΑΚΕΛ και το καθεστώς Χριστόφια υποστηρίζει;

 ΕΝΑΣ ακόμα ακούραστος αγωνιστής των δικαίων του Ελληνισμού της Κύπρου, ο Νίκος Μουσιούττας, πέρασε στην αιωνιότητα...

Ο αναπληρωτής πρόεδρος του ΔΗΚΟ, Γιώργος Κολοκασίδης, στον επικήδειο που εκφώνησε, είπε ότι ο Νίκος Μουσιούττας ανήκε σε «μια φθίνουσα ομάδα ανθρώπων», κατά την έκφρασή του, οι οποίοι αγωνίστηκαν στον αγώνα της ΕΟΚΑ. Ανέφερε ακόμα ότι ο εκλιπών είχε αίσθηση του «εθνικού πεπρωμένου»

- Στο Καλό αείμνηστε Νίκο Μουσιούτα!

 Εκεί, στις γειτονιές των αγγέλων, θα έχεις πλέον παρέα τους συνοδοιπόρους σου στη ζωή: τον Εθνάρχη Μακάριο, τον Σπύρο Κυπριανού και τον Τάσσο Παπαδόπουλο...

ΣΕ ΟΛΗ την Ευρώπη ο κόσμος και οι συντεχνίες ξεσηκώνονται για την οικονομική κρίση, την ακρίβεια, το κόστος ζωής που ανεβαίνει. Στην Κύπρο επικρατεί σιωπή. Οι συντεχνιές υπνωώτουν τον ύπνο του δικαίου. Βλέπετε έχουμε κομμουνιστική Κυβέρνηση και όλα βαίνουν ομαλά...

ΚΑΙ ΑΛΛΑ κουτσοδούλεια- αξίας μερικών ακόμα εκατομμυρίων- πήρε ο κύριος...Μένιος!. Πάντα αξιοκρατικά...

 

Add to: Add to your del.icio.us del.icio.us | Digg this story Digg

Subscribe to comments feed Σχόλια (14 posted):

KYRIAKOS XARITOS on 02/07/2010 09:50:15
avatar
Αγαπητά τρωκτικά που δεν είχατε την έμπνευση και την νοημοσύνη (μάλλον) να βρείτε ένα τίτλο για τη φυλλάδα σας ( που παρεπιπτόντος κιτρινίζει στα σταντ των περιπτέρων, μέχρι την επόμενη βδομάδα που θα τις πετάξει το πρακτορείο. Αλήθεια γιατί δεν τις πετάτε απ’ ευθείας στον Κκοτσιάτη και μας χρεώνεται τα Δημαρχεία). Κρίμα στο Ελληνικό Ποντίκι που παραπλανήθηκε και συνεργάστηκε μαζί σας. Συναγωνιστές ξέρω ότι πονούν αυτά που γράφω αλλά είναι η αλήθεια. Επειδή είναι φανερό ότι εσείς δεν έχετε την ικανότητα να σκέφτεστε αφού ο φανατισμός και η βλακεία σας είναι αήττητη σας προτείνω μερικά ονόματα χωρίς να ζητώ πνευματικά δικαιώματα επειδή εσείς δεν ξέρετε τι σημαίνει πνεύμα. Ξέρετε μόνο την ξενοφοβία, την περιρέουσα, την απομόνωση των διαφορετικών ομάδων ανθρώπων, κλπ. Λοιπόν : « ο ξεβράκωτος με τη μεγάλη μύτη», « το μουστάκι που έπιασε τριχοφάγο», « ζει και μας καθοδηγεί ».
image
Thumbs Up Thumbs Down
-9
on 03/07/2010 14:29:17
avatar
@KYRIAKOS XARITOS {Συναγωνιστές ξέρω ότι πονούν αυτά που γράφω αλλά είναι η αλήθεια}.

