Αρχική | ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ | Προφίλ | Επικοινωνία | Set as homepage | Add to favorites | Rss / Atom | Plain text | Archive
header
header
header
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ!
  • ΣΗΜΕΙΩΜΑ
  • ΤΡΥΠΩΝΩ-ΞΕΤΡΥΠΩΝΩ
  • ΜΕ ΕΠΙΓΝΩΣΗ
  • ΠΙΣΤΟΛΕΡΟ
  • ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
  • ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
  • ΑΡΧΕΙΟ
| Advanced search
Αρχική | ΑΡΧΕΙΟ | Συγνώμη Χριστόφια στους Τούρκους κατακτητές!

Συγνώμη Χριστόφια στους Τούρκους κατακτητές!

25/08/2009 09:05:00
Μεγέθυνση Κειμένου: Decrease font Enlarge font
image

ΟΤΑΝ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ της Δημοκρατίας από το επίσημο βήμα του Συνεδρίου Αποδήμων λέει να ζητήσουμε συγνώμη από τους Τούρκους κατακτητές, τι άλλο θα πρέπει άραγε να περιμένουμε;
ΕΒΓΑΛΕ εντελώς το προσωπείο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας μιλώντας- εκτός του επίσημου κειμένου- στο Συνέδριο των Αποδήμων. Αντί να σταθεί στο ύψος του και να ενθαρρύνει τους απόδημούς μας να συνεχίσουν τις προσπάθειές τους για σωστή διαφώτιση μίλησε ωσάν να μιλούσε σε κάποιο ακτίβ της ΕΔΟΝ!
Ο αμετανόητος «κομμουνιστής» έριξε όλο το βάρος του στο πραξικόπημα και έδωσε- για μια ακόμη φορά-το άλλοθι στην Τουρκία.
Ιδού αυτούσιο το απόσπασμα της κατάπτυστης ομιλίας του:

''Στρώσαμε όμως το χαλί εμείς οι ίδιοι στην Τουρκία να εισβάλει και να κατακτήσει και να μην φεύγει από την Κύπρο. Αυτό δεν το ακούω να αναφέρεται από διάφορα βήματα. Και πρέπει επιτέλους να το λέμε και αυτό εάν θέλουμε να κερδίζουμε και συμπάθειες στη διεθνή κοινότητα''.

Ο διεθνής παράγοντας, είπε ο Πρόεδρος Χριστόφιας, γνωρίζει ότι έγινε χουντικό πραξικόπημα, ότι υπήρξε μια φασιστική οργάνωση, η ΕΟΚΑ Β, η οποία ανέτρεψε τον Αρχιεπίσκοπο Μακάριο και έστρωσε το χαλί στην Τουρκία.
''Αν δεν πούμε συγνώμη η μια κοινότητα στην άλλη για ότι έπραξε η μια κοινότητα στην άλλη και εάν δεν έρθει και η Τουρκία να μετανοήσει και να πει τη συγνώμη της για το έγκλημα σε βάρος ολόκληρου του κυπριακού λαού, και των Ε/κ και των Τ/κ, δεν θα δούμε χαϊρι και δεν θα πάμε μπροστά''.

  • Να ζητήσουμε λοιπόν συγνώμη από τον κατακτητή! Ιδού ποιος είναι ο Πρόεδρος που επέλεξε ο κυπριακός λαός να τον εκπροσωπεί για τα επόμενα τρία και κάτι χρόνια...
    Ο Θεός να βάλει το χέρι του...
Add to: Add to your del.icio.us del.icio.us | Digg this story Digg

Subscribe to comments feed Σχόλια (55 posted):

Apollon on 26/08/2009 08:32:14
avatar
Συμμερίζομαι την αγανάκτηση σας αγαπητοί φίλοι αλλά ‘ο Θεός δεν θα βάλει το χέρι του’! Εμείς πρέπει να βάλουμε το χέρι μας για να σταματήσει αυτή η κατρακύλα που με μαθηματική ακρίβεια μας οδηγεί στον όλεθρο. Στα χέρια μας είναι να κινητοποιηθούμε και με προγραμματισμό και σοβαρότητα να αντισταθούμε. Γνωρίζω ότι οι περισσότεροι μάλλον θα μειδιούν στο άκουσμα των λέξεων ‘προγραμματισμός’ και ‘σοβαρότητα’ αλλά δεν έχουμε άλλη επιλογή. Προβληματιστείτε λοιπόν και επειγόντως, διότι ίσως να είναι ήδη αργά.
image
Thumbs Up Thumbs Down
43
Πρόσφυγας on 31/08/2009 19:22:09
avatar
Στα χέρια μας είναι, καλά τα λέει ο Απόλλων. Δημοκρατικοί πολίτες έχουν δημοκρατικά δικαιώματα. Οι διαδηλώσεις είναι δημοκρατικά δικαιώματα. Γιατί σταμάτησαν; Με αντίσκοινα, με φωτογραφίες, με πανό, όσες μέρες και αν χρειαστεί διαδηλώσεις για τα δίκαια μας. ΄Εξω από το προεδρικό, τη Βουλή, παραπλεύρως του Δημαρχείου της κατεχόμενης Κερύνειας, έξω από την βρετανική αρμοστεία...
Είναι και αυτή μια μορφή δημοκρατικής αντίδρασης και διαμαρτυρίας. Οι μαύροι της Νοτίου Αφρικής διαμαρτύροντο για χρόνια στο Λονδίνο μέχρι την νίκη τους, δημοκρατικά. Οι αδελφοί μας ΄Ελληνες του Λονδίνου για ένα χρόνο κράτησαν αντίσκοινο έξω από την τουρκική πρεσβεία στο Λονδίνο. Γιατί όχι έξω από το προεδρικό εις διαμαρτυρία των ενδοτισμών του ευέλικτου; ΄Αλλους 320 έσφαξαν οι Αττίλες βάρβαροι, μας αποκαλύπτουν τώρα. Ο Τουρκοκύπριος που έδωσε την μαρτυρία εφίρτηκεν ο άνθρωπος από τη φρικιαστική σφαγή που είδε. Το είπε ο δημοσιογράφος, αλλά δεν το μετάφρασαν...Από μια φτυμαθκιάν το λιγότερο στον κάθε ένα που περνά στα κατεχόμενα και δίχνει διαβατήριο. Ειδικά σε όλους εκείνους που πάνε να φάνε ψάρι στο κατεχόμενο Πέντε Μίλι, το Μάρε Μόντε ποδοπατώντας τα χώματα που θάφτηκαν με το αίμα και τα κορμιά των αδελφών μας θυμάτων των βαρβάρων και των μουτζαχίντ τους.
Εις μνήμην Δώρου Λοίζου. Είμαστε 3, είμαστε 13, είμαστε 30,θα γίνουμε 40, και 50 και χιλιάδες...
image
Thumbs Up Thumbs Down
50
αβεβαιος on 07/09/2009 13:08:37
avatar
μα αφού διαδηλώνουμε, στις καφετέριες, στα μπαράκια και στις παραλίες!!! να μας ζήσει ο πρόεδρος μας και όσοι τον ψηφίσατε
image
Thumbs Up Thumbs Down
42
Τάσος Αναστασίου on 22/12/2009 10:51:05
avatar
ο τρόπος που μοντάρετε τις ειδησεις για να βγαλετε τις αυθαιρεσίες σας ειναι προωτοφανής. Το χειρότερο είναι πως ακόμα και τους αναγνώστες σας τους περνάτε για ηλίθιους. Σε άλλη παράγραφο με άλλο περιεχόμενο λεει ο Χριστοφιας πως "ανοιξαμε την πόρτα στην Τουρκία" (εμείς οι έλληνες δηλαδή, και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΟ) και μετά λεει ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΟΙ ΔΥΟ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ Η ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΚΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΜΕ...