Τι σόι συναγωνιστές;
image
Thumbs Up Thumbs Down
-6
kyriakos xaritos on 08/07/2010 10:28:34
avatar
-Εν τάξει ρε φίλε, είπαμεν το ειρωνικά το «συναγωνιστή». Όμως που ξέρεις; Μπορει κάποτε να ήμουν(στην πραγματικότητα ήμουν)στους ίδιους πολιτικούς χώρους με όλους αυτούς που προσπαθούν με ατσαλωσύνη ή ακόμα και με διατεταγμένη υπηρεσία να «σώσουν» την Κύπρο. Κατηγορούν όποιον θέλει λύση στο Κυπριακό ότι είναι πουλημένος στους Αγγλοαμερικάνους και τους Τούρκους. Εκείνοι δηλαδή που καπηλεύονται τον πόνο( τον δικαιολογημένο) και την αγωνία του λαού πουλώντας του φούμαρα και μεγαλοϊδεατισμούς, ακόμα και προετοιμασία για πόλεμο μιλούν κάποιοι, τι έχουν να προτείνουν. Γιατί δεν διαπραγματεύτηκε ο αείμνηστος στο Μπούργκενστοκ το σχέδιο Ανάν; Γιατί άφησε να περάσουν 5 χρόνια θητείας του, με μόνο του κατόρθωμα την απομόνωση μας και την σταδιακή αναγνώριση των κατεχομένων. Γιατί συναντήθηκε με τον Ντεκτα΄ς(υιό) στην Στράκκα και του αποκάλυψε την στρατηγική του(βλακώδη βέβαια, αλλά τόση διέθετε); Ε, ρε λάθη που κάναμε. Δεν δώσαμε 16 μήνες στον Γλ.Κληρίδη (άνθρωπο με υπόληψη και κύρος διεθνώς)να διαπραγματευτεί, που είχε την ικανότητα και βγάλαμε τον αείμνηστο με τον Χριστόφια που είπαν ΟΧΙ. Δηλαδή ήθελε πολύ κάποιος να καταλάβει το Βατερλώ που θα ακολουθούσε; Κια τώρα οι ανεύθυνοι «υπερπατριώτες» συνεχίζουν ακάθεκτοι. ΟΧΙ σε λύση- ΟΧΙ σε συνομιλίες΄-ΟΧΙ κοινό κράτος με Τούρκους-ΟΧΙ στην Δ.Δ.Ο. Οι προτάσεις του ΟΧΙκού συνοθηλεύματος που περιλαμβάνει από αντστασιακούς εδεκίτες, αμετανόητους εοκαβητατζήδες, μεσήλικες βολεμένους κυβερνητικούς υπαλλήλους, συφεροντολόγους κάθε λογής, φοβικούς χεσμένους βολεψάκηδες στην κρατική, ημικρατική, τραπεζική κλπ υπηρεσία, έμπορους γής που ξεπουλούν στην ελεύθερη Κύπρο, δικηγόρους που βρήκαν τρόπους να εκμεταλλεύονται τον κάθε κακομοίρη πρόσφυγα,κλπ, είναι: διαλέγεται και πέρνετε.1- επιστροφή στη Ζυρίχη με ενιαίο κράτος.Δηλαδή έχουν την αφέλεια οι εμπνευστές της, να πιστεύουν ότι οι Τούρκοι θα εξαναγκαστούν από εμάς να διώξουν στρατεύματα και έποικους για να ανοίξει ο δρόμος της επιστροφής.2- Ευρωπαϊκή λύση. Άλλη αφέλεια κι αυτή. Πόιός ευρωπαίος τώρα θέλει να ασχοληθεί σοβαρά μαζί μας; αφού απορρίψαμε όλες τις προσπάθειες της διεθνούς κοινότητας για να μας βοηθήσει. Έχουμε προπηλακίσει όλους τους αντιπροσώπους της Ε.Ε. και του ΟΗΕ. Εκτός αν η Ευρώπη που μας λένε οι «ευρωπαϊστές βρίσκεται μόνο στα μυαλά τους( που δεν διαθέτουν φυσικά). 3-Μακροχρόνιος. Τώρα αυτού του είδους ο αγώνας μπορεί να παρθεί στα σοβαρά; Υπάρχει σοβαρός άνθρωπος που πιστεύει ότι 36 χρόνια μετά την εισβολή είναι λίγα για αυτού του είδους τον «αγώνα» και θέλουμε κι άλλα; Περαστικά μας.4- Το πιό ωραίο τώρα ! Λύση λειτουργική-βιώσιμη- με το σωστό περιεχόμενο , άσχετα από την ονομασία της.Όπως λέμε «χωρίς ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα και επιδιαιτησίες». Τι μπούρδες αυτές και τι μπουρδολόγοι είναι αυτοί που σας δουλεύουν. Μη ξεχνάτε « η βλακεία και ο φανατισμός(των υπερπατριωτών) είναι αήττητα.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-9
ΑΔΕΛΦΟΣ on 11/07/2010 16:58:26
avatar
Ευτυχως Κυριάκο μου εισαστε λίγοι με αυτές τις απόψεις. Καλά είναι που ασχολείσαι τοσό πολύ με το τι γίνεται στο εσωτερικό μας αλλά καλά θα κανεις να δεις και την προσέγγιση που εχει (για μενα ο εχθρός μας, και για σένα ο αδελφός μας) η Τουρκία. Γιατί νομίζω δεν είσαι τόσο αφελής να νομίζεις ότι διαπραγματευόμαστε με τους Τουρκοκύπριούς. Η Τουρκία λοιπόν έχει μια συγκεκριμένη πολιτική (σε αντίθεση με εμάς που έχουμε πολιτική ψηφιδωτό) την οποία διατηρεί όλα αυτά τα χρόνια, σταθερά και ανεξάρτητα με το ποιος είναι στην εξουσία, αφού αυτή είναι χαραγμένη από την στρατιωτική ηγεσία τους η οποία βεβαίως δεν κόπτεται για ψήφους. Η πολιτική της είναι σταθερή θέλει να έχει τον έλεγχο της Κύπρου για τα δικά της γεωστρατηγικά συμφέροντα και τώρα έχουν προστεθεί και οικονομικά (πετρέλαια στην Νοτια Κύπρο) και την εφαρμόζει σταθερά και αμετάκλητα και το μόνο που κάνει όλα αυτά τα χρόνια είναι να οικιοποιείται τις δικές μας υποχωρήσεις και τα δώρα/προσφορές που τις κάνουμε. Τώρα επειδή ακούω συχνά το παραμύθι