Είναι ντροπή σας κύριοι αυτό που κάνετε. Γκεμπελισμός φτηνός και παραπλάνηση...Και το μόνο που μπορεί να σκφθεί κανείς είναι πως θέλετε την οσριστική διχοτόμηση ψευταράδες...
image
Thumbs Up Thumbs Down
-38
Γιώργος Αχιλλέως on 24/03/2010 14:33:57
avatar
Δεν είναι η πρώτη φορά που o πρόεδρος ζήτησε να απολογηθούμε στην Τουρκία.
Προχθές είπε στην φιλολογική σχολή Αθηνών ότι θα πρέπει να αλλάξει η ψυχολογία των δύο λαών για να μπορέσουμε να βρούμε λύση.
Λες και το πρόβλημα της κατοχής είναι πρόβλημα ψυχολογίας.
Άντε λοιπόν να μας περνάνε όλους σβάρνα από τον Μικελλίδη να μας αλλάξουνε τα φώτα για να μπορέσουμε να ανεχθούμε την κατοχή.
Όσο αφορά τις παρενοχλήσεις των Ελλήνων Δερυνιωτών ψαράδων στον Κάππαρη, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι αδελφοί κομουνιστές Δερυνιώτες ενοχλήθηκαν και τα έβαλαν με τα αδέλφια τους που θα συμβιώσουν μαζί και θα τους δώσουν τις περιουσίες τους πίσω.
Αν δε θέλετε και ένα σχόλιο για τις παραβιάσεις της τουρκικής κορβέτας στο Αιγαίο, καλά ρε παιδιά πως κάνετε;
Απλά οι άνθρωποι με το άνοιγμα του καιρού τους ήρθε να κάνουν έναν πλουν να πάρουν λίγο ιώδιο και σεις φασίστες σκιστήκατε. Μην δείτε άνθρωπο να σουλατσάρει !!!
Κούνια που σε κούναγε Τάσο Αναστασίου!!!
image
Thumbs Up Thumbs Down
14
Ο Ψυχαναλυτής του χωριού on 30/03/2010 15:13:00
avatar
Το θέμα μας φίλοι μου είναι ψυχολογικό, διότι:
1)Οι Τούρκοι ανακαλούν πρέσβεις γιατί κάποιες χώρες ψήφισαν για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων ενώ εμείς ...ζητάμε συγνώμη από τους Μογγόλους. Άρα δεν είμαστε ικανοί να κατανοήσουμε την πραγματικότητα (σοβαρό σύμπτωμα).
2)Και καλά, τι διάολο σχέση έχει ο κομουνισμός με τη συγνώμη στον Τούρκο κατακτητή; Συγκρητισμός ιδεών (παραπέμπει σε ψύχωση).
3)Να πιστέψω ότι είμαστε μαζοχιστές; Όσο περισσότερο μας παρενοχλούν οι Μογγόλοι, τόσο μας αρέσει;Μήπως υπάρχει έλλειψη βαζελινής;
4)Αγαπήσαμε τον κατακτητή και βιαστή μας. Ταύτιση με τον επιτιθέμενο.Φωνάξτε το Μικελίδη να φέρει ...κλύσματα.
5)Αμάν αυτό το πραξικόπημα. Πάντα ήμουν αντίθετος, πάντα τους κατηγορούσα τους χουντικούς. Άρχισα όμως τώρα τελευατία να τους συμπαθώ. Τόσες χιλιάδες φορές που το άκουσα. Εξάλλου τα πάντα στην Κύπρο οφείλονται στο πραξικόπημα.Αυτά μας έμαθαν στα σχολεία. Αν σταματήσουμε να το χρησιμοποιούμε,πώς θα μπορέσουμε να ζήσουμε χωρίς αυτό; Γιατρέ μου παω καλά;
6)Μανία ρε συ Χριστόφια να πούμε όλοι συγνώμη. Εγώ λέω να πάμε ένα Σαββατοκύριακο στα κατεχόμενα όλοι μαζί, 700.000 κάτοικοι της νότιας Κύπρου (δε λέω Έλληνες πια, είναι ντεμοντέ)και να αρχίσουμε να κλαίμε γοερά. Ίσως τα αδέλφια σας μας συγχωρήσουν. Αν χρειαστεί να πάμε και στο ραμαζάνι τους και να κλαίμε. Έτσι θα τσιμεντώσουμε τη συγνώμη μας.
Προτείνω πάντως να πάνε πρώτοι οι του ΑΚΕΛ, αρκετοί του ΔΗΣΥ και το ΔΗΚΟ. Εγώ πάντως θα πάω τελευταίος και θα φοράω μεταλικό σώβρακο.
7)Ο Θεός να βάλει το χέρι του...
Μα φίλε μου ο Θεός συγχωρεί αμαρτίες, όχι μαλακίες.
image
Thumbs Up Thumbs Down
16
Ανδρέας on 30/03/2010 16:02:07
avatar
Φίλε ψυχαναλυτή επιτέλους είπες τα πράγματα με το όνομά τους!!!! Κάποιοι θα γελάσουν γιατί θα νομίζουν ότι κάνεις πλάκα, αλλά για να λέμε την αλήθεια είναι όλα όσο πιο τραγικά γίνεται!!!
image
Thumbs Up Thumbs Down
9
Ο Ψυχαναλυτής του χωριού on 31/03/2010 08:53:27
avatar
@Ανδρέας
Τα λέω έτσι για να μη σκάσω από το κακό μου, φίλε Ανδρέα.Βλέπεις τελικά ο κομουνισμός μόνο καταστροφή φέρνει (ήταν ανάγκη , για παράδειγμα, να γίνει ολόκληρη επανάσταση το 1917 στη Ρωσία, για να γίνει μια ρωσίδα "χορέυτρια" στο λιμάνι της Λεμεσού; ίσως τελικά ήταν το μόνο που πέτυχε, μετά τη ...λύση του Κυπριακού από το ΑΚΕΛ).
image
Thumbs Up Thumbs Down
11
Ανδρέας on 31/03/2010 16:41:06
avatar
Το κακό είναι ότι όσο ο ευέλικτος οδοστρωτήρας συνεχίζει να υπάρχει υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να δω την κορούλα μου να κάνει την "χορεύτρια" για κανέναν ΝεοΓενίτσαρο για χάρη του Ταλατίλα και της επανεκλογής του σ'ένα παράνομο μόρφωμα γεμάτο φονιάδες και βιαστές που μόνο ένας ηλίθιος θα τους έδινε υπόσταση και δυστυχώς τον βρήκαμε.
image
Thumbs Up Thumbs Down
11
Ο Ψυχαναλυτής του χωριού on 01/04/2010 09:05:31
avatar
@Ανδρέας

Οι φόβοι σου έχουν μεγάλη βάση, διότι ο Ευέλικτος, παρά το μεγάλο του κεφάλι, δεν κατέχει και πολύ μυαλό.
image
Thumbs Up Thumbs Down
7
akis on 18/06/2010 14:38:54
avatar
Πεδια υπομονη 3 χρονια εμειναν θα περασουν κε ελπιζο ανεμακτα
image
Thumbs Up Thumbs Down
6
KYRIAKOS XARITOS on 02/07/2010 10:03:59
avatar
Όχι τρια χρόνια να περάσουν 113 το πουλλίν επέτασεν το 2004 όταν απορρίπτετε το σχέδιο ΑΝΑΝ. Τώρα όλοι αυτοί που δαιμονοποιούν το σχέδιο σας ζητούν να λουφάξετε « ως τζιήθθερερου να περάσουμεν» και πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικά μας θάναι, θα ξυπνήσουμε τον Μαρμαρωμένο Βασιλιά, θα πάμε στην κόκκινη μηλιά ( την κότσιηνη πέφτην), θα έρθει το ξανθό γένος από το βορρά και θα ελευθερώσουμε την Κύπρο , καιη Ελλάδα θα γίνει των 5 θαλασσών και των δύο Ηπείρων πάλι. Σας αρέσει αγαπητοί μου συναγωνιστές το παραμύθι γιατί μ’ αυτό σας αποκοιμήζουν τόσα χρόνια. Σας έκαναν φοβικούς και συνωμοσιολόγους. Σας έκαναν να πιστεύετε στην ανωτερότητα της φυλής και στην ικανότητα του στρατού μας να ρίξει τον «εχθρό στη θάλασσα». Όλα αυτά είναι πολύ ωραία αλλά τώρα ο κόσμος άλλαξε, με ένα κουμπί μας κάνουν όλους αόρατους και ούτε πως υπήρξαμε ποτέ. Συνεχίστε όμως να πιστεύετε τον κάθε τυχοδιώκτη βολεμένο που όταν έρθει η ώρα θα βροντοφωνάξει « Ίτε παίδες Ελλήνων, εσείς μπροστά κι εμείς θα σας παρακολουθούμε από το CNN»
image
Thumbs Up Thumbs Down
-21
Προς Κυριάκον, Ενταύθα. on 03/07/2010 14:12:19
avatar
Ρε συ Κυριάκο, τι ηττοπάθεια είναι αυτή;
1. Αν λέγαμε ΝΑι το 04 σήμερα θα είμαστε επαρχία της Άγκυρας.
2. Φοβικός μάλλον εσύ είσαι με όσα γράφεις. Πρέπει να τρέμουμε τον Τούρκο; άντε να παραδοθούμε από τώρα να τελειώνουμε.
3.Λάθη 'εγιναν, αλλά πάντα προχωράς μπροστά. Ναι μπορούμε να αντισταθούμε. Έχουμε τους μηχανισμούς (Ευρ. Ένωση κλπ). Ποιος όμως θα χρησιμοποιήσει τη Ε.Ε. όταν η σημερινή κυβέρνηση έχει αδιάφορες σχέσεις μαζί της; Η Τουρκία δεν είναι μελος της και αλωνίζει.
4.Οι τυχοδιώκτες βολεμένοι, συμφωνώ μαζί σου, πάντα θα υπάρχουν και δυστυχώς σχεδόν όλοι τους είναι ενεργά μέλη στην εκάστοτε κυβέρνηση (δεξιά, αριστερα και κέντρο). Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΙΑ. Και ο Μακάριος από αυτό έπασχε και την "έκατσε τη βάρκα". Αυτοί όλοι είπαν το ΝΑΙ. Αντίθετα ο λαός μόνος του είπε το ΟΧΙ.Δεν είχε το δικαίωμα; νομίζω ότι είναι πολύ πιο μπροστά από τους ψευτοηγέτες του, παλιούς και πρόσφατους.
5. Εσύ δηλαδή σε τι πιστεύεις;πα΄ντως δεν πιστευεις στο στρατό, ούτε στις έμφυτες δυνάμεις μας, ούτε στους αγώνες. Μια απελπισία είσαι.
image
Thumbs Up Thumbs Down
9
KYRIAKOS XARITOS on 06/07/2010 07:14:00
avatar
Δηλαδή εσύ αγαπητέ μου(προς κυριάκο ενταύθα), έχεις πολλή εμπιστοσύνη στους πολιτικούς που θέλουν να διαχειρίζονται το «βροντερό ΌΧΙ» του δήθεν 76%. Κατ’ αρχή αυτό το ποσοστό δεν υπάρχει πλέον καθώς τα δύο μεγάλα κόμματα αν δεν κάνω λάθος καλύπτουν άνετα ακόμα και αυτό το ποσοστό, φτάνει να συνεργαστουν.ομως αυτοιου πολέμούν την Δ.Δ.Ομοσπονδία είναι όλοι αυτοί οι συφεροντολόγοι που πλούτισαν στις ελεύθερες περιοχές ( κυρίως Παφίτες, Λεμεσιανοί, Αγιανναπίτες ). Επίσης ο κάθε λογής φοβικός και συνομωσιολογικός όπως μας κατάντησαν, Κυπραίος, ο οποίος νομίζει ότι όταν στρουθοκαμηλίσει όλα τα κακά χάνονται και όταν βγάλει το κεφάλι έξω θα έχουν φύγει οι έποικοι, τα στρατεύματα και όλοι οι πρόσφυγες θα πάνε στα σπίτια τους. Αμ δέ ! Η πραγματικότητα είναι εκεί. Δεν χρειάζεται να φοβάσαι την Τουρκία για να δεις την πραγματικότητα. Χάσαμε ένα πόλεμο, βλέπουμε( βλέπετε εσείς δηλαδή) παντού εχθρούς, ΟΗΕ, Άγγλοι , Αμερικάνοι, είοτε και ΕΕ. Τώρα χάνουμε και τους Άραβες, αφού έχουμε τη βλακώδη εντύπωση ότι θα έρθουν οι Εβραίοι να μας ελευθερώσουν όταν θα γίνει ο πόλεμος μεταξύ τους και των Τούρκων. Έτσι επελέξαμε Ισραήλ. Άλλη αφέλεια που σας δέρνει είναι η ευρωπαϊκή λύση. Αφου όλα τα σχήματα κομμάτων στην ΕΕ ένωση μας λένε :συνομιλίες με βάση το σχέδιο ΑΝΑΝ. Αυτό δεν έφυγε ποτέ αΠΌ ΤΟ ΤΡΑΠΈΖΙ. Δηλαδή θα κάνουμε πολιτική με αφηρημένες και γενικόλογες έννοιες. Έχω μια καλύτερη πρότ·αση. Επιστροφή στην εθνική πολιτική της Ενώσεως. Θα αρχίσουμε με μικρές καταδρομικές επιχειρήσεις όπως είπε και ο γέρογιατρός, που τελικά εκεί που γιάτρευε τους αρρώστους του, έπαθε ο ίδιος άνοια και μεγαλομανία (κάποιος να τον δέσει ρε παιδιά, γίνεται γελοίος), να βγούνε οι πολιτικοί του πατριωτισμού από τις βίλες και τα μερσεντές τους, να ακυρώσουν τα ταξίδια στο εξωτερικό, να αφήσουν τις γκόμενες τους , και να βγουν αντάρτες στα βουνά. ΑΕΡΑ -Α-Α. Θα κλείσω με Χάρυ Κλύν « δεν μας χέζετε ρε Νταλάρες, αυτή τη φορά δε θα τα καταφέρετε να μας γελάσετε. ΟΧΙ, εσείς μπροστά κι ύστερα εμείς»
image
Thumbs Up Thumbs Down
-18
Lenos on 13/07/2010 22:39:47
avatar
Εγω λεω να ζητησουμε συγγνωμη στους Τουρκοασιατες επειδη οταν οι προγονοι μας αποικοισαν την κυπρο πριν 3000 χρονια οι δικοι τους προγονοι ηταν μεσα στες σπηλιες της Μογγολιαα τζιε ετρωαν κρεας ωμον
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
kyriakos xaritos- EDEM on 15/07/2010 05:19:50
avatar
Λένο, πρέπει να είσαι νεαρός νομίζω. Σας έμαθαν να απολοποιείται τα πράγματα και να τα βλέπετε άσπρο - μαύρο. Μην μπλέκετε τις βούρτσες με τις π..τσες. Δεν μπορείς να υποτιμάς κανένα, έστω κι αν είναι τούρκος , που είναι προαιώνιος εχθρός. Πως μπορώ να υποτιμώ κάποιον που για 400 χρόνια με είχε από κάτω. Μιά χώρα που σε λίγα χρόνια θα γίνει 100 εκατομύρια, μια χώρα που βρίσκεται σε όλα τα παγκόσμια σώματα σε υπολήψιμη και κυρίαρχη θέση, μια χώρα που υποστηρίζουν οι αμερικάνοι και φοβούνται οι γείτονες της και τέλος μια χώρα που κρατά την μισή Κύπρο κι εμείς την εκλιπαρούμε να μας δώσει λίγη πίσω. Ποιά είναι τα ερίασματα μας εμάς δηλαδή και υποτιμάς τους τούρκους ότι είναι μογγόλοι και απολίτιστοι;Δεν καταλάβατε ακόμα αφελής μου συμπατριώτες ότι το θηρίο το ταϊζεις και το αποκοιμίζεις για να περιμένεις την ευκαιρία να του μπήξεις το μαχαίρι όταν κοιμάται; Δεν γίνεται να είμαι στο στόμα του λύκου κι εγώ να του τραβώ τις τρίχες. Θα με φάει ! Αυτό έκανα οι διάφοροι επίδοξοι σώστες του κυπριακού λαού και μας έφεραν εδώ. Δυστυχώς οι ίδιοι ή κάποιοι με τα ίδια μυαλά σας αποκοιμίζουν και σας τρελλαίνουν ότι ήρθ πάλι η ώρα για να ξεσηκωθούμε και να φάμε την τουρκιά. Ξαναείπα, μπείτε εσείς οι πατριώτες πρώτοι με τις κουμπούρες και τα γαταγάνια, φωνάξετε ΑΕΡΑ, κι εγώ και άλλοι με τα ίδια μυαλά με μένα, ακολουθούν πίσω. Δεν έχετε όμως τα κότσια, μόνο συνθήματα και σημαιούλες είσαστε ικανοί να προσφέρετε. Είδατε όμως που καταντήσαμε με αυτά. Ακόμα μια φορά αν δοθεί η ευκαιρία σ’αυτούς που ανοίγουν το δρόμο προς τον γκρεμό, θα σας πετάξουν μέσα και θα ρίξουν ασβέστη, όπως έγραψαν στο χριστόφιας παρατηρητήριο.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-16
Κακος on 15/07/2010 08:25:47
avatar
προς KYRIAKOS XARITOS on 06/07/2010 07:14:00
οταν τολμας να αποκαλεις τον Λυσσαριδη γελοιο δειχνεις ποσο σιχαμερος εισαι, μονο ενας δειλος χεστης θα αποκαλουσε γελοιο τον ανθρωπο που ολοι σεβονται, ακομα και οι πολιτικοι αντιπαλοι του.
Ερπετα σαν εσενα επρεπε να τα στελλαμε απεναντι στους τουρκαλαδες ...στους ομοιους σου, τουρκοπροσκυνητη ρεαλιστη της δεκαρας.
image
Thumbs Up Thumbs Down
14
apivdismenos on 15/07/2010 09:40:09
avatar