για την συμβίωση με τους Τουρκοκύπριους τους φίλους μας κλπ. το οποίο εκτιμώ ότι ασπάζεσαι και εσύ, Θέλω να σκεφθείς και να μου πεις ποτε συμβιώναμε ειρηνικά με τους Τουρκοκύπριους? Στην ουσία η ειρηνική συμβίωση μας ήταν κατά την περίοδο της Αγγλοκρατίας που δεν είχαμε τίποτα να χωρίσουμε, ενώ προηγουμένως υπήρχε Τουρκοκρατία. Και σήμερα αμα πας στην Αγγλία ή σε οποιαδήποτε άλλη χώρα Τουρκοκύπριοι ακόμα και Τούρκοι μπορεί να είναι φίλοι με Ελληνοκύπριους. Άρα την περίοδο της Διοίκησης μας από τους Άγγλους λογικό είναι για μένα η συμβίωση να μην παρουσίαζε ιδιαίτερα προβλήματα. Στη συνέχεια είχαμε τον απελευθερωτικό αγώνα 55-59 όπου οι ηγεμώνες Άγγλοι φρόντιζαν με κάθε τρόπο να φέρνουν σε αντιπαράθεση τις δύο κοινότητες δημιουργόντας εντάσεις μεταξύ τους με τα γνωστά αποτελέσματα.... Μετά είχαμε την δημιουργία της Κυπριακής Δημοκρατίας, ενός τερατουργήματος των Άγγλων το οποίο όμως είναι βουτηράκι στο ψωμί μαζί με μαρμελάδα συγκρινόμενο με αυτό το ΤΕΡΑΣ!!! που δημιουργούσε το σχέδιο ΑΝΑΝ. Για να τελείωνουμε το Νησί αυτό ανήκει στους κατοίκους του Ελληνοκύπριους και Τουρκοκύπριους στο ποσοστό που αναλογεί στον καθένα. Καλώς ή κακώς είμαστε η πληοψηφία. Το ότι χάσαμε την μάχη το 1974 δεν δίνει το δικαίωμα ούτε σε μένα ούτε σε σένα ούτε σε οποιοδήποτε πολιτικό να ξεπουλήσουμε τα εδάφη που χάσαμε. Αντί να λέμε για παλλόμενες καρδιές εποίκων (είναι ένα γεγονός που δεν παραγνωρίζω) πρέπει να φωνάζουμε νυχθημερών σε κάθε βήμα που μας δίνεται για το έγκλημα πολέμου που διαπράτει η Τουρκία τον εποικισμό. Να ζητάμε την απελευθέρωση της πατρίδας μας και όχι την επανένωση λες και έγινε κάποιος σεισμός και χωρίστηκε το έδαφος. Στην πατρίδα μας υπάρχει 45000 ανδρες στρατός κατοχής ο οποίος κρατά σκλαβωμένο το μισό νησί και όχι ένα χώρισμα για να χτίσουμε 2 γέφυρες να το επανενώσουμε. Και το τελευταίο αδέλφια είμαστε εγώ και συ αν και διαφωνούμε, γιατί αν αυριο κάνουν κατά κάτω οι 45000, τις μανάδες μας, τις γυναίκες μας και τις κόρες μας θα βιάζουν πάλι χωρίς να υπολογίζουν ότι εσύ πιστεύεις ότι αυτοί είναι πιο αδελφοί σου από μένα τον υπερπατριωτή όπως λες.
image
Thumbs Up Thumbs Down
8
kyriakos xaritos on 13/07/2010 07:09:18
avatar
Αγαπητέ «αδελφέ», μην προβαίνεις σε γρήγορα συμπεράσματα, αφορισμούς και χαρακτηρισμούς. Απαντάς κι εσύ με τον γνωστό «κλισέ» τύπο που χαρακτηρίζει εσάς του απορριπτικού μετώπου. Πουθενά δεν αναφέρθηκα σε «αδέλφια τκύπριους», ούτε κι έχω έτσι άποψη, εξ άλλου για μένα «αδελφός» μου μπορεί να είναι όποιοσδήποτε είναι άνθρωπος με όλα τα χαρακτηριστικά του ανθρώπου,(αν συ είναι εύκολο να καταλάβεις), ανεκτικός, συμπονετικός, αντιρατσιστής, αντιφασίστας, ευγενικός κλπ, ότι δηλαδή δίδαξε ο Χριστός ( ο πραγματικός όχι αυτός του Αρχιεπισκόπου σας). Άρα δεν με νοιάζει ο αδελφός μου να είναι Τούρκος, Πακιστανός, Αφρικάνος, Ευρωπαίος κλπ, δεν φοβούμαι να το πω. «Εχθροί» μου όμως είναι οι ακριβώς αντίθετοι με αυτούς που ανέφερα, έστω κι αν είναι Έλληνες και Κύπριοι. Το άλλο θέμα που σας αρέσει πολύ να πιπιλίζετε, είναι η Αγγλία και οι ευθύνες της. Αυτός ο μύθος πρέπει να τελειώνει. Οι Άγγλοι είναι αυτοί που διαχρονικά μας υποστήριξαν σαν έθνος και μας βοήθησαν να υπάρχουμε σήμερα σαν Ελλάδα. Το 1821 οι περισσότεροι φιλέλληνες ήταν Άγγλοι λόγιοι και επιστήμονες που πρόβαλαν τον αγώνα για ελευθερία. Το 1827 όταν ο ελληνικός στρατός ηττήθηκε και η Ελλάδα απ’ άκρη σ’ άκρη το καιόταν και πλησίαζε το τέλος οι Άγγλοι με τον στόλο τους βύθισαν τα καράβια του Ιμπραήμ και ταπείνωσαν τους Τούρκους που έφυγαν γιά πάντα από την Ελλάδα. Στον Α΄Παγκόσμιο πόλεμο πολεμήσαμε μαζί τους Γερμανούς- Βούλγαρους , νικήσαμε και μεγαλώσαμε την πατρίδα ακόμα πιο πολύ. Βαλκανικοί πόλεμοι: με βοήθεια σε οπλισμό και συμπαράσταση από τους Άγγλους φτάσαμε μέχρι τον Εύρο. 1920 συνθήκη των Σεβρών οι Άγγλοι κτυπόντας το χέρι τους στο τραπέζι στις διαπραγματεύσεις με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους απαίτησαν κα έκαναν την Ελλάδα των 2 Ηπείρων και των 5 θαλασσών. Υποστήριξαν τον εθνάρχη Ελ. Βενιζέλο με πάθος, αλλά εμείς τους φτύσαμε για να ακολουθήσει ο Γερμανόφιλος Κωνσταντίνος τους πάτρωνες του