dld kirie k. xarite me tin diki su logiki eneka tu oti imasten adinatos laos stin teliki skipse kane ke to panteloni katw ke ta epakolu8a ta kseris.
image
Thumbs Up Thumbs Down
16
kyriakos xaritos EDEM on 16/07/2010 07:35:03
avatar
Δεν είναι ανάγκη να εκνευρίζεστε και να βρίζετε. Αποκτείστε λίγο χιούμορ και κάντεαυτοκριτική. Αν έχετε λίγο εγκέφαλο( αν λέω) χρησιμοποιήστε τον μήπως ξυπνήσετε καμμιά φορά. Από ότι αντιλαμβάνομαι οι περισσότεροι παλληκαράδες πατριώτες του γλυκού νερού, βρίσκονται όχι στο χώρο της ακροδεξιάς, αλλά δυστυχώς στο δήκο και στην εδεκ. Στο δήκο που όπως κι εγώ, έτσι και χιλιάδες άλλοι νέοι της εποχής εκείνης τρέχαμε να βγάλουμε ταυτότητα για να μπορούμε να βρούμε δουλειά στο δημόσιο και να μην μας κυνηγούν σαν «πραξικοπηματίες». Έτσι πρόκοψε η νεοεθνικιστική παράταξη που αποτελείτε απο εδεκο-δηκο-ευρωκο-παπαδίστικα τυχοδιωκτάκια. Βλέπετε τι κι αν περνούν τα χρόνια «όλα τα ίδια μένουνε, κι όλα τριγύρω αλλάζουν». Δεν καταλάβατε ότι αυτοί βολέυονται με το κυπριακό άλυτο και σε εκκρεμότητα; Δικαιολογούν τις επιδοτήσεις, τους μισθούς, τα « φίτσια», τις καρέκλες,την υστεροφημία τους κάποιοι, που ενώ ήταν μέλη της πραξικοπηματικής κυβέρνησης, τώρα βγαίνουν να κατηγορούν τους «άλλους». Βοηθέιστε όλοι να λύσουμε το κυπριακό με βάση την Διζ.Δικ.Ομοσπονδία, χωρίς ουρές, με βάση το σχέδιο αναν, που κάποτε θα το γυρεύουμε, όπως γυρεύουμε το αγγλοκαναδικό, τις ιδέες Γκάλι, του δείκτες Ντεκουεγιάρ, και κυρίως όπως είπε και ο αείμνηστος μυστακοφόρος με τη μεγάλη μύτη αλλά το στενό μυαλό , « τη Ζυρίχη που ήταν ευλογία, κι όμως την πολεμήσαμε». Συνεχίστε να υποστηρίζεται αυτούς που θα απορρίψουν σίγουρα το νέο σχέδιο, αφού σας έκαναν πλύση ανεγκέφαλου ( αφου δεν διαθέτετε εγκέφαλο) και βλέπετε παντού εχθρούς, κι εσείς ως νέοι Αϊ Δημήτρηδες - Αθανάσιοι Διάκοι και Αλέξανδροι με μια κλανιά θα διώξετε τους Τούρκους. Παρεπιπτόνως μήπως εσείς οι νερότεροι ξέρετε ποιοί τους έφεραν; Μήπως ξέρετε πως θα τους διώξουν αυτοί οι επικίνδυνοι τυχοδιώκτες που υποστηρίζετε;
image
Thumbs Up Thumbs Down
-17
Ελευθερος on 20/07/2010 13:48:11
avatar
να ζητησουνε συγνωμη οι εκτελεσθεντες στην τουρκικη εισβολη? να ζητησουνε συγνωμη οι γυναικες που βιασε ο αττιλας? να ζητησουνε συγνωμη οι προσφυγες που εχασαν τα σπιτια τουσ, την ζωη τους....να γινουμε φιλοι με τους κουβαλητους .....
....και η Μαρια γνωρισε την Χριστινα και τωρα ειναι ζευγαρι! (διαφημιση της ΕΕ για την διαφορετικοτητα)... αυτα να ασπασθουμε και να σβησουμε καθε τι ελληνικο, γραψτε νεα ιστορια ...
.....τι σχεδιο Αναν και μαλακιες απο τους Αγγλους δολοπλοκους, επαναπροσεγγιστες της δεκαρας και των σεμιναριων...........μονον οι δειλοι χεστηδες ασπαζονται τετοιες ιδεολογιες....
ψαξετε να βρειτε τα λογια του σατανοεβραιου Κισινκερ: πρεπει να τους χτυπησουμε την θρησκεια, την παιδεια και τα εθιμα τους ( αναφεροταν για τους ελληνες.
Φτασαμε εδω που ειμαστε σημερα γιατι ετσι σχεδιασαν οι Αγγλοι και τα ρεμαλια που τους υπακουουν και τους προσκυνουν...γιατι εχουμε "ηγετες" πιονια των ξενων.
σε τιποτα δεν εξυπηρετει η κομματικη διαμαχη...μονο τους ξενους και τους τουρκους
image
Thumbs Up Thumbs Down
16
Stamatiste tin Propaganda on 20/07/2010 19:25:11
avatar
ε κοπελια μακαρι να γιανετε! τουτες οι προπαγανδες που προωθατε εφεραν μας ως δαμε και ακομα συνεχιζετε να παραπληροφορητε καπιους που ειναι ηδη αρκετα παραπληροφορημενοι!! γιαφτο δεν θα δει ποτε χαιρι τουτος ο τοπος!
image
Thumbs Up Thumbs Down
-5
kyriakos xaritosEDEM on 26/07/2010 11:07:43
avatar
Προς ελεύθερον-απηυδισμένο-κάκο-λένο και λοιπές πατριωτικές δυνάμεις. Εσείς δεν έχετε κανένα επειχήρημα. Είσαστε φανατισμένα ΑΝΤΙ και ΟΧΙ, σε όλα. Δεν προτείνετε τίποτα. Κατηγοράτε τους άλλους σαν προδότες, απάτριδες, τους ξένους ότι είναι όλοι εναντίον μας και δοξάζετε τον κάθε τυχοδιώκτη πολιτικό που πάνω στα <ζινίσια> κάθετε χρόνια για απομηζά τον πατριωτισμό σας αφελείς μου. Τους ταΙζετε την ψυχή σας κι αυτοί την τρώνε. Σας πουλούν πετριωτισμό ακριβά ενώ τον αγόρασαν φτηνά. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΛΥΣΗ< ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ ή <<the second best solytion>> όπως είπε ο ανευθυνος μακαρίτης. Αλήθεια που είναι θαμμένος ο τάσσος, ξερει κανείς? Πεστε μας τι είδους αγώνα να κάνουμε για να ενώσουμε το νησί μας? Πες μας κύριε Λυσσαρίδη, Κουτσού, Συλλούρη, Αρχιεπίσκοπε, Πορδίκη, Λιλλήκκα, Γιώργο και Παύλο, Λάζαρε, Κουλλία, Δρ Τάκη Γεωργίου. Αντένα, σίγμα, μάχη, σημερινή, Ιακωβίδη, Π.Ιγνατίου, Βενιζέλο , Σέρτη, δυστυχώς δεν τελειώνει ο κατάλογος των <<αγωνιστών πατριωτών>> αυτού του τόπου. Όμως μη φοβάστε αδέλφια ο λαός τους έχει γραμμένους. Το 70% θα τους απαντήσει βροντερο ΝΑΙ στο νέο σχέδιο και θα πάνε όλοι τους στα σπίτια τους να κλαίνε...
image
Thumbs Up Thumbs Down
-15
Κακος on 29/07/2010 09:05:42
avatar
Καταφεραμε να μην παει η Jenifer LOPEZ στα κατεχομενα με τις διαμαρτυριες μεσω internet και δεν μπορεσαμε να αποτρεψουμε την Elizabeth Cristofia , τον αντρα της και τους συνοδους τους! ΑΙΣΧΟΣ
image
Thumbs Up Thumbs Down
11
Ισμαηλ on 01/09/2010 06:04:54
avatar
Τρων τζιε πιννουν στου Κεμαλ το μαγαζι - Τζελλατζι....
Ατε πε καρτασσ.....γυρε αλλοναν τζιε τ αρνια τζιοιμουντε....
Ισσσιαλλαχ που να τους κατση μεσ τον βουρκουραν.
image
Thumbs Up Thumbs Down
4
Τζορτζης Καλιφατιδης on 01/09/2010 09:24:18
avatar
Εν να σπάσετε που το κακόν σας ρε απορριπτικοί. Να φακκάτε χαμέ και να φκάλλετε αφρούς, το κυπριακο θα λυθεί. Πιάστε σshερκές με τους εθνικιστές, ρατσιστές, τους διχοτομικούς, τους φασίστες τουροκυπριους και ελληνοκύπριους και λατshιστείτε στ’ ανάθθεμα, τζιε κανεί πκιόν μαζί σας. Αφήστε μας να ζήσουμε ειρηνικά, θα τα καταφέρουμε χωρίς εσάς.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-8
Ισμαηλ on 01/09/2010 09:54:57
avatar
εννα το λυομεν πε καρτασς τζιε εννα τους κατσουμεν πανω ουλλους. Εμεν αρεσκει μου πολλα ιπαραδοσιακον αμησι (εσεις λαλητετο μωαμεθανικο) εσσιη πολλα σφυκτα κολουθκια που γυρεβκουν , μεν τα αηκουμεν εχουσην παραπονον.
image
Thumbs Up Thumbs Down
1
on off on 01/09/2010 12:36:37
avatar
εξω ρε ξημαρισμένε παλιοΙσμαηλ απο τα καθαγιασμένα χώματα αυτού του ελεινού σάϊτ.Έχουμε αρκετούς ανώμαλους, άτε πε, έσσω σου στες τουρκούες σου και τούτοι εν άξιοι να σου το κάμουν «ελληνικά». Ζήτω ....
image
Thumbs Up Thumbs Down
-4
Ισμαηλ on 01/09/2010 15:24:16
avatar
εσσω μου τζιε ποτζιη τζιε ποδα, αφου αμπαλατο μανοκυπρεος (κυπρεος=γαρος) ισσιηφκη τζιε αρεσκη του εγιω εννα πω οϊ?
να ταιζη με ποτιζη με τζιε να λαλη τζιε συγνομην εφεντη.
Πολλα καλο Γρουστοφκιας, εν λαλη οΐ.
Ερογλου εφαεν πολλα καλον μεζε ιψες ιστο Τζελλατζι τζιε τωρα ανιξεν η ορεξη του ισκεφτετε ιντα που να ζητηση που τον παλαβον τον μαννοττοπουζο.
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
on 02/09/2010 09:48:27
avatar
http://nextok.blogspot.com/2010/08/blog-post_7055.html
image
Thumbs Up Thumbs Down
1
Αντίσταση εδώ και τώρα on 04/09/2010 12:52:39
avatar
Στόχος το «γκρέμισμα» τζαμιών
Αυστρία
Αντι-μουσουλμανικό βιντεοπαιχνίδι από την ακροδεξιά
Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010 [ 18:19 ]
Εκτύπωση Αποστολή με Email
Μικρό μέγεθος γραμματοσειράς Μεσαίο μέγεθος γραμματοσειράς Μεγάλο μέγεθος γραμματοσειράς
Προσθήκη στο Delicious Προσθήκη στο Facebook Προσθήκη στο Newsvine Bookmark