Γερμανούς. Είναι γνωστή η συνέχεια. Τώρα όσο αφορά την Κυπρο μας. Άν δεν ξεγελούσε τους σουλτάνους της Άγκυρας η Αγγλία, που θα βρισκόμασταν αγαπητέ μου εν Χριστώ «αδελφέ»; Να μην θυμηθούμε βέβαια πιό παλιά ακόμα των Λώρενς της Αραβίας που εξεδίωξε τον σουλτάνο και τους Τούρκους από τις Αραβικές χώρες. Αυτό που δείχνει τον χαρακτήρα μας σαν Κύπριους είναι η αχαριστία έναντι αυτών που είναι οι πραγματικοί ελευθερωτές μας. Εμείς όμως κάναμε τον παν για να τους πολεμήσουμε. Μέχρι σήμερα τους κατηγορούμε για όλα που το ξερό κεφάλι μας προκάλεσε. Όλα θα γίνονταν στην ώρα τους και όπως έπρεπε. οι Άγγλοι είναι μεθοδικός λαός και πράττει με πολλή σκέψη και σιγουριά όταν αποφασίσει κάτι. Εμείς βιαστήκαμε από μερικούς βιαστικούς αφελείς και αιθεροβάμονες παπάδες και ψευτοπολιτικούς κύπριους οι οποίοι μας παρέσειραν σε σωρεία βλακωδών και επιζήμειων πράξεων. Ενώ η Ελλάδα έβγαινε από μια τραγωδία(1922) χωρίς πολιτικά ερίσματα, μόνη, με δικτατορία (Μεταξάς) οι πιό πάνω επικίνδυνοι τύποι αποφάσισαν το 1933, να ξεσηκώσουν τον κόσμο κάνοντας μερικές απονεννοημένες πράξεις, που κατάφεραν και ερέθισαν το αποικιοκρατικό καθεστώς, με αποτέλεσμα να παρθούν σκληρά μέτρα. Δεν είναι κακό να αγωνίζεσαι για ελευθερία, το αντίθετο, αλλά πρέπει να μετράς τις δυνάμεις και δυνατότητες σου πριν κάνεις πράγματα που θα έχουν αντίκτυπο σε όλο τον κόσμο. Μετά από αυτά τα γεγονότα υπήρχε η μόνιμη αντιπαράθεση Ελληνοκυπρίων/ Άγγλων, που σιγά σιγά έγιναν εθροί. Περιττό να πούμε ότι υπήρχαν πολλοί άλλοι τρόποι αγώνα για απελευθέρωση, οι οποίοι θα οδηγούσαν σε μιά ομαλή εξέλιξη όπου Εκ καιΤκ μαζί θα προχωρούσαν σωστά. Για την Εόκα θα απαντήσω όταν χρειαστεί.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-7
ΑΔΕΛΦΟΣ on 17/07/2010 17:00:32
avatar
Αγαπητέ Κυριάκο, θα σε αντιγράψω και θα σου πω και γω να μην προβαίνεις σε γρήγορα συμπεράσματα, αφορισμούς και χαρακτηρισμούς. Θα συμφωνήσω μαζί σου στο ότι «αδελφός» μου μπορεί να είναι όποιοσδήποτε είναι άνθρωπος με όλα τα χαρακτηριστικά του ανθρώπου, δηλαδή ανεκτικός, συμπονετικός, αντιρατσιστής, αντιφασίστας, ευγενικός πλην όμως αν πρόσεξες εγώ μίλησα για Τουρκία και όχι για Τούρκους πολίτες για τους οποίους σε κάποιο σημείο ανέφερα μάλιστα ότι μπορεί να είναι και φίλοι με κάποιους ομοεθνείς μας. Η ηγεσία της Τουρκίας (Πολιτικοί ,στρατιωτικοί) είναι οι εχθροί μας και εχθρικά μας αντιμετωπίζουν είτε θέλεις να το δεις είτε όχι. Αυτοί πραγματεύονται (και καλά κάνουν) σε αντίθεση με την δική μας ηγεσία (σε Ελλάδα και Κύπρο) το συμφέρον της χώρας τους και του λαού της. Ούτε εμένα με νοίαζει ο αδελφός μου να είναι Τούρκος, Πακιστανός, Αφρικάνος, Ευρωπαίος κλπ, όταν όλα είναι καλά, σε ένα ειρηνικό περιβάλον που σκοπός όλων θα είναι η ευημερία και το κοινό συμφέρον (και σε διαβεβαιώ ότι είμαι ο πρώτος που το θέλω αυτό). Στην περίπτωση τη δική μας όμως τα πράγματα δυστυχώς δεν είναι έτσι και αυτό έχει να κάνει ακριβώς ότι έχουμε να κάνουμε με την Τουρκία η οποία διαχρονικά έχει αποδείξει την αναξιοπιστία της (Βλέπε τι έκανε στην Ίμβρο και την Τένεδο, θυμίσου τα γεγονότα του 1955 στην Κωνσταντινούπολη, δες σήμερα πως χειρίζεται το θέμα της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ μουσουλμανικής μειωνότητας στη Θράκη και άλλα πολλά τα οποία είμαι βέβαιος ότι τα ξέρεις). Τώρα σε ότι αφορά την Αγγλία και την διαχρονική της υποστήριξη!!! Πρέπει να είσαι αφελής να το πιστεύεις αυτό υπό την έννοια ότι, ότι έκανε η Μ. Βρετανία το έκανε, όχι γιατί ξαφνικά αγάπησε τους Έλληνες αλλά γιατί την δεδομένη στιγμή η στάση της αυτή εξυπηρετούσε τα δικά της συμφέροντα. Γνωρίζεις βέβαια και πιθανόν καλύτερα από εμένα ότι το 1821 η Οθωμανική αυτοκρατορία ήταν ένας από τους ισχυρούς της εποχής μαζί με την Ρωσσία και την Γαλλία. Η υποστήριξη στους Έλληνες ήταν όπως η υποστήριξη που έιχαν οι Αφγανοί την δεκαετία του 1980 από τους Αμερικάνους όταν πολεμούσαν τους Σοβιετικούς. Μην τρελαθουμε τωρα και να πούμε τους Αμερικάνους Φιλοαφγανούς. Σε ότι αφορά το ότι οι Άγγλοι με τον στόλο τους βύθισαν τα καράβια του Ιμπραήμ και ταπείνωσαν τους Τούρκους που έφυγαν γιά πάντα από την Ελλάδα διαφωνώ, διότι οι