Το ακροδεξιό Κόμμα της Ελευθερίας στην Αυστρία κυκλοφόρησε ένα βιντεοπαιχνίδι που καλεί τους παίχτες να σταματήσουν το χτίσιμο μιναρέδων και τζαμιών.

Το παιχνίδι κυκλοφόρησε στο πλαίσιο προεκλογικής καμπάνιας στο κρατίδιο Στύρια, όπου στα τέλη Σεπτεμβρίου θα διεξαχθούν βουλευτικές εκλογές.

Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό Spiegel, οι παίκτες καλούνται να σταματήσουν το χτίσιμο μιναρέδων. Εάν αποτύχουν τότε ένας μουεζίνης τους καλεί σε προσευχή. Το παιχνίδι έχει τίτλο «Αντίο Τζαμί».

Πριν το παιχνίδι ένα μήνυμα προς τους παίκτες αναφέρει: «Η Στύρια είναι γεμάτη μιναρέδες και τζαμιά» και τους καλεί να ψηφίσουν το Κόμμα της Ελευθερίας, προκειμένου να σταματήσει να συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Ο εισαγγελέας της πόλης Γκρατς, πρωτεύουσας του κρατιδίου, ανακοίνωσε ότι έχει ξεκινήσει έρευνα.

Παράλληλα, αγωγή κατέθεσαν το Κόμμα των Πρασίνων στο κρατίδιο και οργανισμός που αντιπροσωπεύει μουσουλμάνους στην Αυστρία. Ωστόσο, στελέχη που κυκλοφόρησαν το παιχνίδι δεν πτοήθηκαν.

Μάλιστα, ο υποψήφιος Γκέρχαρντ Κούρτσμαν δήλωσε: «Καλύτερα ο Σαραζίν, παρά ο μουεζίνης» -αναφερόμενος στα ρατσιστικά σχόλια μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της Ομοσπονδιακής Τράπεζας (Bundesbank).

Υπενθυμίζεται ότι στο βιβλίο Η Γερμανία Καταργεί τον Εαυτό της: Πώς Διακινδυνεύουμε το Μέλλον του Έθνους μας, ο Τίλο Σαραζίν δηλώνει ότι οι μουσουλμάνοι αρνούνται να ενσωματωθούν στην κοινωνία και αποτελούν κακή επιρροή για την Ευρώπη.
Google Ads
News Daily Κύπρος
Όλες οι ειδήσεις από όλα τα sites της Κύπρου, 24 ώρες το 24ωρο
www.newsdaily.com.cy
Μαγνήτης Ηγετών MLM
NWA με το σύστημα Road To Success Για όσους θέλουν επιτυχία
nwapartner.yolasite.com
Τώρα Δίαιτα
100% αποτελεσματική Διαιτολόγος Ζιώγας Ιωάννης
www.odiaitologosou.gr
Εισόδημα 1500-4000Ε/Μήνα
Εργασία Στο Internet Από Το Σπίτι. Η Νο.1 Επαγγελματική ευκαιρία.
www.incrediblelife4u.com
Tάβλι - Σκάκι - Παιχνίδια
Χειροποίητα Ξύλινα Τάβλι Σκάκι Backgammon - Κασετίνες - Πούλια
www.plaza24.gr


Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artid=351881&dt=02/09/2010#ixzz0yZ3sorGU
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
Αντίσταση εδώ και τώρα on 04/09/2010 12:59:57
avatar
Υπενθυμίζεται ότι στο βιβλίο Η Γερμανία Καταργεί τον Εαυτό της: Πώς Διακινδυνεύουμε το Μέλλον του Έθνους μας, ο Τίλο Σαραζίν δηλώνει ότι οι μουσουλμάνοι αρνούνται να ενσωματωθούν στην κοινωνία και αποτελούν κακή επιρροή για την Ευρώπη.


H Γερμανία και η Αυστρία άρχισαν να φοβούνται την Τουρκιά και τους μουσουλμάνους. Εμείς στην Κύπρο είμαστε "μάγκες' και επιζητούμε αδελφοσύνες και μαλακίες. Σαν δύναμη είμαστε μεγαλύτερη από την Γερμανία, ποιον έχουμε να φοβηθούμε κ. Χριστόφια; Σοβαρότης μηδέν. Και μην πει κανείς ότι αυτά τα λένε οι ακροδεξιοί μόνο. ΟΛΟΙ ΤΑ ΛΕΝΕ.
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
kyriakos xaritos on 04/09/2010 16:23:57
avatar
Επανέρχομαι για να μη λετε οτι είμαι ο Τζότζις επειδή κάποιοι θυ'ηθηκαν την αντίσταση. Γεια σου ρε αντιστασιακέ ! Είδαμε και πάθαμε να γλυτώσουμε από τους αστυνομικούς <αντιστασιακούς>, αφου πρώτα τους χρυσοπλήρωσε το κράτος και τωρα εμφανιστήκαν και άλλοι. Όχι ακραίοι όπως μας ανακοινώνει.Μηπως να πάρεις κι εσυ κανένα επίδομα αντιστασιακέ εδω και τώρα? Πρέπει να είσαι εδεκίτης για να χρισημοποιάς το <εδω και τωρα > του Ανδρέα.Να είσαι καμμια 60ριά χρονών με μούσι και λίγο φαλακρός, να θυμάσαι τα νειάτα σου που έριχνες πέτρες στην Αμερικάνικη πρεσβεία, που είχες χωσμένο το καλασνίκοφ κατω από τι κρεββάτι και που θαυμαζες τον Κανταφι, τον Άσσαντ και τον Σανταμ Χουσείν, και τωρα στα γεράματα θυμήθηκες να κάνεις αντίσταση. Άστο παππούλλη, πιαστε σιερκές με τον γερογιατρό και πηγαίνεται στο πρτιθωριο της ιστορίας και ονειρευτείτε τη δεκαετία του 70. Ψάξε και σε άλλες σελίδες στο διαδύκτιο και θα βρεις πολλές νεοναζί, νεοφασιστικες, ρατσιστικες σελίδες να ξεχαρμανιάσεις. Αυτά όμως στη Κύπρο μετά την λύση που όπου να είναι έρχεται δυστυχώς για σας, δεν έχετε θέση. Πήγαινε στη Γερμανία που θαυμάζεις, και θα σου πω εγώ τι θα σου κάνουν οι Γερμανοι νεοναζί που θαυμάζεις. Ειδικά εσύ που είσαι και μελαχροινός,μικροκαμωμένος και μοιάζεις με τον Χασάνη και τον Ιμπραήμ.Εκεί θα ανακαλύψεις ότι εσύ είσαι ο κυνηγημένος και θα έρθεις πίσω με άλλα μυαλά, σίγουρα. Επειδη ζεις μεσα στον μικρόκοσμο σου νομίζεις ότι όλα είναι ζήτω ο γιατρός, ζήτω ο Τάσσσσσσος, ζήτω η εδεκ. Αουφίτερζεχεν μαινε λιμπε. Που θα μας πεις ότι η Κύπρος ειναι μεγαλύτερη απο την Γερμανια.Deuchland Uber Alles. Heil Hitler.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-6
Αντίσταση εδώ και τώρα on 04/09/2010 16:26:40
avatar
ΠΡΟΣ :
kyriakos xaritosEDEM on 26/07/2010 11:07:43

Φίλε Κυριάκο γράφεις:

Προς ελεύθερον-απηυδισμένο-κάκο-λένο και λοιπές πατριωτικές δυνάμεις. Εσείς δεν έχετε κανένα επειχήρημα. Είσαστε φανατισμένα ΑΝΤΙ και ΟΧΙ, σε όλα. Δεν προτείνετε τίποτα. Κατηγοράτε τους άλλους σαν προδότες, απάτριδες, τους ξένους ότι είναι όλοι εναντίον μας και δοξάζετε τον κάθε τυχοδιώκτη πολιτικό που πάνω στα <ζινίσια> κάθετε χρόνια για απομηζά τον πατριωτισμό σας αφελείς μου. Τους ταΙζετε την ψυχή σας κι αυτοί την τρώνε. Σας πουλούν πετριωτισμό ακριβά ενώ τον αγόρασαν φτηνά. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΛΥΣΗ< ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ ή <<the second best solytion>> όπως είπε ο ανευθυνος μακαρίτης. Αλήθεια που είναι θαμμένος ο τάσσος, ξερει κανείς? .........Το 70% θα τους απαντήσει βροντερο ΝΑΙ στο νέο σχέδιο και θα πάνε όλοι τους στα σπίτια τους να κλαίνε...

Νομίζεις ότι η πλειοψηφία του λαού που βροντοφώναξε ΟΧΙ είναι ηλίθιοι; Κατάλαβες ποιον βρίζεις; Αν θέλεις να βρίσεις κάποιον πάντως φτύσε στον καθρέπτη σου και θα το καταλαβεις.

Αν πάντως το 74% που ψήφισε ΟΧΙ παέι στο σπίτι του και κλαίει με τη λύση που ΕΣΥ θα ήθελες, θα είσαι ευχαριστημένος;

Καποτε ένας Εβραίος ταξίδευε με πλοίο. Κάποια στιγμή το πλοιο αρχισε να βουλιάζει. Ο κόσμος εκλαιγε απαρηγόρητα. Τότε ο Εβραίος τους φώναξε: ΤΙ ΚΛΑΙΤΕ ΡΕ; ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ;