σύμμαχοι με τον στόλο τους κατατρόπωσαν τον Τουρκικό στόλο στην Ναυμαχία του Ναυαρίνο και όχι οι Άγγλοι μόνοι τους. Βέβαιά και αυτοί το έκαναν για τα δικά τους συμφέροντα που ήταν κοινά βέβαια με της Μεγάλης Βρετανίας, να αποδυναμώσουν την Οθωμανική Αυτοκρατορία. Πέραν όμως αν συμφωνούμε και οι δύο στο ότι αδελφός μας μπορεί να είναι ο κάθε ανθρωπος ανεξαρτητως της εθνικότητας του, παραμένει ως αναμφισβήτητο γεγονός ότι αδέλφια είμαστε εγώ και συ, γιατί αν αυριο κάνουν κατά κάτω οι 45000 Τούρκοθι στρατιώτες, τις δικές μας μανάδες , γυναίκες και κόρες θα βιάζουν χωρίς κανείς από τους υπόλοιπους αδελφούς μας (και δεν το γράφω ειρωνικά) να ενδιαφερθεί να τις προστατέψει.
image
Thumbs Up Thumbs Down
4
kyriakos xaritosEDEM on 26/07/2010 11:25:02
avatar
Αχ, βρε αδελφέ. Νομίζεις διαφωνώ μαζί μ΄αυτά που λες. Όχι συμφωνώ απόλυτα, αλλά εκτός από μια παράθεση των ιστορικών γεγονότων (από τη δική σου σκοπιά) δεν μας λες τίποτε άλλο. Τα ξέρουμε αυτά από το σχολείο. Όλοι κλάψαμε όταν διαβάζαμε τους βαλκανικούς πολέμους από ενθουσιασμό, κι όλοι είμαστε περήφανοι για το 21. το 40 τον Αλέξανδρο, Λεωνίδα κλπ. Όμως αυτά είναι η ιστορία μας η καλή. Τι γίνεται με τα λάθη μας? Πότε θα μάθουμε από αυτά? 1974 πραξικόπημα, 1963 δεκατρία σημεία, 1955 ξεκίνημα αγώνα χωρίς προετοιμασία και εφικτούς στόχους, 1931 οκτωβριανά βεβιασμένα χωρίς προσανατολισμό χωρίς να λαβάνουμε υπ΄όψη το τούρκικο στοιχείο ποτέ. 1897 χαμένος πόλεμος με την τουρκιά χωρίς προετοιμασία, 1922 καταστροφή Μ.Ασίας για γνωστούς λόγους, κόντρα βασιλιά - Βενιζέλου, και φυγή του τελευταίου. και τόσα πολλά.Αυτά είναι που πρέπει να μαθαίνουμε στην ιστορία και όχι ότι μας δημιουργά την εντύπωση ότι είμαστε ο ευλογημένος λαός που μπορεί να συντρίψει όλους τους εχθρούς του. Μόνο η σωστή προετοιμασία για μιά λύση ΜΕ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ( πόσα χρόνια δλδ θα περιμένουμε ακόμα?) ΜΕ ΕΠΙΔΙΑΙΤΗΣΙΕΣ( είδαμε τα <<χαϊρκα μας>> τόσα χρόνια, ΜΕ ΒΑΣΗ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟ ΑΝΑΝ. Ξέρω ΄τι δεν σας αρέσει αλλά, πες τε κύριε αδελφε ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ< ειλικρινά πες μου τον τρόπο που προτείνετε.... περιμένω
image
Thumbs Up Thumbs Down
-5
ΑΔΕΛΦΟΣ on 26/07/2010 13:13:08
avatar
Κυριάκο μου έχω την εντύπωση ότι είσαι πολύ ρομαντικός τύπος αφού πιστεύεις ότι η λύση που σου προτείνουν όλοι αυτοί οι επιδιαιτητές με τα χρονοδιαγράμματα είναι λύση που διώχνει τους Τούρκους από την Κύπρο. Επειδή όμως είμαι και εγώ ρομαντικός θα σου περιγράψω μια λύση, που σκεφτηκα έτσι πρόχειρα τώρα, για την οποία θα λάβω ως δεδομένο την καλή θέληση που πιστώνεις εσύ την Τουρκία, και όχι την καραμέλα που ξεσηκώσατε τα τελευταία χρόνια ότι χάσαμε ένα πόλεμο και πρέπει να πληρώσουμε. Πάμε λοιπόν:
1. Η Κύπρος είναι στην Ευρωπαική Ένωση και απολαμβάνει όλα τα καλά αυτής......
2. Εμείς είναι ξεκάθαρο ότι δεν μας νοίαζει και δεν μπορούμε στην παρούσα φάση να απελευθερώσουμε τα εδάφη μας.
3. Θελουμε πως και πως να κλείσουμε το θέμα και διαπραγματευόμαστε μια λύση τύπου ΑΝΑΝ.
4. Οι Τουρκοκύπριοι είναι αδελφοί μας και θέλουν και αυτοί μια λύση που να τους επιτρέπει να βιώνουν αυτά που βιώνουμε και εμείς οι τυχεροί.
Λέω τώρα εγώ........ο ρομαντικός!!!
1. Επιστροφή της Αμμοχώστου και όσων εδαφών προέβλεπε το σχέδιο ΑΝΑΝ!!!
2. Αποστρατικοποίηση όπως προέβλεπε το σχέδιο ΑΝΑΝ (Διαφωνώ αλλά δέχομαι για χάρην συζήτησης τις καλές προθέσεις της Τουρκίας).
3. Πλήρη αποζημίωση των προσφύγων μας διδοντας τους αντιστοιχη περιουσία με αυτή που έχασαν στο δικό μας κομμάτι ελέγχου. Στο σχέδιο ΑΝΑΝ πολλές περιουσίες (αυτές που θα βρίσκονταν στον Τ/Κ συνιστόν κράτος) θα γίνονταν ομόλογα αν θυμάσαι....
4. Παραμονή (είμαι και γεναιόδωρος!) όλων των παλλόμενων καρδιών και προνοια για μη κάθοδο άλλων εποίκων.
5. Αναγνώριση του Βόρειου αδελφού Τ/Κ κράτους με την δική του οικονομία, με την δική του ανάπτυξη, να μπει στην Ε/Ε και να ζήσουμε αγαπημένοι χωρίς ξένους δικαστές χωρίς να πληρώνουμε εμείς την ένταξη των αδελφών, χωρίς να περιμένω να μπει η Τουρκία στην Ε/Ε για να υλοποιηθούν πρόνοιες του σχεδίου ΑΝΑΝ ή οποιουδήποτε άλλου σχεδίου.