Εσύ δηλαδή θα είσαι ευχαριστημένος όταν βουλιάξει ο τόπος σου; έτσι απλά γιατί είσαι αριστερός και γουστάρεις να περάσει το δικό σου; Και εγώ αριστερός πάντως ήμουν, αλλά τώρα δε θέλω να σας βλέπω. Αν θες το πιστεύεις, πρόβλημά σου.Εγώ πρώτα αγαπώ τον τόπο μου και ύστερα το κόμμα μου.
image
Thumbs Up Thumbs Down
2
kyriakos xaritos on 04/09/2010 16:42:04
avatar
Ξεκολλάτε ρε αντιστασιακέ. Επειδη βρέθηκε ένας-δυο με αντίθετη άποψη, αμέσως να τον βγάλετε ακελικό. Το είπα χιλιες φορές ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΚΕΛΙΚΟΣ, τελευταία φορά. Αλλά και αν ήμουν δηλαδη ακελικός, αυτό από μόνο του είναι προδασια? Δεν μομίζω ξάξετε κα΄που αλλού να βρείτε τους πργματικους προδότες. Σου λέει τίποτε κυριε αντιστασιακέ η 15 ιουλίου 74? Που βρίσκονται οι πρωταγωνιστές? Οι υπουργοί του πραξικοπηματος μπήκαν φυλακη? Όλοι που συνεργάστηκαν με την παρανομία πέρασαν από δίκες? Οι πολιτικοί που έκαναν τραγικά λάθη -μακαριος. γριβας,μητροπολιτες και άλλοι-τι πλήρωσαν? Άσε ρε αντιστασιακέ, προσπαθηστε να παρουμε πίσω οτι μπορουμε σε μια άντιμη λύση και συμβιβασμό για να μη πάυουμε χειρότερα. Εσύ έχεις εμπιστοσύνη δλδ στους απορριπτικούς ανευθυνους που θα μας οδηγησουν στη καταστροφη?.Σταματα να διαβάζεις το ποντικι και άνοιξε τα μάτια σου. Φτανει παλληκαρισμούς της δεκάρας. Ειμαστε ενα χεσιμο της μυγας στο χάρτη, να μην νομιζεται ότι ειμαστε το κεντρο της γης. όπως νομιζε ο μακαριος και βλέπεις που φτασαμε? Δεν μου είπες βρηκα ότι εισαι ενας μεσηλικας εδεκιτης?
image
Thumbs Up Thumbs Down
-6
Αντίσταση εδώ και τώρα on 05/09/2010 15:50:20
avatar
Κυριάκο μου μην εξάπτεσαι,
απλά τα πράγματα τα έχεις λίγο συγκεχυμένα:
1. Δε σε είπε κανένας προδότη. Αλλοιμονο δηλαδή. Τη γνώμη σου λες, αλλά κάπου παραφέρεσαι.
2.Έχεις δίκιο, οι πραξικοπηματίες στην Ελλάδα πέθαναν στη φυλακή, εδώ ακόμα κάποιοι ανήκουν σε μεγάλα κόμματα.
3. Δεν είμαι αντιστασιακός με την έννοια που το λες.
4.Εσύ δε διαβάζεις το Ποντίκι;(????) τότε πώς μαθαίνεις τα όσα γράφει (επιφοίτηση;).
5. Λύση ναι, αλλά παραδέξου ότι ο Τούρκος έχει μηδέν αξιοπιστία.
6. Δεν είμαι δεξιός, ούτε της ΕΟΚΑ, ούτε χουντικός κλπ, αλλά αυτή η 15 Ιουλίου μήπως έχει χρησιμοποιηθεί υπερβολικά ως πρόσχημα για όλα τα κακά της Κύπρου; Σαφώς υπήρξε μεγάλη προδοσία, αλλά κατα τα άλλα οι πάντες έπραξαν τα όσα έπρεπε;
6.Δεν είμαστε καθόλου το κέντρο της γης, αλλά να μην παραδοθούμε και στον Τούρκο ρε φίλε τόσο 'αδοξα.
7. Εντάξει είσαι του ΝΑΙ, καλώς.
Εγώ του ΟΧΙ, καλώς. Νομίζεις ότι μια εμφυλια διαμάχη θα βοηθούσε σε κάτι; Γιατί από όσα γράφεις προσπαθείς να κάνεις διαχωρισμούς που δημιουργούν μίση και εμπάθειες.
8. Δεν είμαι ούτε της ΕΔΕΚ, ούτε μεσίληξ. Απλά είμαι ελευθερος από τα κόμματα, απλά διότι δεν πιστευω σε κανένα. Αν λοιπόν εκφράζεσαι με κάπως καλύτερο τρόπο θα μπορούσαμε να κάνουμε μια εποικοδομητική συζήτηση.
image
Thumbs Up Thumbs Down
5
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ on 05/09/2010 21:03:27
avatar
na ta doun ta skatokouMOUNIA pou lene oti einai aderfia se kapious pou oneireuontai eiriniki simviwsi me ta ''aderfia'' mas tous tourkous http://www.youtube.com/watch?v=2vSF62MWvVc

auta na ta vlepoun kai na ta akoun oi politikoi mas, Autoi pou theloun na allaksoun tin istoria kai na mas kanoun na ksexasoume. Na ksexasoume ola autes tis ktinwdies!

episis na ta vlepoun kai autoi pou apokaloun fasistes kai ethnikistes autous pou thimountai, kai timoun autous pou ipeferan kai thisiastikan!

Autou oi kirioi loipon na pane s'autes tis irwides kai na tis poun ksexaste kai filithite, agapithite me tous Tourkous!

se ola ta aderfia mou ellines kai kiprioi opou kai an vriskeste!
image
Thumbs Up Thumbs Down
4
on 06/09/2010 17:30:18
avatar
ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΑΜΑΧΩΝ 1974

http://www.youtube.com/watch?v=kGPxJCpkYLg&feature=related

Εκατον εκτελεσθεντες αμαχοι βρισκονται θαμενοι στο χωριο Μ.......
Μαρτυρια απο τους ιδιους τους τουρκους που τους θαψανε.
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
Ούτε εγ'ω ξεχνή, αλλά.... on 06/09/2010 17:56:12
avatar
@ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ
Κάποιοι αριστεροί (όχι όλοι) απλά αριστερίζουν από κόμπλεξ, και όχι από ιδεολογία. Οι πραγματικοί αριστεροί είναι και πατριωτες και σωστοί. Βέβαια αυτοί είναι μόνο το 4-5%. Οι υπόλοιποι νομίζουν ότ είναι κουλτουριάρηδες κομμουνιστές (με τη μεταχειρισμένη Μερσεντές και τη Λακόστο τους). Απλά δεν έχουν ιερό και όσιο. Οι αριστεροί σε όλες τις πολιτισμένες χώρες αγωνίζονται για το καλό και την ελευθερία του λαού τους. Και αν χρειαστεί πιάνουν τα όπλα για την απελευθέρωση από τον ξένο ζυγό ("θεολογία της απελευθερωσης"). Στη Λατινική Αμερική οι αριστεροί θεολο΄γοι και ιερείς ΄πιάσαν τα όλπα και κ'άνουν αντίσταση εναντίον των σκληρώνμ δικτοτόρων που σκοτώνουν αθ'ώους πολίτες("θεολογία της απελευθερωσης".
ΔΥΣΤΥΧΩΣ στην Κύπρο οι αριστεροί ποτέ τους δεν αγωνίστηκαν για τίποτε. Δεν παραδέχονται την ΕΟΚΑ διότι απλά οι ίδιοι ποτέ τους δεν πολέμησαν τον κατακτητή. Λένε απλά μαλακίες ότι ο αγώνας ήταν πρόωρος και διάφορες μπούρδες. Επίσης είναι απάτριδες. Θέλουν τη φιλία του Τούρκου, αλλά αν καταλάβουν τι θα πάθουν θα τρέχουν να κρυφτούν.
¨Εχω φίλους αριστερούς, που είανι σωστοί και μιδεολ'ογοι, που μου δήλωσαν ότι δε συμφωνούν καθόλου με τις κινήσεις του Χριστόφια. Βέβαια και οι λεγόμενοι "δεξιοί" στην Κύπρο είναι για κλάμματα. Συμφεροντολόγοι και εκμεταλλευτές της ιδέας της πατρίδας και του έθνους. Κάπου είμαστε μια αρρωστημένη κοινωνία.Επαναλαμβάνουμε τις μαλακίες περί εθνικισμού, ρατσισμου κλπ, για να καλύψουμε την άγνοια μας και το μόνο μας ενδιαφέρον είναι να μαζευουμε χρήματα, σαν τους Εβραίους. Αυτοί όμως αγαπούν την πατρίδα τους, διατηρουν τη γλώσσα, τη γραφή και τη θρησκεία τους. Εμείς ό,τι είμαστε αρπάξει ο κ... μας.
image
Thumbs Up Thumbs Down
4
Ελευθερος on 06/09/2010 19:16:15
avatar
Η συνεντευξη της Ελενης Φωκα της μεγαλης Ελληνιδας Δασκαλας.

http://www.sigmalive.com/simerini/news/local/302428

Διαβαζοντας τα λογια της μεγαλης αυτης Δασκαλας καταλαβαινεις τι σημαινει κατοχη και τι σημαινει ανθρωπινα δικαιωματα για τους σκυλλους της Ανατολιας.
Να τα διαβασουν οι επαναπροσεγγιστες ισως ανοιξουν τα ματια τους. Να δουνε που ειναι σημερα οι 20000 (εικοσι χιλιαδες) εγκλωβισμενοι της Καρπασιας. Να καταλαβουν με ποιους φαντασιωνονται ειρηνικη συμβιωση και λυση τυπου Αυναν. Ισως ετσι σταματησουν να αυνανοφαντασιωνονται.
Συγνωμη πρεπει να ζητησουμε εμεις απο την μεγαλη ΔΑΣΚΑΛΑ και οχι απο τους σκυλλους της Ανατολιας κυριε προεδρε ( ο θεος να σε κανει προεδρο γιατι εσυ ο ιδιος υποβιβασες τον εαυτο σου σε κοινοταρχη - μουχταρη)
Συγνωμη πρεπει να ζητησουμε εμεις που ανεχομαστε τους πουλημενους πολιτικους να εξευτελιζουν καθε τι Ελληνικο και καθε ανθρωπινο δικαιωμα μας. Οποιος μιλα σημερα για ελευθερια τον δειχνουν για τρομοκρατη.
Εκλεξαμε προεδρο να προασπιστει τα δικαιωμτα μας, την δημοκρατια και οχι να αποδεχεται 50 χιλιαδες εποικους πριν καν αρχισουν οι συνομιλιες με τα αβουλα πιονια των τουρκων. Επρεπε να μιλαμε για κατοχη και απελευθερωση της Κυπρου και οχι για εκ περιτροπης προεδρια ( λετε να το προτεινε για να εξασφαλισει την επανεκλογη του? διαφορετικα δεν ξαναβγαινει προεδρος)
image
Thumbs Up Thumbs Down
6
kyriakos xaritos on 06/09/2010 19:26:50
avatar
ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ......φΤΑΝΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΛΛΙΚΚΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΑΤΤΙΛΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ.ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΠΩΣ. ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΟΥΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑ. ΠΩΣ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΙΩΝΑ Ο ΒΡΩΜΟΑΤΤΙΛΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ. ΠΩΣ? ΠΩΣ? ΠΩΣ? ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΔΙΟΡΘΩΤΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΗΡΑΤΕ ΤΟ 76% Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΗΤΤΗΤΗ. ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΛΕΟΨΗΦΙΑ ΠΑΝΑΘΕΜΑ ΣΑΣ. ΑΤΕ ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ.
image
Thumbs Up Thumbs Down
-7
Δε μας παίζεις ρε Νταλάρα on 07/09/2010 15:16:59
avatar
@kyriakos xaritos
Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΗΤΤΗΤΗ.

Εννοείς τη δικιά σου βλακεία μεσιέ Κυριάκο.
Εσύ να μας πεις πώς θα διώξουμε τον Αττίλα, που βιάζεσαι για μια οποιαδήποτε λύση. Λύση να είναι και ότι να είναι. Δε μας χέζεις ρε Νταλάρα... Αντέ σταμάτα να κάνεις σαν τη χήρα στο κρεββάτι και μη διαβάζεις Ποντίκι, διό σε βλέπω να πάθεις λουμπάγκο.
image
Thumbs Up Thumbs Down
2
maik on 07/09/2010 16:28:39
avatar
Δεν νομίζετε ότι είναι καιρός να σταματήσετε να ασχολείστε με το φαινόμενο Κυριάκος χαρίτος .

Αξίζει να συνομιλείς με κάποιον όταν έχει να σου αντιπαραθέτει λογικά επιχειρήματα αυτός μόνο αρλούμπες μπορεί να γράφει.

Καιρός λοιπόν να τον αγνοήσετε.

maik
image
Thumbs Up Thumbs Down
2
Δε μας παίζεις ρε Νταλάρα on 07/09/2010 17:31:45
avatar
@maik
image
Thumbs Up Thumbs Down
1
Δε μας παίζεις ρε Νταλάρα on 07/09/2010 17:34:06
avatar
@maik

Συμφωνώ
image
Thumbs Up Thumbs Down
1
Ελευθερος on 08/09/2010 07:18:48
avatar
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΗ?
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΕΔΩΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΙ ΖΗΤΑΜΕ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ.

ΕΛΑ ΜΕΓΑΛΕ ΗΓΕΤΗ ΜΕ ΤΟΥΡΚΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΝΑ ΑΝΑΚΥΡΗΞΟΥΜΕ ΝΕΟ ΚΡΑΤΟΣ.... ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΗς ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟς ΜΑς

ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΡΕΕΕ ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΥΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥς ΡΙΨΑΣΠΙΔΕς
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
Θωμάς ο 'απιστος on 08/09/2010 14:23:04
avatar
@Ελευθερος

Οι Τουρκαλάδες έχουν τη μέθοδο να περιμένουν να κουραστείς ώστε να τους παραδοθείς σαν ώριμο φρούτο. Η Τουρκιά Θέλει να πάρει όλο το νησί, απλά έχει κάποιο πρόβλημα διότι θέλει να μπει και στην Ευρώπη. Εμείς δυστυχώς:
1)είμαστε ανυπόμονοι για όποιαδήποτε λύση, χρησιμοποιώντας ψεύτικα διλλήματα.
2)Δεν χρησιμοποιούμε καθόλου σοβαρά το γεγονός ότι είμαστε μέλος της ΕΕ. Στην Ευρώπη δεν υπάρχει καμιά ενημέρωση για το πρόβλημά μας. Αντίθετα οι τουρκαλάδες οργώνουν τους πάντες και δημιουργησαν ψεύτικες δικαολογίες για την εισβολή τους. Εμείς απλά τώρα τελευταία υπερηφανευόμαστε ότι κάναμε και εμείς εγκλήματα (????)εναντιον των ΤΚ, επομένως καλώς η εισβολή. Αντίθετα οι Τούρκοι αρνούνται ακόμα και τη γενοκτονία όλόκληρου αρμενικού έθνους. Έχουμε IQ φουντουκιού δηλαδή.
3)Ενισχύουμε οικονομικά τους τουρκοκύπριους με όλα αυτά που κάνουμε (επισκέψεις, ψώνια, ταξίδια στο εξωτερικό μέσω κατεχομένων κλπ)
4) Ενισχύουμε την μεγαλύτερη βλακεία όλων των εποχών, ότι δηλ. ΕΙΜΑΣΤΕ ...ΑΔΕΛΦΙΑ με τους Τ/Κ. (Από πότε; τι έκαναν αυτοί στον αγώνα για απελευθέρωση; δεν παίρνουν εντολή 100% από την Τουρκία; κλπ κλπ).Ας γίνει επιτέλους δημοψήφισμα και ο καθένας ας ψηφίσει ΦΑΝΕΡΑ ΟΜΩΣ ότι είναι αδελφός τους.
5)Δυστυχώς άκουσα από κάποιους Κύπριους που κατοικούν στις ελευθερες περιοχές (μιλούν ελληνικά, αλλά για μένα δεν είναι Έλληνες) ότι δεν έχουν κανένα πρόβλημα να συμβιώσουν ή ακόμα και να ενωθούν με την ...Τουρκία. Έπεσα από τα σύννεφα. Δε ζω πολλά χρόνια στην Κύπρο. Τούρκους είδα μόνο στη Γερμανία. Κανένας ευρωπαίος δεν τους θέλει, είναι δυνατόν να βρίσκονται Ε/Κ που δηλώνουν τέτοια εμετικά λόγια;
6)Ορισμένοι (αριστεροι και δεξιοί) προσπαθούν να διασπείρουν έχθρες μεταξύ μας (ΝΑΙ-ΟΧΙ). Πού θα παέι αυτό;
7)Αυτό που μας λείπει είναι δυστυχώς η σοβαρότητα. Και τα μεμέτια το γνωρίζουν. Δεν είναι αδέλφια μας, διότι μου φαίνεται ότι έχουν περισσότερο μυαλό από μας. Ρωτήστε και το Χαρίτο.
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
Ελευθερος on 08/09/2010 15:47:00
avatar
Οι τουρκοι δεν ειναι πιο εξυπνοι, απλα εχουνε υπερανω κομματων την εθνικη γραμμη τους.
Το πραγματικο προβλημα ειναι αλλο, τα εγγλεζοαμερικανακια αλλαξαν τακτικη, δεν κανουν πλεον πραξικοπηματα αλλα "αγοραζουν τους πολιτικους" και ετσι εφαρμοζουν τα σχεδια τους πιο ευκολα και πιο ανεξοδα. Στην Ελλαδα βλεπε Γιωργακης Παπανδρεου, ουτε να μιλησει καλα ελληνικα ο ανθρωπος δεν ξερει και καταστρεψε μαζι με Καραμανλη και αλλους/ ξεπουλησαν ολοκληρη χωρα. Δεκεβρη 2009 δηλωσε: "η Ελλαδα δεν εχει πετρελαια" τι λες ρε φλωρο πουλημενε που αν αφησουνε την Ελλαδα να προχωρησει σε εξορυξη δεν θα εχει οικονομικα προβληματα για 200 χρονια. Το 1996 Αμερικανικη εκτιμηση της αξιας ουρανιου στην Ελλαδα, σε ενα μονο, ναι σε ενα μονο μερος ητανε 960 τετρακις εκατομυρια δολλαρια!!! Μαλιστα 960 τετρακις εκατομυρια, δηλαδη αντιστοιχουνε στον καθε Ελληνα 96 δισεκατομυρια, με εκτιμηση του 1996. Στην Κυπρο η εκτιμηση που εκαναν παλι οι αμερικανοι τον περασμενο Απριλιο για τους υδρογονανθρακες λεει στο τεμαχιο 12 ειναι... ακομα τα υπολογιζουν γιατι λενε ειναι το μεγαλυτερο κοιτασμα σε ολη την γη!!!!! Οταν ρωτησανε οι δημοσιογραφοι τον κ Κασινη αυτος απαντησε: Ουδεν σχολιο.
Καταλαβαινετε τωρα ποιους εχουμε ηγετες?
Εμεις εχουμε προεδρο που παιζει τα παιχνιδια των μεγαλων και σσσσ μην μαθει ο κοσμος τι συνομιλουμε. Τους χαιδευουνε λιγο τα εγγλεζοαμερικανακια στον ωμο και κατουρανε απο χαρα...ειναι φιλοι τους λενε..... οπως το σκυλλι χαιρεται μολις δει το αφεντικο του......τρομαρα σας.
Οσο για αλλαγη της Τουρκιας ολα ειναι θεατρο για να περασουνε ωραια εικονα στην Ευρωπαικη Ενωση, δεν αλλαξε απολυτως τιποτα. Πως γινεται να θελουν να μπουνε στην ΕΕ και να μην αναγωριζουν χωρα μελος της ΕΕ?
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
Τζοτζης Καλιφατιδης on 08/09/2010 16:14:07
avatar
Ασχοληθου κυριε ελεύθερε με τα κιλά και τους τόνους της πατριωτικης παράταξης και ασε τα μαθηματικά για εκείνους που καταλαβαίνουν. Ούτε μια μαθηματικη πράξη δε μπορεις να κάνεις ,πόσο μάλλον να πάρεις όπλο και να κάνεις αντικατοχικό αγώνα. Μα που διάβασες αυτές τις αρλούμπες για δισεκατομυρια? Έστειλεν τες ο Ιγνατίου απο την Αμερική? Ή ήταν οι παρακαταθήκες του αείμνηστου? Πε μας να δουμε..
image
Thumbs Up Thumbs Down
-6
Ελευθερος on 08/09/2010 16:22:36
avatar
Τον Φεβρουάριο του 1998 έφτασε στη δημοσιότητα έρευνα που αφορούσε τη μεγαλύτερη συγκέντρωση ραδονίου στον Ελληνικό χώρο και συγκεκριμένα στο χωριό Νεράιδα Θεσπρωτίας. Η μέτρηση ήταν 9550 Μπεκερέλ ανά τετραγωνικό μέτρο και με όριο επιφυλακής τα 150! Και αυτό, σημαίνει πως ο ορυκτός πλούτος μπορεί να ξεχρεώσει εκατοντάδες χρέη σαν αυτά που σήμερα έχει η χώρα...
Παρόμοιες υψηλές μετρήσεις είχαμε και στις περιοχές Σερρών, Θεσσαλονίκης, Μύκονου, Καβάλας, Ικαρίας, Λέσβου, Φθιώτιδα, Λουτράκι, Νιγρίτα, Σουρωτή (1), κλπ. Το ραδόνιο είναι φυσικό ραδιενεργό στοιχείο και για όσους γνωρίζουν, αποτελεί ένδειξη για την ύπαρξη στο υπέδαφος των άνω τουλάχιστον περιοχών ΟΥΡΑΝΙΟΥ. Στο όρος Παγγαίο στην Καβάλα επίσης υπάρχει ήδη έντονο ενδιαφέρον από ξένο επενδυτή για την εξόρυξη των τεράστιων κοιτασμάτων χρυσού.
Στην Ολυμπιάδα Χαλκιδικής ήδη έχει ξεκινήσει η εκμετάλλευση του εκεί υπεδάφους από την TVX Gold του George Soros, η οποία περιέχει αρκετό χρυσό, αλλά και ουράνιο !!!.
Εμείς ερωτάμε... Ποιος του έδωσε την άδεια;
Μία απόρρητη έκθεση που ήρθε στο φως με δημοσίευμα της εφημερίδας «Επενδυτής» στις 23/2/96, αναφέρει για τα αποτελέσματα των μετρήσεων του ΙΓΜΕ. Γύρω στο ποσό των 100 τρισεκατομμυρίων δραχμών εκτιμάται η αξία των κοιτασμάτων ουρανίου και άλλων σπανίων μετάλλων για δορυφόρους και πυραύλους. Το κείμενο της έρευνας υπογράφεται από επτά διακεκριμένους Έλληνες επιστήμονες και κάνει λόγο για κοίτασμα ουρανίου που περιέχει 300 εκατομμύρια τόνους με συμπύκνωμα ουρανίου 16%, καθώς και σπάνια άλλα ορυκτά όπως ρουτίλιο, λουτέσιο και λανθάνιο, που έχουν εξαιρετικά ειδικές χρήσεις στην κατασκευή πυραυλικών συστημάτων. Αναφέρεται ΜΟΝΟΝ για την περιοχή του όρους Σύμβολο του νομού Καβάλας. Αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα κοιτάσματα ουρανίου ΔΙΕΘΝΩΣ. Η αξία του εμπλουτισμένου ουρανίου 235 στην διεθνή αγορά (το 1998) ήταν 20.000 δολάρια το γραμμάριο!
Βάσει των παραπάνω, με κάθε επιφύλαξη και σύμφωνα με υπολογισμούς από τα παραπάνω. εμπεριέχονται 48 εκατ τόνοι ουρανίου προς 20δις δολάρια ο τόνος δηλ. συνολικά $ 960.000.000. 000.000.000 (τα μηδενικά είναι σωστά και είναι : 960 τετράκις εκατομμύρια δολάρια !!!!
Σε κάθε έλληνα αντιστοιχούν 96.000.000.000$
Ναι! Διαβάστε το δυνατά (96 δισεκατομμύρια δολάρια) !!!!
image
Thumbs Up Thumbs Down
3
Θωμάς ο 'απιστος on 08/09/2010 16:49:48
avatar
@Ελευθερος