Τι;;;; Αυτό που προτείνω είναι η τρισκατάρατη ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ;;;; Λάθος Κυριάκο μου είναι το σχέδιο ΑΝΑΝ με άλλους όρους. Πάψτε επιτέλους να προσπαθείτε να παρουσιάσετε οποιον διαφωνεί με τα σχέδια τύπου ΑΝΑΝ ως εχθρό της λύσης. Ποιάς λύσης δηλαδή αυτής που μας έλεγαν μέχρι το 2004 ότι τα σύνορα μας είναι στην Κερύνεια ή της άλλης του Βασιλείου και του Κληρίδη με τον συναίτερο του πρώτου τον Χάνευ, τον Ντε Σοτο και τον ΑΝΑΝ; Επειδή ξέρεις Κυριάκο αν πάς στους συνοικισμούς, ο περισσότερος κόσμος που έζησε στην σκλαβω μένη Κύπρο μας και όχι τα παιδιά τους που θέλουν τα χωράφια (και καλά κάνουν)για να πάρουν εκατομύρια, πιστεύει οτι θα πάει στα χωριά του και στα σπίτια του. (τουλάχιστον έτσι τον παραμύθιαζαν όλοι οι Πρόεδροι, ακόμα και ο Χριστόφιας δεν τολμά να παραδεχθεί οτι δεν είναι έτσι).