Δε γνωρίζω ανάλογα θέματα και επίσης πώς είναι δυνατόν αυτά να τεκμηριωθούν. Πάντως, ναι πιστευω ότι οι μεγάλες δυνάμεις δεν έχουν κανένα πρόβλημα να καταστρέψουν μια μικρή χώρα απλά και μόνο για ένα τόσο δα μικρό συμφέρον τους. Και πιστευω ότι τώρα η Ελλάδα βρίσκεται σε μια ανάλογα άσχημη κατάσταση εξαιτίας τους. Της δίνουν οικον. βοήθεια ...για να αγοράσει από αυτούς 'όπλα. Καταλαβαίνεις ότι σε κρίσιμες εποχες για Κυπριακό, Σκοπιανό κλπ δεν είναι ό,τι καλύτερο αυτό που μας συμβαίνει.Ο Θεός ας βάλει το χέρι του. Η ιστορία κάνει κύκλους και η Οθωμανική Αυτοκρατορια βρίσκεται στα πρόθυρα.
image
Thumbs Up Thumbs Down
1
Ελευθερος on 10/09/2010 12:36:32
avatar
@Θωμάς ο 'απιστος: Τι κρυβει η Μακεδονια

http://www.youtube.com/watch?v=vXzrepICpJU
image
Thumbs Up Thumbs Down
1
Γριστοφουλα on 24/09/2010 12:15:44
avatar
Παιδια θα σας παρακαλουσα να ειστε πιο συγκαταβατικοι, πιο ευελικτοι. Παρτε παραδειγμα εμενα, αγαπω τον τουρκο που με εβιασε και νιωθω την αναγκη να του πω συγνωμη, δεν φταιει αυτος, δικο μου ειναι το λαθος. Σταματηστε να ειστε εθνικιστες και ρατσιστες. Πρεπει να τον βοηθησουμε ολοι να το ξεπερασει, σκυψετε και εσεις, γινετε πιο ευελικτοι, πιο ευκαμπτοι.
image
Thumbs Up Thumbs Down
1
on 12/07/2011 08:47:20
avatar
ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΡΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1950 ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΤΙΣ ΔΙΕΝΕΞΕΙΣ ΜΕ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΑ ΚΤΥΠΗΜΑΤΑ.ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ 1955 ΟΤΑΝ ΕΒΑΛΕ ΒΟΜΒΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΑΙΩΝΕΣ ΜΑΣ ΣΦΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΑΣ ΕΞΙΣΛΑΜΙΖΟΥΝ ΒΙΑΙΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΡΙΞΑΜΕ 2 ΠΕΤΡΕΣ ΤΟ ΑΚΕΛ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΦΤΑΙΜΕ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΠΕΘΕΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΤΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ.ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΑΛΛΑ Η ΠΡΟΔΩΣΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
image
Thumbs Up Thumbs Down
0
κυριακος χαριτος on 12/07/2011 10:07:15
avatar
Μήπως κι εμείς δώσαμε τις ευκαιρίες στους Τούρκους να μας σφάξουν και να μας εκτοπίσουν;Μήπως οι ακραίες μας και άκαμπτες θέσεις σαν του πιό πάνω, αντί μιάς λογικής συνένεσης και συλλογικότητας σε εφικτούς και σταδιακούς στόχους μας οδήγησαν σε μιά σειρά από λάθη μεγαλοϊδεατισμού και ψευδοπατριωτοεκκλησιαστικής κουλτούρας οπισθωδρομισμού τριτοκοσμικού χαρακτήρα;
image
Thumbs Up Thumbs Down
0
ΡΟΔΟΣ on 30/09/2011 19:37:35
avatar
ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ!
ΕΓΩ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΖΩ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΝΑ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΤΙ ΕΣΤΙ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΣΑΣ ΛΕΩ ΜΟΝΟ ΤΟΥΤΟ!Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΓΚΑΣ ΑΝ ΤΟΝ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΟΝ ΜΑΚΑΚΑ ΕΔΩ ΤΟ ΤΖΕΦΡΥ.ΘΕΛΕΙ ΜΕΓΑΛΑ @@ ΠΟΥ ΤΑ ΧΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΝΑ ΑΝΑΚΗΡΥΞΕΙΣ ΑΟΖ.ΕΓΩ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ.Η ΕΣΕΘΙΣ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ Η ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΝ Κ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΜΙΣΗ.ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΑ Κ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΟΚ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ.ΑΝ Κ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΕΣΕΙΣ ΗΔΗ ΘΑ ΠΟΛΕΜΑΤΕ Ο ΓΑΠ ΑΠΛΑ ΘΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΔΙΑΒΗΜΑΤΑ.ΟΣΟ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΛΟΓΩ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΓΟΡΕΙΣΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ Κ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ..ΟΠΩΣ Κ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΜΑΡΤΥΡΙΚΗ ΚΥΠΡΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ!
image
Thumbs Up Thumbs Down
2

Ανάρτηση Σχολίου comment

Εισήγαγε τον κωδικό που βλέπεις στην φωτογραφία:

Τελευταίο Τεύχος
    03/02/2012 (418)
  • email Email to a friend
  • print Print version
  • Plain text Plain text
Tags
No tags for this article
Βαθμολόγηση Άρθρου
4.44
Τεύχη
  • 03/02/2012 (418)
  • 27/01/2012 (417)
  • 20/01/2012 (416)
  • 13/01/2012 (415)
  • 06/01/2012 (414)
  • 30/12/2011 (413)
Όλα τα Τεύχη
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ!
  • ΣΗΜΕΙΩΜΑ
  • ΤΡΥΠΩΝΩ-ΞΕΤΡΥΠΩΝΩ
  • ΜΕ ΕΠΙΓΝΩΣΗ
  • ΠΙΣΤΟΛΕΡΟ
  • ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
  • ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
  • ΑΡΧΕΙΟ
cron Αρχική | Set as homepage | Add to favorites | Rss / Atom | Plain text | Archive