Κυριάκο μου για μένα μία είναι η λύση. Η ΑΠΡΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ. Όταν και όποτε γίνει αυτή. Μπορεί να είναι σε 50 σε 100 ή 250 χρόνια.
Η λύση αυτή είναι, αλλά για να γινει ποτέ αυτό πρέπει να πιστεύουμε στο δίκιο μας να το υποστηρίζουμε και να το διεκδικούμε και μπορεί κάποτε να το υλοποιήσουμε με μακροχρόνιο προγραμματισμό και μεθοδικότητα (που δεν έχουμε σε αντίθεση διστυχως με τους Τούρκους). Η Τουρκία Κυριάκο μου αυτή τη στιγμή φαντάζει και πιθανόν να είναι ένας γίγαντας σε σύγκριση με την ΕΛλάδα. Πλην όμως τα θεμέλια αυτού του γίγαντα εγώ προσωπικά εκτιμώ ότι δεν είναι και τα πιο στερεά. Δεν ξέρουμε πότε θα καταρεύσει γιατί κάποια στιγμή θα καταρεύσει. Την στιγμή εκείνη πρέπει να είμαστε ετοιμοι να την εκμεταλευθούμε εμείς ή οι απογονοι μας. Αλλά για να την εκμεταλευτούν οι απογονοι μας πρέπει να ξέρουν τι τους ανήκει. Αν εμείς παραδώσουμε την πατρίδα με την υπογραφή μας στους αδελφούς!! τι απαίτηση μπορούν να έχουν τα παιδιά και τα εγγόνια μας;
Αυτά για την ώρα και αντίο.
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
kyriakos xaritos EDEM on 27/07/2010 09:29:35
avatar
Ώχ βρε αδελφέ ! Μα εκατάλαβες που ζεις? Μα ποιός θα ελευθερώση την Κύπρο σε 50-250 έτη? Η Εθνική Φλωρά που αποτελείται από μπούληδες μαμμόθρεφτους, φλώρους ? Μήπως περιμένεις το<< ξανθό γένος>>, μήπως περιμένης τον <<μαρμαρωμένο βασιλιά>> μήπως περιμένεις τον <<μεσσία>> ή μήπως να αναστηθεί ο αείμνηστος <<τάσσσσσσος>> με τα βλαστάρια του να μας ελευθερώσουν. Δεν βλέπεις το αδιέξοδο που μας οδηγούν? Τι σε κάνει να πιστεύεις αυτούς τους επικίνδυνους, ερασιτέχνες τυχοδιώκτες ψευδοπολιτικούς? Γιατί δεν εμπιστεύεσε τους σοβαρούς, έμπειρους και τίμιους που φάγαν το κυπριακό με το κουτάλι και που τα λένε ξεκάθαρα, Ρολάνδης, Κληρίδης, Λέλλος, Τάκης Χ΄΄Δημητρίου,καθώς και οι νεώτεροι Χριστόφιας, Αναστασιάδης, Χρ.Στυλιανίδης κλπ που μιλάνε για έντιμο συμβιβασμό στα πλαίσια των πραγματικοτήτων. Όταν καταλάβεις εσύ και το <<76%>> ότι ξεγελαστήκατε πιστεύοντας σε κομογιαννίτες θα είναι πολύ αργα. υστερόγραφο.Κυριάκος Χαρίτος, τσαντήρι νούμερο 2004, οδός Λεμεσού, πάροδος οδού Πάφου. Εν Ελλάδι έτος 2020
image
Thumbs Up Thumbs Down
-6
ΑΔΕΛΦΟΣ on 27/07/2010 20:42:22
avatar
Κυριάκο μου όπως αντιλαμβάνομαι και σίγουρα το έχεις αντιληφθεί και συ δεν θα συμφωνήσουμε ούτε σε 1.000.000 χρόνια. Η πιο μεγάλη διαφορά μας είναι ότι εσύ έμπιστεύεσαι την Τουρκία!!!!!! και η μεγάλη μου απορία είναι γιατί. Επειδή η πιθανότητα να τηρήσει η Τουρκία οποιαδήποτε συμφωνία υπογράψει μαζί μας είναι ίδια με το να κερδίσω εγώ την το ΤΖΟΚΕΡ, σου υπόσχομαι ότι αν την Πέμπτη πίασω το Τζόκερ θα ασπαστώ τις απόψεις σου. Υστερόγραφο αν ψηφίζαμε το σχέδιο ΑΝΑΝ: Κυριάκος Χαρίτος, τσαντήρι νούμερο 2004, οδός Λεμεσού, πάροδος οδού Πάφου. Εν Ελλάδι έτος 2010. Καληνύχτα αδελφέ.
image
Thumbs Up Thumbs Down
4
kyriakos xaritosEDEM on 28/07/2010 08:38:33
avatar
Αδελφέ ξέρεις αν ακόμα εκδίδετε(επί χρήμασι φυσικά) αυτή η κιτρινάδα της αηδείας φυλλάδα <ποντίκι>? Άν ναι, σου συστήνω να την διαβάζεις καθημερινά, όπως επίσης την Μάχη, Σημερινή, Φιλελεύθερο, να ακούεις Λ.Μαύρο, Μυλωνά/Γεωργίου, αδελφούς Ηλιάδη(αν τους βρεις στο γηροκομείο),Σέρτη, δρΤάκη Γεωργίου, Λυκαύγη, να ακούεις τα κυρήγματα αρχιεπισκόπου, Κυρηνείας, Πάφου, Αθανάσιου(βοήθεια μας), να βλέπεις αντένα και σίγμα, κάποτε και μέγα(πρών λόγος), να πηγαίνεις στις αντικατοχικές με το ΕΛΑΜ και το ευνικιστικό κόμμα(ιμίσσιη μου), να ψηφίζεις ευρωκό, δήκο, εδέκ, να γρα;φτείς στην κίνηση για απελευθέρωση της Κύπρου, να γρφτείς μέλος του συνδέσμου εφέδρων καταδρομέων, μέλος των αγωνιστών της αντίστασης 1974, μέλος των επίγινων προνομιούχων αγγονιάν των αγωνιστών(?) της ΕΟΚΑ α΄. Κι ύστερα έλα να συζητήσουμε ξανά. Απορώ πως δεν τους βαρέθηκες τόσους αγωνιστές και ελευθερωτές αυτολυ του τόπου. Σου το είπα ξανά , δεν έχουν καμμιά πολιτική για να φύγουμε από τα αδιέξοδα που μας οδήγησαν αυτές οι πολιτικές. Μόνο η διζωνική διπεριφερειακή ομοσπονδία μας σώζει. Μα η ομιλία Αγγελίδη (που ήταν κατά παραγγελία από τον<<Θεό>>, ) αποδικνύει το πόσο επικίνδυνοι είναι αυτοί οι σαχλοί. Δηλαδή πόσο νου διαθέτει αυτός ο δικηγόρος? Να πάμε στην διεθνή κοινότητα να τους πούμε. Ξιπέξαμε, εμείς θέλουμε πρόταξη, όπως ο Σπύρος Κυπριανού(1980)αν δεν φύγουν όλοι οι τούρκοι στρατιώτες και επιστρέψουν όλοι οι πρόσφυγες δεν συνομολούμε. Αυτά τα πράγματα δεν είναι αφέλειες γελοίων πολιτικών είναι νέο έγκλημα εις βάρος της Κύπρου. Ξέρεις αδελφέ μου βέβαια τι θα ακολουθήσει. Το ξαναείδαμε στο βροντερο ΟΧΙ του Τάσσου.Όχι δεν θα μας απομονώσουν απλά, θα αναγνωρίσουν το ψευδοκράτος τύπου Ταιβάν, θα έρθουν οι πρεσβείες των μεγάλων χωρών( και της Ρωσσίας κ.Χριστόφια) και όπως είπαμε αδελφέ see you at τσαντήρι οδός Παραλιμνίου, γωνία Λακατάμιας....
image
Thumbs Up Thumbs Down
-7
ΑΔΕΛΦΟΣ on 02/08/2010 10:03:17
avatar
Κυριάκο μου, κάποιοι λένε ότι ο καλύτερος δάσκαλος είναι η Ιστορία. Εσύ θέλεις σώνει και καλά να συνεχίσουμε τον κατήφορο που ξεκίνησε το 1988 με τον Βασιλείου στον οποίο με βεβαιότητα θα φάμε τα μούτρα μας. Όπως και να έχει στο έχω γράψει ξανά.
¨Δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε ούτε σε 1000000 χρόνια¨ (Α! παρεπιπτόντως στο Τζόκερ δεν έπιασα τιποτα!!!!).
Διάβασε όμως αυτό το οποίο γράφτηκε πριν 1100!!! χρόνια περίπου από τον Λέοντα τον Στ' τον Σοφό....
Ο Λέων ΣΤ' ο Σοφός (866 – 912) ήταν αυτοκράτορας του Βυζαντίου από το 886 μέχρι το θάνατό του το 912. Γεννήθηκε το 866 και ήταν γιος του ιδρυτή της Μακεδονικής δυναστείας Βασιλείου Α'.
Περιγράφει λοιπόν στα απομνημονεύματα του (886-912 μχ)¨Τακτικα¨ τον Τουρκικό χαρακτήρα ως εξής: << Δεν δίνουν σημασία στην ευπορία και την πολιτέλεια, αλλά μόναδική φροντίδα έχουν να υπερισχύσουν στους αντιπάλους τους.... Τα Τουρκικά φύλα κρύβουν τις σκέψεις τους, είναι άφιλα, άπιστα, άπληστα στα χρήματα, περιφρονούν τον όρκο τους, παραβιάζουν τις συνθήκες... κατατροπώνουν τους αντιπάλους τους, όχι τόσο με δυναμικά μέσα όσο με την απάτη και τους αιφνιδιασμούς...Περιμένουν υπομονετικά μεχρις ότου εξαναγκάσουν τον αντίπαλο να προσέλθει σε συμφωνία, προβάλλοντας αρχικά ελαφρότερους όρους και συν τω χρόνω κάνουν αυτούς βαρύτερους, μόλις ο αντίπαλος αποδεχθεί τους αρχικούς....>>. Έμενα τώρα γιατί αυτή η περιγραφή, λαμβάνοντας υπόψη και το τι συμβαίνει σήμερα, με τρομάζει? Ξυπνάτε Κυριάκο μου και συ και οι άλλοι. Λάθοι κάναμε, αυτό όμως δεν σημαίνει πως πρέπει να φάμε και τα μούτρα μας.
Αυτά για την ώρα.
Φιλικά ο ΑΔΕΛΦΟΣ.
image
Thumbs Up Thumbs Down
4
Prosfygas on 31/08/2010 11:40:14
avatar
Pros agapitous Adelfo kai Kuriako Xarito :

ena lepto bre paidia, ena lepto, oraia einai ola auta pou lete apla giati den kanonizete na bretheite...na pieite kana frapedaki kai na ta peite ligo. pios kserei.? mporei na bgeite kai simpetheroi...
image
Thumbs Up Thumbs Down
1
on 31/08/2010 11:52:11
avatar
προτιμοτερο να χαλασει το συμπεθερκο!
image
Thumbs Up Thumbs Down
1

Ανάρτηση Σχολίου comment

Εισήγαγε τον κωδικό που βλέπεις στην φωτογραφία:

Τελευταίο Τεύχος
    18/05/2012 (433)
  • email Email to a friend
  • print Print version
  • Plain text Plain text
Tags
No tags for this article
Βαθμολόγηση Άρθρου
5.00
Τεύχη
  • 18/05/2012 (433)
  • 04/05/2012 (431)
  • 27/04/2012 (430)
  • 20/04/2012 (429)
  • 13/4/2012 (428)
  • 06/04/2012 (427)
Όλα τα Τεύχη
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ!
  • ΣΗΜΕΙΩΜΑ
  • ΤΡΥΠΩΝΩ-ΞΕΤΡΥΠΩΝΩ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • ΠΙΣΤΟΛΕΡΟ
  • ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
  • ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
  • ΑΡΧΕΙΟ
cron Αρχική | Set as homepage | Add to favorites | Rss / Atom | Plain text | Archive